Mniej spalamy

Data: 2012-10-07 13:06:00
Autor: Kurzu
Mniej spalamy

Użytkownik "spider" <sp@wp.pl> napisał w wiadomości news:k4rhpf$2186$1news2.ipartners.pl...
Tylko skąd takie durne wnioski? W jakimś matriksie ci ludzie żyją?

Bo ja się przesiadłem z Vectry C 150KM 1,9CDTI na Fiorino 1,3 MJ 75KM, Vectrą jezdze tylko do myjni :P

Pozdrawiam
Kurzu

p.s.
Fiorino ma juz 2200 km!

Data: 2012-10-07 11:18:48
Autor: tÎż
Mniej spalamy
Kurzu wrote:

Bo ja siĂŞ przesiadÂłem z Vectry C 150KM 1,9CDTI na Fiorino 1,3 MJ 75KM,
VectrÂą jezdze tylko do myjni :P

A ja się przesiadłem w 90% przypadków do diesla. 1 zł za kilometr toczenia się po mieście to jest jednak przesada. W dieslu wychodzi chyba ze 30 gr. Ogólnie moje zakupy paliwa zmniejszyły się mniej więcej dwukrotnie (raczej więcej).

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-07 16:45:18
Autor: Kurzu
Mniej spalamy

Użytkownik <tÎż> napisał w wiadomości news:50716518$0$1308$65785112news.neostrada.pl...
Kurzu wrote:

Bo ja sie przesiad3em z Vectry C 150KM 1,9CDTI na Fiorino 1,3 MJ 75KM,
Vectr? jezdze tylko do myjni :P

[...]

Przy moich przebiegach rzędu 7 tys. km miesięcznie wychodzi ponad 1000zł różnicy :)

Pozdrawiam
Kurzu

p.s.
Polonez na wungiel?

Data: 2012-10-07 16:49:38
Autor: tÎż
Mniej spalamy
Kurzu wrote:

Przy moich przebiegach rzĂŞdu 7 tys. km miesiĂŞcznie wychodzi ponad 1000zÂł
ró¿nicy :)

Ja robię tylko ze 20 tys. km rocznie, ale za to różnica w spalaniu pomiędzy tymi autami wynosi ok. 12l na 100 km więc miesięcznie oszczędność niewiele mniejsza. :)

p.s.
Polonez na wungiel?

Mój Polonez Truck Roy jest wyposażony w profesjonalną instalację na holzgas. Jego nie liczę w tym zestawieniu. :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Mniej spalamy