Mo Williams out.

Data: 2010-01-22 00:18:29
Autor: Leszczur
Mo Williams out.
Minimum 4-6 tygodni z kontuzją ramienia. Wyrazy wspolczucia dla
posiadaczy.
Oczywiscie wszystkie Westy i Gibsony wymiotło z waiverów juz wczoraj
wieczorem. :-)
"Siły szybkiego reagowania FB" psia mać ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-22 01:58:16
Autor: yanoos
Mo Williams out.
On 22 Sty, 09:18, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

A u nas w FB2 West ostał się do teraz, więc skorzystałem

Data: 2010-01-22 13:05:57
Autor: s
Mo Williams out.
"Siły szybkiego reagowania FB" psia mać ;-)

A u nas w FB2 West ostał się do teraz, więc skorzystałem

I cholera wie, czy nie zmarnowales ruchu, bo West tez sie popsul.

Pozdr

Data: 2010-01-22 04:21:29
Autor: Leszczur
Mo Williams out.
On 22 Sty, 13:05, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A u nas w FB2 West ostał się do teraz, więc skorzystałem

I cholera wie, czy nie zmarnowales ruchu, bo West tez sie popsul.

Jak popsuł się? Nie widze żadnego info o kontuzji tylko o
przeziebieniu. A jesli West tez nie bedzie grał, to trzeba oczywiście
natchmiast chwycić za Cycusia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-22 13:49:56
Autor: s
Mo Williams out.
Jak popsuł się? Nie widze żadnego info o kontuzji tylko o
przeziebieniu. A jesli West tez nie bedzie grał, to trzeba oczywiście
natchmiast chwycić za Cycusia.

A nie pamietam, gdzie czytalem, ze palucha sobie rozwalil, goniac bezpanska pilke.

Ale pewnie to drobiazg bedzie, wszak nie tacy juz grali bez palca :-) A Delonte to twardy chlop. Fizycznie znaczy.

Pozdr

Data: 2010-01-22 04:53:23
Autor: Leszczur
Mo Williams out.
On 22 Sty, 13:49, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Jak popsu si ? Nie widze adnego info o kontuzji tylko o
> przeziebieniu. A jesli West tez nie bedzie gra , to trzeba oczywi cie
> natchmiast chwyci za Cycusia.

A nie pamietam, gdzie czytalem, ze palucha sobie rozwalil, goniac
bezpanska pilke.

E tam - ma jeszcze 9 zdrowych! Nie bedzie sie mazgaił.
BTW przy tej okazji przypomniała mi się historia z nawiedzonego hotelu
w OKC i przerażonym Currym (7 stóp, 350 funtów masy), który szukał
obrony u Nata Robinsona (3 stopy, 7 cali wzrostu i 30 kilo wagi). Nie
ma to jak byc kozakiem.

Ale pewnie to drobiazg bedzie, wszak nie tacy juz grali bez palca :-) A
Delonte to twardy chlop. Fizycznie znaczy.

Ostatnio jakby lepiej mu było też na duszy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-22 05:32:36
Autor: yanoos
Mo Williams out.
> [...]
> natchmiast chwycić za Cycusia.

A nie pamietam, gdzie czytalem, ze palucha sobie rozwalil, goniac

Ano tak, ale nie wiadomo jak bardzo go paluszek boli
http://www.cleveland.com/cavs/index.ssf/2010/01/delonte_west_suffers_finger_in.html

Data: 2010-01-22 04:22:00
Autor: yanoos
Mo Williams out.

> A u nas w FB2 West ostał się do teraz, więc skorzystałem

I cholera wie, czy nie zmarnowales ruchu, bo West tez sie popsul.

Trudno, oddałem za niego cieniasa, więc tu przynajmniej strata
niewielka.
To Gibson będzie tam rozgrywał?

Data: 2010-01-22 04:37:07
Autor: Leszczur
Mo Williams out.
On 22 Sty, 13:22, yanoos <piotr.ja...@gmail.com> wrote:

> I cholera wie, czy nie zmarnowales ruchu, bo West tez sie popsul.

Trudno, oddałem za niego cieniasa, więc tu przynajmniej strata
niewielka.
To Gibson będzie tam rozgrywał?

Emmm. AFAIK tam to rozgrywa James. Reszta to tylko figuranci ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Mo Williams out.