Może Breivik miał rację ?.

Data: 2011-07-28 11:51:19
Autor: WW
Może Breivik miał rację ?.
Witam.

Aby popełnić taką zbrodnię człowiek, który to uczynił musi bardzo głęboko wierzyć, że ma rację.
Może, zatem warto się zastanowić nad tym, w co on wierzył.
Można streścić to jego hasłem ”Europo obudź się, bo islam was zniszczy”.

Przypatrzmy się, zatem owej Europie. Pod wodzą UE panuje powszechna poprawność polityczna, wszyscy są równi, wolni i takie tam. W kręgu naszej kultury gość przestrzega zasada gospodarza.
Czy islamiści, będący gośćmi ich przestrzegają ?. Toć trzeba dopiero nakazu prawa, aby kobiety przestały nosić burki, miały prawo wyjść bez męża na miasto itp. Przybysze nie chcą wykonywać prostych a więc nisko płatnych prac, a nic nie umieją, słabo lub w ogóle nie uczą się języka.

Oni nie chcą żyć z nami, tylko dalej po swojemu, ale na nasz koszt !!!

W swoim kraju islamiści pala kościoły, ale za jedna krytykę Mahometa gotowi są zabijać każdego i wszędzie. Pamiętacie aferę w Danii?

Po co oni do nas, niewiernych przyjeżdżają ?
Bo nie chcą żyć w kraju, jaki sami zbudowali a chcą skorzystać z naszej opieki socjalnej, z osiągnięć poziomu życia niewiernych. Nic nie robić, płodzić niezliczone potomstwo i otrzymywać co miesiąc zasiłki za to, że oddychają.

Jak tak się głębiej zastanowić, to Breivik może mieć sporo racji.

Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-07-28 13:29:06
Autor: stevep
Może Breivik miał rację ?.
Dnia 28-07-2011 o 11:51:19 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

A te watahy Breivików na Krakowskim Przedmieściu też miały racje?

--
stevep

Data: 2011-07-28 13:47:55
Autor: WW
Może Breivik miał rację ?.
W dniu 2011-07-28 13:29, stevep pisze:

A te watahy Breivików na Krakowskim Przedmieściu też miały racje?

One się maja tak do Brevika, jak czarni do prawdy.

Data: 2011-07-28 14:38:07
Autor: Leprechaun
Może Breivik mia? racj? ?.

Uytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomoci news:j0riaa$rfn$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-07-28 13:29, stevep pisze:

A te watahy Breivików na Krakowskim Przedmieściu też miały racje?

One się maja tak do Brevika, jak czarni do prawdy.

Czarni do prawdy maj dalej. Zwaszcza ten bawanochwalca z Torunia.

BomBel

Data: 2011-07-28 13:50:46
Autor: raff
Może Breivik miał rację ?.

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.vzbt6sfuv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Oho, pierdziel Stefcio, wielbiciel Breivika - Sikorskiego, od dozynania watah, sie odezwal.

R.

--
stevep

Data: 2011-07-28 14:37:11
Autor: Leprechaun
Może Breivik mia? racj? ?.

Uytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa w wiadomoci news:j0riep$2eu$1news.onet.pl...

[...]

Te, rozwioze juz paczki?

BomBel

Data: 2011-07-29 01:06:13
Autor: stevep
Może Breivik miał rację ?.
Dnia 28-07-2011 o 13:50:46 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Jak zwykle merytoryczna wypowiedź pisowskiego psychola.

--
stevep

Data: 2011-07-28 17:51:14
Autor: u2
Może Breivik miał rację ?.
W dniu 2011-07-28 11:51, WW pisze:
[...]

Nia znasz Islamu. Islam ciebie moze tylko wyzwolic, pamietaj Islam a nie
Arbeit macht Frei.

Data: 2011-07-29 02:51:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Może Breivik miał rację ?.
czwartek, 28 lipca 2011 17:51. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Nia znasz Islamu. Islam ciebie moze tylko wyzwolic, pamietaj Islam a nie
Arbeit macht Frei.

Ja niestety znam -- - i to od środka! Od kiedy to wyzwolenie = obcięcie głowy?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 07:36:16
Autor: jadrys
Może Breivik miał rację ?.
W dniu 2011-07-29 02:51, Jakub A. Krzewicki pisze:

Ja niestety znam -- - i to od środka! Od kiedy to wyzwolenie = obcięcie
głowy?

Widać jednak że mało wiesz o tej religii.

Data: 2011-07-29 08:48:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Może Breivik miał rację ?.
piątek, 29 lipca 2011 07:36. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

Widać jednak że mało wiesz o tej religii.

Sorry, ale byłem w środku mniej więcej dwa lata i pod koniec byłem tak totalnie wystraszony hasłami, które głoszą jej aktywiści, że dałem dyla!

Prawie wszystko to, co mówią przeciwnicy islamu, to jest prawda. Nie zgadzabym się z wieloma przyjętymi detalami popularnej antyislamskiej narracji, ale racja należy do przeciwników islamu, kiedy mówią o okrucieństwie i opresywności tej religii. Która naturanie mi cakowicie zwisala w chwii jej przyjmowania -- - o czym muzułmanie nie mówią, to, że są opresyjni wobec siebie samych nawzajem, a tzw. jedność muzułmańska jest zwykłą fikcją na pokaz dla nas giaurów/kuffar utrzymywaną za pomocą brutalnej siły i największej hipokryzji z jaką dotychczas udało mi się spotkać (taqiyye jest prawdą). Jaskółki w rodzaju sufizmu czy ismailizmu Aga Khana wiosny nie czynią, istota opresyjności islamu tkwi w monoteizmie, który jak walec drogowy zmiata resztki innych kultur. Nie można mówić o wolności w tejże bandzie glajszachterów -- - o równości i braterstwie być może, za jaką jednak cenę??? za cenę całkowitej utraty indywidualnych prywatnych hobbies i przekonań??? Dlatego piznąłem islam w diaboły, czego może bym nie zrobil, gdybym należal do tej samej anarchizującej ummy co Peter Lamborn Wilson (Hakim Bey), który jakoś potrafi pogodzić islam z mitem neopogańskim -- - co w polskich realiach jest zupenie niemożliwe.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 15:03:22
Autor: raff
Może Breivik miał rację ?.

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:j0tl3e$4g0$1news.onet.pl...
[...]

No i sprobowales Buddyzm. Moze juz czas na zmiane ? Cos za dlugo... ?

R.

Data: 2011-07-29 21:16:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Może Breivik miał rację ?.
piątek, 29 lipca 2011 15:03. carbon entity 'raff' <patagonia2389@onet.pl>

No i sprobowales Buddyzm. Moze juz czas na zmiane ? Cos za dlugo... ?

Wróciłem do Buddyzmu ;) po prostu bardziej przyjazny jest wobec magii i mitu...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 21:36:57
Autor: u2
Moe Breivik mia racj ?.
W dniu 2011-07-29 21:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
pitek, 29 lipca 2011 15:03. carbon entity 'raff' <patagonia2389@onet.pl>

No i sprobowales Buddyzm. Moze juz czas na zmiane ? Cos za dlugo... ?

Wrciem do Buddyzmu ;) po prostu bardziej przyjazny jest wobec magii i mitu...

Krzewciu, teraz tarzasz sie w oparach Buddy ? :)

Data: 2011-07-29 21:41:06
Autor: u2
Moe Breivik mia racj ?.
W dniu 2011-07-29 21:36, u2 pisze:
[...]

Pamietaj ze to tarzanie sie w oparach to dazenie do oswiecenia, a nie do
sluzby diablu :)

Data: 2011-07-29 22:00:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Może Breivik miał rację ?.
piątek, 29 lipca 2011 21:41. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

W dniu 2011-07-29 21:36, u2 pisze:

Krzewciu, teraz tarzasz sie w oparach Buddy ? :)

Pamietaj ze to tarzanie sie w oparach to dazenie do oswiecenia, a nie do
sluzby diablu :)

Od tej ostatniej jestem jak najdalszy... a bogów plemiennych Buddyzm jako tako toleruje :) Hoj-haj!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 22:03:02
Autor: u2
Moe Breivik mia racj ?.
W dniu 2011-07-29 22:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
Pamietaj ze to tarzanie sie w oparach to dazenie do oswiecenia, a nie do
> sluzby diablu :)
Od tej ostatniej jestem jak najdalszy... a bogw plemiennych Buddyzm jako tako toleruje :) Hoj-haj!

No nie wiem, zastanowie sie. Twoj Budda.

Data: 2011-07-29 22:06:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
piątek, 29 lipca 2011 22:03. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

No nie wiem, zastanowie sie. Twoj Budda.

Mu.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 22:14:50
Autor: u2
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
W dniu 2011-07-29 22:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
piątek, 29 lipca 2011 22:03. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

No nie wiem, zastanowie sie. Twoj Budda.

Mu.

Na razie jestes na etapie ryczacej krowy. Uwazaj, aby nie zasnac z nudow :)

Data: 2011-07-29 22:12:09
Autor: jadrys
Może Breivik miał rację ?.
W dniu 2011-07-29 08:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

No tak, wyrobiłeś sobie taka opinie o islamie na podstawie spotkań z radykałami. Otóż tacy radykałowie z każdej religii, stworzonej przecież dla człowieka - dla jego potrzeb - robią piekło na ziemi. - Straszą mitycznym diabłem a sami są od niego wcale nie lepsi. A  sam Islam to religia najbardziej pro ludzka ze wszystkich. No, - nie licząc tych dalekowschodnich, niszowych wyznań.

Data: 2011-07-29 22:17:48
Autor: u2
Moe Breivik mia racj ?.
W dniu 2011-07-29 22:12, jadrys pisze:
No tak, wyrobie sobie taka opinie o islamie na podstawie spotka z
radykaami. Ot tacy radykaowie z kadej religii, stworzonej przecie
dla czowieka - dla jego potrzeb - robi pieko na ziemi. - Strasz
mitycznym diabem a sami s od niego wcale nie lepsi. A  sam Islam to
religia najbardziej pro ludzka ze wszystkich. No, - nie liczc tych
dalekowschodnich, niszowych wyzna.

Islam to jedna z nielicznych prawdziwych religii. Podobaja sie mi jej
zalozenia. Bez lichwy, jihad vel swieta wojna. To jest to :) Zadna tam
urawnilowka.

Data: 2011-07-29 22:34:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
piątek, 29 lipca 2011 22:17. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Islam to jedna z nielicznych prawdziwych religii. Podobaja sie mi jej
zalozenia. Bez lichwy, jihad vel swieta wojna. To jest to :) Zadna tam
urawnilowka.

Jak to nie urawniłowka? Islam tnie na przyjemnościach życia, sztuce, rozrywce, indywidualnych pogladach, zamiłowaniach i hobbies.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 22:38:44
Autor: u2
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
W dniu 2011-07-29 22:34, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

A co ty qrwa wiesz o Islamie ? Byles tam, widziales ? :)

Data: 2011-07-29 22:55:32
Autor: jadrys
Może Breivik miał rację ?.
W dniu 2011-07-29 22:17, u2 pisze:
[...]

Jasne, rzadko bo rzadko ale czasami mówisz z sensem, agenciaku.

Data: 2011-07-30 02:27:44
Autor: stevep
Moe Breivik mia racj ?.
Dnia 29-07-2011 o 22:17:48 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

Eeee, pewnie liczysz na hurysy.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-29 22:25:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Może Breivik miał rację ?.
piątek, 29 lipca 2011 22:12. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

[...]

Jaka tam pro-ludzka jadrysiu: wódki nie wolno pić, kabaniny nie wolno jeść, d..y dziołchom nie wolno dawać, z przyjemności życiowych co najwyżej gandzia pozostaje. W dziedzinie sztuki: jedyne malarstwo figuratywne na jakie islam pozwala to iustracje w książkach i to tych nie poświęconych religii, rzeźba w ogóle jest haraam, muzyka świecka jest też niemile widziana (makruh), "poeci błądzą" etc.etc. ... I ty to nazywasz pro-ludzka? Ty się zastanów jadryś drugi raz zanim taki tekst ponownie nafanzolisz...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 22:39:34
Autor: u2
Moe Breivik mia racj ?.
W dniu 2011-07-29 22:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jaka tam pro-ludzka jadrysiu: wdki nie wolno pi, kabaniny nie wolno je,

Najnizsze instynkty zaspokajasz, zapominajac o wyzszych celach :)

Data: 2011-07-29 22:44:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
piątek, 29 lipca 2011 22:39. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Najnizsze instynkty zaspokajasz, zapominajac o wyzszych celach :)

No to poczytaj dalej, jak oni podchodzą jak pies do jeża do "średniej półki": poezji, muzyki, tańca, malarstwa... żenada ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 22:50:24
Autor: u2
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
W dniu 2011-07-29 22:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Anis ty poeta, anis ty muzyk, anis ty tancerz, anis ty malarz. W doopie
byles, gooowno widziales, ale ni chuja nie wiesz ani ciut ciut o Islamie :)

Data: 2011-07-29 22:54:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
piątek, 29 lipca 2011 22:50. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Anis ty poeta, anis ty muzyk, anis ty tancerz, anis ty malarz. W doopie
byles, gooowno widziales, ale ni chuja nie wiesz ani ciut ciut o Islamie
:)

Wystarczy mi, co widzę baby w burkach na ulicy Londka...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 22:56:34
Autor: u2
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
W dniu 2011-07-29 22:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

A ty krzewciu w Londku wyladowales. No to nic dziwnego, ze odwiecznych
przyjaciol Polski uwazasz za wrogow.

Data: 2011-07-29 23:00:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
piątek, 29 lipca 2011 22:56. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

A ty krzewciu w Londku wyladowales. No to nic dziwnego, ze odwiecznych
przyjaciol Polski uwazasz za wrogow.

Na szczęście nie wylądowałem... ale wycieczki kształcą ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 23:01:57
Autor: u2
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
W dniu 2011-07-29 23:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
A ty krzewciu w Londku wyladowales. No to nic dziwnego, ze odwiecznych
> przyjaciol Polski uwazasz za wrogow.
Na szczęście nie wylądowałem... ale wycieczki kształcą ;)

Czyli w doopie byles, goooowno widziales :)

Data: 2011-07-29 22:55:26
Autor: jadrys
Może Breivik miał rację ?.
[...]

Zwróć łaskawą uwagę gdzie powstawały początki koranu. Otóż, tam gdzie było trudno o wodę i drewno na opał - czyli piaskach pustyni. Tam odwodnienie spowodowane opilstwem alkoholowym może był zgubne w skutkach. Tak samo spożywanie wieprzowiny - w spartańskich warunkach i w niedostateczności opału ludzie byli zarażani pasożytami zawartymi w mięsie świń. Sprawa z uciechami cielesnymi. - Pustynia to też nie miejsce na którym każdy może sobie pozwolić na gromadkę dzieci... Kiedyś nie było prezerwatyw, spiralek itp. gadżetów antykoncepcyjnych.  I to właśnie nazywam pro- ludzkim oddziałewaniem tej religii. A że z biegiem czasu nikt owego Koranu nie modyfikuje i nie dostosowuje go do potrzeb dnia dzisiejszego,  to własnie wina tych wspominanych radykałów. Wymagać stosowania sie dzisiaj,  do zasad z czasów powstawania Koranu to nie pro, ale antyludzkie. I w wielu przypadkach całkowicie pozbawione sensu.

Data: 2011-07-29 22:58:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Może Breivik miał rację ?.
piątek, 29 lipca 2011 22:55. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

[...]

O to to! I już rozumiesz, dlaczego powiedziłem muzułmanom adiu fruziu... sam sobie odpowiedziałeś. Chociaż nie doczytałeś o kwestii podejścia do artystów i sztuki...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 23:00:32
Autor: u2
Moe Breivik mia racj ?.
W dniu 2011-07-29 22:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
O to to! I ju rozumiesz, dlaczego powiedziem muzumanom adiu fruziu... sam sobie odpowiedziae. Chocia nie doczytae o kwestii podejcia do artystw i sztuki...

Przeciagasz jak jakas cwa vel cwel. Zdradz nam tutaj swoja orientacje
seksualna zboku :)

Data: 2011-07-29 23:05:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
piątek, 29 lipca 2011 23:00. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Przeciagasz jak jakas cwa vel cwel. Zdradz nam tutaj swoja orientacje
seksualna zboku :)

Teoretycznie bi, w praktyce hetero.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 23:13:37
Autor: u2
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
W dniu 2011-07-29 23:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
Teoretycznie bi, w praktyce hetero.

A, tos normalny.

Data: 2011-07-29 23:15:47
Autor: u2
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
W dniu 2011-07-29 23:13, u2 pisze:
W dniu 2011-07-29 23:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
Teoretycznie bi, w praktyce hetero.

A, tos normalny.

Czyli chetnie bys sobie poogladal lesby, ale seks miedzy facetami ciebie
nie kreci :)

Data: 2011-07-29 23:29:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
piątek, 29 lipca 2011 23:15. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Czyli chetnie bys sobie poogladal lesby, ale seks miedzy facetami ciebie
nie kreci :)

Mniej więcej -- - jestem na to jeszcze za młody... tak się nie zestarzałem, żeby nabyć jakichś tego typu upodobań...

....charakterystycznych dla abp. Paetza ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-29 21:39:57
Autor: obserwator
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a):
....charakterystycznych dla abp. Paetza ;)
 Tomasz Turowski tez podawal sie za duchownego. W sowietach wielu takich
pseudoduchownych umiescily sluzby komunistyczne w tamtejszych kosciolach.

To taka metoda komunistow na rozwalanie kosciola od wewnatrz.

Nie wiesz o tym jeszcze?

Data: 2011-07-29 23:51:43
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-29 23:39,  obserwator pisze:
[...]

Wie, ale dziala z nadania wrazej razwiedki.

Data: 2011-07-29 23:57:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
piątek, 29 lipca 2011 23:51. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Wie, ale dziala z nadania wrazej razwiedki.

której na oczy nie widzialem...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 10:19:50
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-29 23:57, Jakub A. Krzewicki pisze:
Wie, ale dziala z nadania wrazej razwiedki.
ktrej na oczy nie widzialem...

Nie mozna zobaczyc niewidzialnego, ale mozna to poczuc :)

Data: 2011-07-30 10:39:48
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 10:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie mozna zobaczyc niewidzialnego, ale mozna to poczuc :)
Twierdzisz, że szpony ЧК sięgają w czwarty wymiar? (Feliks Edmundowicz wiecznie żywy?)

Data: 2011-07-30 10:43:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 10:39. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Czwarty wymiar to czas. Ja pisze o extrasensory perception :)

Co mieliby robić czekiści w astralu? ZTCW oficjalną ideologią CCCP był materializm dialektyczny, który nie przewidywał wirujących stolików ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 10:46:36
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 10:43, Jakub A. Krzewicki pisze:
Czwarty wymiar to czas. Ja pisze o extrasensory perception :)
Co mieliby robi czekici w astralu? ZTCW oficjaln ideologi CCCP by materializm dialektyczny, ktry nie przewidywa wirujcych stolikw

Naiwnys, w czasach zimnej wojny sowieci wykorzystywali esp, choc nie w
takim samym stopniu i nie na taka skale jak jankesi :)

Data: 2011-07-30 10:59:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 10:46. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Naiwnys, w czasach zimnej wojny sowieci wykorzystywali esp, choc nie w
takim samym stopniu i nie na taka skale jak jankesi :)

Skoro już wiesz tyle, to powiem obie więcej. To specjaliści od ESP wysiudali Partię ze stołka i zakończyli cyrk CCCP. Siedzę w tych informacjach już od dawna, co nie znaczy, że znam osobiście kogoś z razwiedki. Kieruję się najogólniej interesem pewnego środowiska, ale daleko mi do podporządkowania się jakiemukolwiek zwierzchnictwu czy z tej czy z tamtej strony. Wiem, że islam jest zagrożeniem dla wielu organizacji kierujących się wytycznymi, które pozostawili pewni tybetańscy politolodzy czy też teolodzy jeszcze w XIII w. chanatowi mongolskiemu. Co nie znaczy, że należę formalnie do którejkolwiek z nich. Po prostu te wytyczne są częścią mojej religii.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 12:01:15
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 10:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
To specjalici od ESP wysiudali Parti ze stoka i zakoczyli cyrk CCCP.

Z tego co wiem to sowieci wykonczyli sie sami, przy wydatnej pomocy
zachodu. No wiesz, gwiezdne wojny, na ktore sowietow nie bylo stac,
wojna w Afganistanie, katastrofa w Czernobylu itd. :)

Co do rzekomego zagrozenia Islamem kreuja je m.in tacy uzyteczni idioci
jak ty :)

Data: 2011-07-30 13:51:05
Autor: Krzysiek
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
Hallo,

"u2"  schrieb im Newsbeitrag news:4e33d66f$0$3500$65785112news.neostrada.pl... [...]
[...]

Sowietow nie bylo stac... sugeruje Pan moze, ze innych
uczestnikow tych programow bylo stac?? He, he...
Mysli Pan bardzo statycznie, a to bardziej przeszkadza
w zrozumienu tych procesow niz cos wyjasnia.

Sprawa wyglada tak, ze Sowieci JUZ sie wykonczyli, a inni
podaza w ich slady pozniej i przedluzajaca sie agonia nic w tym
nie zmieni. Nawet budowanie piramid musi miec ekonomiczne
uzasadnienie, a sumowanie strat... nigdy i nigdzie takie
sumowanie nie prowadzi do zyskow, niezaleznie od systemu.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-07-30 15:48:40
Autor: stevep
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
Dnia 30-07-2011 o 12:01:15 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

A widziae kiedykolwiek wikszego idiot ni sam jeste?

Data: 2011-07-30 18:39:40
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 18:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
Katasztrofa w Czernobylu moga by przemylanym sabotaem.

Katastrof w Czernobylu latwo wytlumaczyc tym, ze byla to nie
elektrownia pokojowa, ale wojenna wykorzystywana do eksperymentow wojennych.

Data: 2011-07-30 18:41:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 18:39. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Katastrofę w Czernobylu latwo wytlumaczyc tym, ze byla to nie
elektrownia pokojowa, ale wojenna wykorzystywana do eksperymentow
wojennych.

Do tego właśnie piję!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 18:46:39
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 18:41, Jakub A. Krzewicki pisze:
Do tego wanie pij!

Do czego ?

Data: 2011-07-30 19:05:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 18:46. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Do czego ?

Do wszechstronego wykorzystywania elektrowni przez ruskich, nie tylko do produkcji paliwa jądrowego, ale również do "mind control". No cóż, technika idzie do przodu, sowiety miały dwie-trzy duże wieźe, dzisiaj nadajnik komórkowy (który da się przestawić na inną funkcję) jest zamontowany w milionach egzemplarzy jeden przy drugim, jak us*ał. Jankesi jednak górą!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 19:07:18
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 19:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
Do czego ?
Do wszechstronego wykorzystywania elektrowni przez ruskich, nie tylko do produkcji paliwa jdrowego, ale rwnie do "mind control".

To za duzo pijesz :)

Data: 2011-07-30 19:41:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 19:07. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

To za duzo pijesz :)

Mimo wszystko muszę wrócić do meritum, od którego próbujesz mnie odciągnąć gadkami o Ruskich, a mianowicie, że differentia specifica islamu jest wpisana w samą szahadę nietolerancja dla politeizmu. Obecne odrodzenie politeizmu zwłaszcza nordyckiego i słowiańskiego, jak i też celtyckiego (Wicca) uznaję za sprawę ze wszech miar pozytywną (powrót do korzeni!) -- - tak samo jak umacnianie się spokrewnionych ideowo poprzez znamię INDOeuropejskości politeizmów azjatyckich. No i jak w porównaniu z tym wypadają awanse obcej religii bynajmniej nie odznaczającej się tolerancją dla tego renesansu? Przyznasz, że raczej nieciekawie i nic dobrego z tego zderzenia dwóch prądów nie może wyniknąć.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 20:06:36
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 19:41, Jakub A. Krzewicki pisze:
differentia specifica islamu jest wpisana w sam szahad nietolerancja dla politeizmu

Islam tobie nie zabrania wyznawac politeizmu :)

Data: 2011-07-30 21:20:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 19:41, Jakub A. Krzewicki pisze:

> differentia specifica islamu jest

> wpisana w sam szahad nietolerancja dla politeizmu

Islam tobie nie zabrania wyznawac politeizmu :)

Wikszego kamstwa w yciu nie syszaem. Nabrae si Wa na kolejn taqqiye.
W szahadzie jest "Nie ma boga tyko allah"...
W warunkach europejskich ten punkt jest traktowany powanie, to nie jest nowojorski meczet bazarowy z Hakim Beyem (Peter Lamborn Wilson), ktory praw rk pisze o islamie, lew o matce Durdze. "Ali Bhai" (thugw) u nas nie uwiadczysz, moe poza wyjtkiem pewnej marginalizowanej i obrzucanej zewszd pomyjami grupki, ktr znam i jako jeden z nielicznych osobicie doceniam. Muhammad wyrzuci "szataskie wersety" z Qur'anu, a apostazj islam -- - ten ortodoksyjny i przewaajcy w politycznych warunkach Europy -- - traktuje jako zdrad i karze uciciem gowy.

Data: 2011-07-30 21:26:28
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 21:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
Islam tobie nie zabrania wyznawac politeizmu :)
Wikszego kamstwa w yciu nie syszaem. Nabrae si Wa na kolejn taqqiye.
W szahadzie jest "Nie ma boga tyko allah"...

A to akurat prawda, nie ma Boga oprcz mnie, ale nie ma tam mowy, e
zabraniam tobie wyznawa politeizm :)

Data: 2011-07-30 21:32:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 21:26. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

A to akurat prawda, nie ma Boga oprócz mnie, ale nie ma tam mowy, że
zabraniam tobie wyznawać politeizm :)

Waść sobie nie rób jaj... ja tu mówię o glowach kilkuset tysięcy osób, a kolega Napoleona struga.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 21:38:22
Autor: jadrys
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 21:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
W szahadzie jest "Nie ma boga tyko allah"...

To zarzut? Powinno być dodatkowo - "a także Chrystus, Budda i Wisznu"?

Data: 2011-07-30 21:51:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 21:38. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

To zarzut? Powinno być dodatkowo - "a także Chrystus, Budda i Wisznu"?

Plus "zgładź ich gdzie tyko ich znajdziesz?" -- - wymowa IMHO jednoznaczna.
A wszelkie ichnie haggady czyli taqqiye można sobie w cztery litery wsadzić.
Islam również ten umiarkowany ma w swoich początkach walkę zbrojną z politeizmem i tylko niewielki margines muzułmanów ignoruje ten nakaz. Do pewnego czasu nie stanowiło to większego problemu, ponieważ koweny pogańskie w Europie można byo na palcach policzyć, a nawet były same zwalczane przez większość jako nielegalne. Ale kiedy wiary plemienne wyszły z podziemia i skończyły się ich prześladowania, to już nie da się przymykać oka na rosnącą mniejszość, z której spora część chce je wznowić. --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 21:53:57
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 21:51, Jakub A. Krzewicki pisze:
Islam rwnie ten umiarkowany ma w swoich pocztkach walk zbrojn z politeizmem i tylko niewielki margines muzumanw ignoruje ten nakaz.

Powinienes sie cieszyc, ze ktos chce walczyc z politeista :) Jednak
wierz mi, ze zdecydowana wiekszosc Arabow wyznajacych Islam ma ciebie w
dupie :)

Data: 2011-07-30 22:02:57
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 21:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
Powinienes sie cieszyc, ze ktos chce walczyc z politeista :)
???
A to niby dlaczego???

To oznaczaloby, ze nie tylko ty jestes Bogiem :) Ale na twoje szczescie
Arabowie zwykle nie znaja polskich Zydkow :)

Data: 2011-07-30 22:06:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 22:02. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

To oznaczaloby, ze nie tylko ty jestes Bogiem :) Ale na twoje szczescie
Arabowie zwykle nie znaja polskich Zydkow :)

Pudło -- nie jestem wyznania mojżeszowego.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 22:08:34
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 22:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
To oznaczaloby, ze nie tylko ty jestes Bogiem :) Ale na twoje szczescie
> Arabowie zwykle nie znaja polskich Zydkow :)
Pudo -- nie jestem wyznania mojeszowego.

Z tego co tutaj wypisujesz wskazuje, ze jestes co najmniej z pochodzenia
Zydkiem :)

Data: 2011-07-30 22:13:34
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 22:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
Z tego co tutaj wypisujesz wskazuje, ze jestes co najmniej z pochodzenia
Zydkiem :)

Uwaasz e zaden rodzimowierca, buddysta tybetaski, asatryjczyk, Wiccanin etc. w Polsce nie jest autentyczny?

Nie sciemniaj Zydku :)

Data: 2011-07-30 22:15:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 22:08. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

> [...]
Pud�o -- nie jestem wyznania moj�eszowego.

Z tego co tutaj wypisujesz wskazuje, ze jestes co najmniej z pochodzenia

Uważasz że zaden rodzimowierca, buddysta tybetański, asatryjczyk, Wiccanin etc. w Polsce nie jest autentyczny?

Nawiasem mówiąc nie jestem żadnym żydkiem tylko raczej "Alaone", "CanGrande" jeśi Tobie te terminy z XIII w. coś mówią...

PS. Wyjaśniam, że chodzi o liczącą sobie mniej więcej 800 lat ekspozyturę Hulagidów ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 22:16:33
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 22:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
PS. Wyjaniam, e chodzi o liczc sobie mniej wicej 800 lat ekspozytur Hulagidw

Slabiutko. Tylko 800 lat ? :)

Data: 2011-07-30 22:19:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 22:16. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Slabiutko. Tylko 800 lat ? :)

Od czasu paktu pomiędzy Mongołami a Krzyżowcami ;)
No i teraz popatrz, pomiędzy którymi dwoma państwami znajduje się Polska.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 22:21:15
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 22:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
sobota, 30 lipca 2011 22:16. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Slabiutko. Tylko 800 lat ? :)

Od czasu paktu pomidzy Mongoami a Krzyowcami ;)
No i teraz popatrz, pomidzy ktrymi dwoma pastwami znajduje si Polska.

Chlopcze kolorowy, ja znam gostka, ktory wytrzymal w astralu 35 tys. lat :)

Data: 2011-07-30 22:27:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 22:21. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Chlopcze kolorowy, ja znam gostka, ktory wytrzymal w astralu 35 tys. lat
:)

W samym astralu jestem dłużej, chodzi tu o historię konkretnej operacji politycznej. Nie udało się pod Ayn Jalut, to może tym razem się uda... --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 22:29:48
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 22:27, Jakub A. Krzewicki pisze:
Chlopcze kolorowy, ja znam gostka, ktory wytrzymal w astralu 35 tys. lat
> :)
W samym astralu jestem duej, chodzi tu o histori konkretnej operacji politycznej. Nie udao si pod Ayn Jalut, to moe tym razem si uda...

Nie sciemniaj, ale jak obalisz Thuska to postawie tobie beczke piwa :)

Data: 2011-07-30 23:01:01
Autor: Grzegorz Z.
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
u2 napisa:

> [...]

Nie sciemniaj, ale jak obalisz Thuska to postawie tobie beczke piwa :)

Bg a boi si napisa "obalisz Tuska" bez ciemiania hehe

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-30 23:07:42
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 23:01, Grzegorz Z. pisze:
Bg a boi si napisa "obalisz Tuska" bez ciemiania hehe

E tam Zydku, jedem das seine :)

Data: 2011-07-30 23:10:24
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jedem_das_Seine

Data: 2011-07-30 23:15:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 22:29. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Nie sciemniaj, ale jak obalisz Thuska to postawie tobie beczke piwa :)

Też nie cierpię nieudolnej polityki tego pajaca. Nie chcę jednak ry(d)zykować tu ubocznie chomejnizacji życia publicznego. Jestem bądź co bądź innej religii niż większość (celowo, dla wyrobienia sobie elitarnego dystansu) więc przy takiej opcji miabym zwyczajnie więcej do stracenia -- - gra tu rolę partykularny, acz moim zdaniem całkiem godziwy, interes. Tym niemniej postanowiłem w _żadną_ stronę do bieżących wydarzeń polityki krajowej ręki nie przykładać i żadnej ze stron (z wyjątkiem świata islamu) w drogę nie wchodzić... Laissez affairs, jak to mówią Francuzi (ci prawdziwi, znad Sekwany, a nie znad Wołgi), po prostu mieszając w tym syfie jeszcze większą wieś bym narobił...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 23:18:12
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 23:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie sciemniaj, ale jak obalisz Thuska to postawie tobie beczke piwa :)
Te nie cierpi nieudolnej polityki tego pajaca. Nie chc jednak ry(d)zykowa tu ubocznie chomejnizacji ycia publicznego.

Nie strasz, Zydku, nie strasz, bo sie qrwa twoja mac zesrasz :)

Data: 2011-07-30 23:34:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 23:18. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Nie strasz, Zydku, nie strasz, bo sie qrwa twoja mac zesrasz :)

Nikt w mojej rodzinie nie jest nawet obrzezany... a że swobodnie traktujemy religię to nie z powodu pochodzenia... nie wszystkie elity tego kraju są to judaiści -- - dziadek od strony matki był Wielkopoalninem zubożałym potomkiem Sejmu Czteroletniego, babcia od strony matki pochodzi z uchodźców zabużańskich z Kresów (pochodzenie ziemiańskie), od strony ojca (jego rodzice) to zdrobnomieszczaniała szlachta zaściankowa gente Ruthenus ;)
Żeby się doszukać tu jakiegoś judaisty to może w czwartym lub piątym pokoleniu...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 23:38:58
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 23:34, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nie strasz, Zydku, nie strasz, bo sie qrwa twoja mac zesrasz :)
Nikt w mojej rodzinie nie jest nawet obrzezany

No to jestes z pewnoscia murzynem z pochodzenia, bo Adam i Ewa to murzyni :)

Data: 2011-07-30 23:48:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 23:38. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

No to jestes z pewnoscia murzynem z pochodzenia, bo Adam i Ewa to murzyni
:)

Hehe murzyna nie było. Zdarzył się i jakiś franko-mason w dalszej rodzinie, ja też tam chciałem (a wiem sporo o tajnikach sztuki królewskiej), ale wdowa mnie nie przyjęła, zero odzewu -- - ktoś widocznie przegłosował, że jednak nie będę :( Jeśli się mi uda wyrwać z tego grajdołka, spróbuję ponownie, gdzie indziej -- - dzisiaj kto nie należy, ten na łopatkach leży :/

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 23:50:22
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 23:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
No to jestes z pewnoscia murzynem z pochodzenia, bo Adam i Ewa to murzyni
> :)
Hehe murzyna nie byo.

To cienki bolek vel zydeta jestes :)

Data: 2011-07-30 23:41:16
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 23:34, Jakub A. Krzewicki pisze:

rodzice) to zdrobnomieszczaniaa szlachta zaciankowa gente Ruthenus ;)
eby si doszuka tu jakiego judaisty to moe w czwartym lub pitym pokoleniu...

Ruthenus ? Bardzo podejrzane :)

Data: 2011-07-30 23:51:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 23:41. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Ruthenus ? Bardzo podejrzane :)

Dokładnie pochodzenia mongolskiego z Czarnych Kłobuków, z herbem nadanym przez Ludwika Węgierskiego za uczestnictwo w oblężeniu Bełza, jeśli o to chodzi.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 23:52:23
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 23:51, Jakub A. Krzewicki pisze:
Ruthenus ? Bardzo podejrzane :)
Dokadnie pochodzenia mongolskiego

Ja, ja, volkswagen :)

Data: 2011-07-31 00:25:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 23:52. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Ja, ja, volkswagen :)

A w zasadzie z wychrzczonych Tatarów...

Kierdeja - herb szlachecki
Opis herbu:

Tarcza dzielona w słup, w polu prawym błękitnym, trzy lilie w słup, pole lewe czerwone, w klejnocie trzy pióra strusie

Według źródeł był to herb nadany przez Ludwika Węgierskiego Kierdejowi, który miał być pochodzącym z Krymu potomkiem chana Tatarów Perekopskich. Ponieważ Kierdej wyróżnił się podczas zdobywania zamku bełskiego w 1377 otrzymał w nagrodę indygenat polski. Świadectwem tego wydarzenia są lilie wzięte z herbu królewskiego rodu Andegawenów. Od tegoż Kierdeja pochodzić miały rody, które przybrały nazwiska od przypadłych im po wielkim protoplaście posiadłości: Hosckich z Hoszczy, Tajkurskich z Tajkur, Czapliców-Szpanowskich ze Szpanowa.

Herb wielu rodzin szlacheckich pochodzących z Wołynia, Litwy i ziemi chełmskiej.

Znane są średniowieczne znaki pieczętne: 1451 - Hryczko Kierdejowicz z Pomorzan, wojewoda podolski; 1454 - Wańko z Kwasiłowa, kasztelan chełmski.
Pierwszy raz pojawia się w źródłach pisanych, sądowych 1436 r.

To był pierwszy herb Krzewickich, wymieniony w herbarzu Bonieckiego:

KRZEWICCY z Krzewicy w bełskim. Jasiek Krzewicki 1439 r. na sądach w Bełzie (AGZ XIX). Ziemianie województwa bracawskiego zaświadczyli 1798 r. szlachectwo Wojciecha i Jana, braci Kierdejów Krzewickich.

T. 13 strona 7

(Po odzyskaniu niepodległości w II RP niektórzy Krzewiccy pieczętowali się także herbem Lubicz, prawdopodobnie nabytym jeszcze w I RP jako znak przystąpienia jako klienci do jakiegoś większego rodu... dlatego pod tym herbem figurują w niektórych nowszych herbarzach -- - prawidłowym klejnotem rodowym jest jednak Kierdeja. Przypomnę, że większe rody włącznie z tym naszego ukochanego prezydenta miewają zwyczaj pieczętowania się herbem nabytym!)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-31 02:56:11
Autor: stevep
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
Dnia 30-07-2011 o 22:29:48 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

> [...]
politycznej. Nie udao si pod Ayn Jalut, to moe tym razem si uda...

Nie sciemniaj, ale jak obalisz Thuska to postawie tobie beczke piwa :)
Ty obalaj dalej te beczk piwa i nie udawaj, e takie bzdety piszesz na  trzewo.  ;)

Data: 2011-07-30 22:15:44
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 22:13, Jakub A. Krzewicki pisze:
Nawiasem mwic nie jestem adnym ydkiem tylko raczej "Alaone", "CanGrande" jei Tobie te terminy z XIII w. co mwi...

Oczywiscie, ze mowia mi, ze jestes Zydkiem probujacym ukryc swoja
prawdziwa tozsamosc :) nie pierwszym Zydkiem, i nie ostatnim :)

Data: 2011-07-30 22:05:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 21:53. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Powinienes sie cieszyc, ze ktos chce walczyc z politeista :)

???
A to niby dlaczego???
No chyba, że jest to tak słaby i źle uzbrojony plankton, że sam się prosi pod nóż -- - co mnie nie zabija, to mnie wzmacnia! Czego o Arabach nie mażna niestety powiedzieć... są zbyt silni na "chłopców do bicia" ;)

PS. Jarl Wikingów, który miałby napaść na armię silniejszą od siebie, nie miałby rozumu -- - szykowałby się na pewną śmierć.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 22:09:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 22:07. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Data: 2011-07-30 22:10:36
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.

Data: 2011-09-11 18:30:19
Autor: jadrys
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
[...]

Proszę o jakiś link do źródła dotyczący zapisu o "zgadzaniu ich wszystkich".

Data: 2011-07-30 18:40:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 12:01. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

[...]

Katasztrofa w Czernobylu mogła byś przemyślanym sabotażem. Sprawdź, co to była Дуга-2 (kiedy jankesom nawet nie śnił się HAARP) i porównaj sobie teraz z opisem systemu promienników w książce SF braci Strugackich Обитаемый остров. Massaraksz, toż cenzura musiała mieć naprawdę coś nie tak pod kopułą, żeby to puścić -- - przecież to wypisz-wymaluj instrukcja dla burżuazyjnych sabotażystów, co do czego!

PS. Już w 1988 roku, jak ją po raz pierwszy czytałem (a miałem zaledwie 12 lat) zasatanawiałem się, dlaczego tę knigę ruska cenzura w ogóle puściła.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 10:40:37
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 10:19. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Nie mozna zobaczyc niewidzialnego, ale mozna to poczuc :)

Twierdzisz, że szpony ЧК sięgają w czwarty wymiar? (Feliks Edmundowicz wiecznie żywy?)

....Otóż mylisz się Waść, drogę wskazują mi książki napisane jeszcze w XIX w. -- - w czasach, gdy nikomu o CCCP się nie śniło...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 10:43:41
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 10:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
...Ot mylisz si Wa, drog wskazuj mi ksiki napisane jeszcze w XIX w. -- - w czasach, gdy nikomu o CCCP si nie nio...

Sa na ziemi i niebie rzeczy, o ktorych nie snilo sie nawet filozofom :)

Data: 2011-07-30 10:47:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
sobota, 30 lipca 2011 10:43. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Sa na ziemi i niebie rzeczy, o ktorych nie snilo sie nawet filozofom :)

Jeśi już -- - to raczej "w ziemi". Ale o tym sza! ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 22:28:37
Autor: u2
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
W dniu 2011-07-30 10:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
Sa na ziemi i niebie rzeczy, o ktorych nie snilo sie nawet filozofom :)
Jei ju -- - to raczej "w ziemi". Ale o tym sza! ;)

Jesli chodzi tobie o gaz lupkowy to sie zgadzam. W twoim interesie jest,
aby bylo o nim cicho - sza :)

Data: 2011-07-30 11:04:50
Autor: stevep
Mo?e Breivik mia? racj? ?.
Dnia 30-07-2011 o 10:43:41 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

Zwaszcza tym co maj razwietk na mzgu.

Data: 2011-07-29 23:30:49
Autor: u2
Mo�e Breivik mia� racj� ?.
W dniu 2011-07-29 23:29, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]

...charakterystycznych dla abp. Paetza ;)

Stary, a Peca to ktokolwiek skazal ? Jesli nie, to jest niewinny w
swietle prawa. :)

Data: 2011-07-30 02:29:22
Autor: stevep
Moe Breivik mia racj ?.
Dnia 29-07-2011 o 23:00:32 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

Miarkuj si homosiu.

Data: 2011-07-30 20:01:38
Autor: jadrys
Może Breivik miał rację ?.
[...]

Nic sobie nie odpowiedziałem. Odpowiedziałem tylko jak postępują fanatycy i szaleńcy "islamscy" w stylu talibów, oczywiście mam na myśli tych talibów kształconych w Pakistańskich  szkołach przesiąkniętych nienawiścią do innowierców i w ogóle do wszystkiego. Pozostali już nie są tak radykalni w przestrzeganiu tych zasad rodem z starożytnej pustyni.  Sztuka.. Czy Ty zdajesz sobie sprawę że prawie każdy rodzaj sztuki obraża określoną liczbę ludzi?

Data: 2011-07-30 21:11:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Może Breivik miał rację ?.
sobota, 30 lipca 2011 20:01. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

[...]

Doskonale... i z tego powodu pozamykać kina, teatry, muzea? Ty to masz kiepełe, jadrysiu ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-30 21:34:45
Autor: jadrys
Może Breivik miał rację ?.
W dniu 2011-07-30 21:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Wszystkie przybytki które wymieniłeś maja charakter zamknięty i są odwiedzane tylko przez osoby nimi zainteresowane. Natomiast posąg jakiegos "Apollina" w publicznym miejscu, z półmetrowym "fajfusem" na wierzchu nie wszystkim się spodoba.

Data: 2011-07-30 21:54:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Może Breivik miał rację ?.
sobota, 30 lipca 2011 21:34. carbon entity 'jadrys' <Che@yahoo.com>

[...]

Pijesz do tego?
http://tinyurl.com/3ujsa65

A może do tego:
http://tinyurl.com/2mbh5f

A może do Buddów z Bamiyan?
http://tinyurl.com/3ulxjvt
Ale nie przypominam sobie, żeby mieli fajfusa... a mimo to napływowa niearyjska swołocz ich wysadziła... żeby nie przypominali o słusznych pretensjach dawnych właścicieli tych ziem.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-11 18:30:09
Autor: jadrys
Może Breivik miał rację ?.
W dniu 2011-07-30 21:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Do obydwu.. Pierwszy propaguje goliznę - rzecz dla wielu nie do przyjęcia. Drugi pogańskie (wg. nich) wyobrażenie o Bogu.

Data: 2011-07-31 03:07:57
Autor: stevep
Moe Breivik mia racj ?.
Dnia 30-07-2011 o 21:34:45 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W dniu 2011-07-30 21:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
sobota, 30 lipca 2011 20:01. carbon entity 'jadrys'<Che@yahoo.com>

Nic sobie nie odpowiedziaem. Odpowiedziaem tylko jak postpuj
fanatycy i szalecy "islamscy" w stylu talibw, oczywicie mam na myli
tych talibw ksztaconych w Pakistaskich  szkoach przesiknitych
nienawici do innowiercw i w ogle do wszystkiego. Pozostali ju nie
s tak radykalni w przestrzeganiu tych zasad rodem z staroytnej
pustyni.  Sztuka.. Czy Ty zdajesz sobie spraw e prawie kady rodzaj
sztuki obraa okrelon liczb ludzi?
Doskonale... i z tego powodu pozamyka kina, teatry, muzea? Ty to masz
kiepee, jadrysiu ;)

Wszystkie przybytki ktre wymienie maja charakter zamknity i s  odwiedzane tylko przez osoby nimi zainteresowane. Natomiast posg  jakiegos "Apollina" w publicznym miejscu, z pmetrowym "fajfusem" na  wierzchu nie wszystkim si spodoba.

A nie mgby patrzc na taki posg sobie zapiewa:
"Och tomasz skd ty to masz ..."?

Data: 2011-09-11 18:30:00
Autor: jadrys
Może Breivik miał rację ?.
W dniu 2011-07-31 03:07, stevep pisze:

[...]

A nie mółgłbyś patrząc na taki posąg sobie zaśpiewać:
"Och tomasz skąd ty to masz ..."?

Tobie tylko jedno w głowie.

Data: 2011-09-11 10:05:35
Autor: cytryna
Moe Breivik mia racj ?.
Witam.

Pozdrawiam

 WW

*********************

Typowy obrazek z Wiednia. Rodzinka islamska: jedno przy wzku, drugie w wzku i dwoje w brzuszku. Mno si niczym krliki. Za 10 lat Austriakw bd pokazywa na wiedeskim suku jako niewiernych - relikt przeszoci.

Data: 2011-09-11 18:29:56
Autor: jadrys
Może Breivik miał rację ?.
W dniu 2011-09-11 10:05, cytryna pisze:
Witam.
Pozdrawiam
    WW
*********************

Typowy obrazek z Wiednia. Rodzinka islamska: jedno przy wózku, drugie w wózku
i dwoje w brzuszku. Mnożą się niczym króliki. Za 10 lat Austriaków będą
pokazywać na wiedeńskim suku jako niewiernych - relikt przeszłości.

Może to i dobrze.. Austriacy nie przepadają za Polakami.

Data: 2011-09-11 20:16:05
Autor: cytryna
Moe Breivik mia racj ?.
W dniu 2011-09-11 10:05, cytryna pisze:

Moe to i dobrze.. Austriacy nie przepadaj za Polakami.

To jest fakt! Mimo zwycistwa Sobieskiego pod Wiedniem w walce z oddziaami Kara Mustafy, cesarz Austrii Leopold I witajc polskiego krla nawet nie raczy przemieci wasnego du.y z sioda do pozycji pionowej na dwch apach.Pewnie te tylko sam chroni si pod parasolem lub zajmowa pierwszy miejsce siedzce aby kto z wiadomej bandy go nie podsiad. Tacy ludzie s
i bd funkcjonowa w polityce robic liczne bdy nie tylko ortograficzne.

--

Może Breivik miał rację ?.