Może i nas obejmie?

Data: 2014-03-11 13:53:32
Autor: Wiesiaczek
Może i nas obejmie?
Z sieci:
"Duma Państwowa Rosji zamierza rozpatrzeć 21 marca projekt ustawy w sprawie przyłączenia Krymu do Rosji.
Projekt ustawy ustala zasady wejścia w skład Rosji nowych terytoriów. W warunkach niemożności zawarcia międzynarodowego układu w związku z brakiem w państwie skutecznej suwerennej władzy państwowej, która broniłaby i przestrzegała praw i swobód obywateli, proponuje się przyłączanie nowych terytoriów w skład Rosji na podstawie wyników referendum, przeprowadzonego na terytorium, które wyraziło chęć dołączenia do Rosji."

To kiedy u nas referendum?
Może emeryturę miałbym w normalnym wieku i godziwej wysokości?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-03-11 12:54:25
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?
Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 13:53:32 +0100 osobnik zwany Wiesiaczek
napisał:

To kiedy u nas referendum?
Może emeryturę miałbym w normalnym wieku i godziwej wysokości?

przeprowadź sie pod opiekuńcze skrzydła Putina

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-11 18:52:59
Autor: Mario
Może i nas obejmie?
napisał:

To kiedy u nas referendum?
Może emeryturę miałbym w normalnym wieku i godziwej wysokości?

przeprowadź sie pod opiekuńcze skrzydła Putina

Ten matoł uważa, że godziwa emerytura to 10 tys rubli, czyli 1 tysiąc zł.
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14406200,Rosjanie_doplaca_do_emerytur_swoich_rodzicow.html

"Co roku rosyjski budżet dokłada po kilka bilionów rubli do wypłaty emerytur. Dla przykładu w ubiegłym roku na wypłatę emerytur zabrakło ponad bilion rubli. Tyle - niemal połowę całkowitego budżetu funduszu - przekazano z budżetu państwa.
  Dzieje siÄ™ tak, mimo że skÅ‚adka emerytalna w Rosji to aż 22 proc. wynagrodzenia. Dla porównania w Polsce skÅ‚adka emerytalna wynosi 19,52 proc."
Planuje się ze dzieci będą musiały dopłacać do emerytury rodziców.

Może wiesiaczek dostanie resortową za działalność w Polsze.

A co do normalnego wieku to owszem emeryturę mężczyzna dostaje u nich w wieku 60 lat. A przewidywana długość życia mężczyzn wynosi u nich 59 lat :) Powodzenia.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_oczekiwanej_d%C5%82ugo%C5%9Bci_%C5%BCycia

MD

Data: 2014-03-11 19:06:11
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał > A co do normalnego wieku to owszem emeryturę mężczyzna dostaje u nich w
wieku 60 lat. A przewidywana długość życia mężczyzn wynosi u nich 59 lat :) Powodzenia.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_oczekiwanej_d%C5%82ugo%C5%9Bci_%C5%BCycia

Prezewidywalna średnia długości życia Polaków to 58,6 lat

http://www.youtube.com/watch?v=5CANq42cQOU

A życie w Rosji jest o połowę tańsze jak w Polsce...

boukun

Data: 2014-03-11 19:08:56
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?

kłamiesz boukun. 79,7 lat

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-11 20:19:31
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
napisał:

[...]

To reżim zakłamuje, cały czas i we wszystkim...

boukun

Data: 2014-03-11 19:49:49
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?

napisał:

[...]

i ten reżim jeszcze Cię nie zamknął? patrz jaki on straszny

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-11 20:56:19
Autor: boukun
Może i nas obejmie?

napisał:

[...]

Zamykają, zamykają, a najczęściej gnębią tak, że linę tylko podają lub rozpuszczalnik...
http://3obieg.pl/skandaliczne-zatrzymanie-zbigniewa-kekusia

boukun

Data: 2014-03-11 20:19:09
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?

napisał:

[...]

zapomniałeś dopisać, że w psychiatryku

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-11 19:20:05
Autor: Wiesiaczek
Może i nas obejmie?
W dniu 11.03.2014 19:06, boukun pisze:
[...]

Na wszelki wypadek zostawiam sobie meldunek na Pradze - w razie podziału "do Wisły" zostanę w wolnym kraju - Rosji :)

Data: 2014-03-11 19:22:32
Autor: qrt
Mo¿e i nas obejmie?
Dnia Tue, 11 Mar 2014 19:06:11 +0100, boukun napisa³(a):

U¿ytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisa³ > A co do normalnego wieku to owszem emeryturê mê¿czyzna dostaje u nich w
wieku 60 lat. A przewidywana d³ugo¶æ ¿ycia mê¿czyzn wynosi u nich 59 lat :) Powodzenia.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_oczekiwanej_d%C5%82ugo%C5%9Bci_%C5%BCycia

Prezewidywalna ¶rednia d³ugo¶ci ¿ycia Polaków to 58,6 lat

http://www.youtube.com/watch?v=5CANq42cQOU

A ¿ycie w Rosji jest o po³owê tañsze jak w Polsce...

powaga? Jak ogl±dam sobie co i gdzie kupuj± u nas rosjanie w ramach ma³ego ruchu
granicznego, to mam zupe³nie inne wra¿enie.

Data: 2014-03-11 19:25:49
Autor: Wiesiaczek
Może i nas obejmie?
W dniu 11.03.2014 19:22, qrt pisze:
Dnia Tue, 11 Mar 2014 19:06:11 +0100, boukun napisał(a):

[...]

powaga?
Jak oglądam sobie co i gdzie kupują u nas rosjanie w ramach małego ruchu
granicznego, to mam zupełnie inne wrażenie.

Przypadkiem nie to samo, co Polacy jeżdżący do Niemiec w latach 80-ych?

P.S. Rosjanie piszemy dużą literą.

Data: 2014-03-11 19:39:04
Autor: qrt
Może i nas obejmie?
Dnia Tue, 11 Mar 2014 19:25:49 +0100, Wiesiaczek napisa³(a):

[...]

Przypadkiem nie to samo, co Polacy je¿d¿±cy do Niemiec w latach 80-ych?

Przypadkiem sk³ada sie tak i¿ nie ma to najmniejszego znaczenia, bo te
sytuacje maja zupe³nie inny kontekst i s± ¿e siê tak wra¿e s³abo
porównywalne.

Data: 2014-03-11 20:18:22
Autor: boukun
Mo¿e i nas obejmie?
U¿ytkownik "qrt" <m@il.jakis> napisa³ w wiadomo¶ci news:8z9p34ako7oo$.15aeepjq81rws.dlg40tude.net...
[...]

Tak, co ty nie powiesz...

http://warminskomazurskie.naszemiasto.pl/artykul/polacy-jezdza-tankowac-samochody-do-rosji-tam-paliwo,1712325,t,id.html

boukun

Data: 2014-03-11 21:20:46
Autor: P.B.
Mo¿e i nas obejmie?
Dnia Tue, 11 Mar 2014 20:18:22 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Ma³y cytacik z powy¿szego artyku³u:
"Obecnie najpopularniejszym towarem wywo¿onym z Rosji jest paliwo. Dzieje
siê tak, bowiem jego cena jest tam prawie dwukrotnie ni¿sza ni¿ w Polsce -
wyja¶ni³. Litr ropy kosztuje w obwodzie kaliningradzkim ok. 30 rubli, czyli
ok. 3 z³ote.

Z kolei w Polsce wiêkszo¶æ towarów jest tañsza ni¿ w obwodzie, dlatego
Rosjanie kupuj± w Polsce ¿ywno¶æ, elektronikê i materia³y budowlane."

Ale maj± dobrobyt! Tañsze paliwo i fajki, a za to dro¿sze wszystko inne.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-03-11 21:41:44
Autor: boukun
Mo¿e i nas obejmie?
U¿ytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:wppf8f19duve$.1nlyhoi1vy9ph$.dlg40tude.net...
[...]

W obwodzie Kaliningradzkim jest wszystko dro¿sze, ni¿ w pozosta³ej czê¶ci kontynentalnej Rosji..., tak¿e paliwo...

boukun

Data: 2014-03-12 10:07:06
Autor: Mirek Ptak
Mo¿e i nas obejmie?
Dnia 2014-03-11 20:18,  *boukun* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
[...]

By³em w St. Petersburgu i oprócz paliwa *nic* nie by³o tañsze ni¿ w Polsce - nawet wódka

PS.
¶red. mê¿. kob.
  Polska 77,97 75,68 80,44
  Rosja 65,87 59,12 73,03
¼r.:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_oczekiwanej_d%C5%82ugo%C5%9Bci_%C5%BCycia
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-03-12 22:44:54
Autor: boukun
Mo¿e i nas obejmie?
U¿ytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:532023ba$0$2244$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Mirek Ptak

Ta wikipedia to ni3ez³y wynalazek. Ruskie wed³ug tej¿e to jakie¶ zwierzêta  inni ni¿ polscy ludzie... Id¼ta w pizdu z tymi czarodziejstwami...

boukun

Data: 2014-03-11 23:52:05
Autor: Mario
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-11 19:06, boukun pisze:
[...]

Masz jakiś link do twoich rewelacji? Bo ja widzę, że 78 lat. http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_oczekiwanej_d%C5%82ugo%C5%9Bci_%C5%BCycia

A życie w Rosji jest o połowę tańsze jak w Polsce...

Po pierwsze to średnia emerytura prawie dwa razy niższa niż u nas. A życie nie jest aż 2 razy tańsze.
Parytet siły nabywczej wynosi u nich 36 a u nas 56.
http://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Russia
http://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Poland

MD

Data: 2014-03-11 23:58:49
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomości news:lfo4vg$855$1mx1.internetia.pl...
[...]

Dałem ci link do prawdziwej statystyki, a ty siejesz propagandę reżimową...

boukun

Data: 2014-03-12 00:20:24
Autor: Mario
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-11 23:58, boukun pisze:
[...]

Prawdziwa statystyka oparta na próbce 5 osób. Śmieszny jesteś.
Skoro nie wierzysz naszemu reżimowi to sobacz sobie na wersję rosyjską. http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Male_Life_Expectancy.png?uselang=ru

MD

Data: 2014-03-12 00:31:57
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomości news:lfo6kk$dl2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wikipedia, wikimedia, to nie jest żadna wiarygodna statystyka...

Masz kolejną statystykę, wiarygodną, na 12 zmarłych kolejno 12 osobach w kilku dniach

średnia długość życia 62 lata

http://www.youtube.com/watch?v=dBT6DrGCk_w

Sumując obie statystyki, daje to średnią 60 lat...

boukun

Data: 2014-03-12 00:54:42
Autor: Mario
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-12 00:31, boukun pisze:
[...]

"na podstawie The World Factbook i Banku Åšwiatowego na 2011 rok."
Podobne dane masz z GUS i z WHO.

[...]

Z 17 osób dla 38 milionowego państwa. Może tam u was (u Niedźwieckiego) piją jak w Rosji stąd taka długość życia.

MD

Data: 2014-03-12 22:49:06
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomości news:lfo8ku$kbc$1mx1.internetia.pl...
[...]

pozdrawiam
MD

Ludzie żyją wszędzie tak samo długo, średnia statystyczna długości życia to wynalzek półgłówków od zniewalania człowieka...
Jeśli już, to należy to rozbić na status społeczny ludzi, bo co z tego, że biurokrata będzie żł dłużej, od robola?

Złodziej Tusek i komor okradli Polaków z emerytury, by im, biurokratom żyło się lepiej, za biurkiem...

boukun

Data: 2014-03-12 21:54:25
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?
Dnia pięknego Wed, 12 Mar 2014 22:49:06 +0100 osobnik zwany boukun
napisał:

Ludzie żyją wszędzie tak samo długo,

kłamiesz. sam podawałeś dane, które temu zaprzeczają. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-12 23:07:12
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
napisał:

Ludzie żyją wszędzie tak samo długo,

kłamiesz. sam podawałeś dane, które temu zaprzeczają.

Więc ja zadaję kłam reżimowej propagandzie, przedstawiając rzetelne dowody na temat średniej długości życia Polaków...
ASprawa idiotyczna, bo takie statystyki ogólne nie mają żadnego sensu... Kto ma żyć dłużej, ten będzie żył dłużej, a kto krócej, ten będzie żtył krócej, a średnia tu jakakolwiek nic nie wnosi, została wymyślona przez reżim, by się podeprzeć w okradaniu Polaków z emerytury......

boukun

Data: 2014-03-12 22:33:54
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?

napisał:

Ludzie żyją wszędzie tak samo długo,

kłamiesz. sam podawałeś dane, które temu zaprzeczają.

Więc ja zadaję kłam reżimowej propagandzie, przedstawiając rzetelne

i te dane sÄ… sprzeczne same ze sobÄ…? brawo. A teraz spadaj trollu.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-13 09:00:57
Autor: Budzik
Mo¿e i nas obejmie?
U¿ytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Wiêc ja zadajê k³am re¿imowej propagandzie, przedstawiaj±c rzetelne
dowody na temat ¶redniej d³ugo¶ci ¿ycia Polaków...
ASprawa idiotyczna, bo takie statystyki ogólne nie maj± ¿adnego
sensu... Kto ma ¿yæ d³u¿ej, ten bêdzie ¿y³ d³u¿ej, a kto krócej, ten
bêdzie ¿ty³ krócej, a ¶rednia tu jakakolwiek nic nie wnosi, zosta³a
wymy¶lona przez re¿im, by siê podeprzeæ w okradaniu Polaków z
emerytury......
Bredzisz jak pot³uczony.
D³ugo¶c zycia zalezy od wielu aspektów takich jak tryb zycia, ochrona zdrowia ale oczywiscie równiez miejsce i warunki pracy.
I oczywiscie nikt rozsadny nie bedzie wyciaga³ wniosków ze jak srednia d³ugo¶c zycia - 78 to ja bede zy³ 78.
Bo to tylko srednia.
Ale juz uduwodni³es, ze nie masz pojecia co to i jak to liczyæ...

Data: 2014-03-13 19:59:12
Autor: boukun
Mo¿e i nas obejmie?
U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:XnsA2EF652422B83budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

He, he, he, tylko ¿e nasz re¿im nawet tego nie wylicza³ i nie podawa³ szczegó³owej statystyki, jak d³ugo przeciêtnie ¿yje robol, a jak d³ugo urzêdnik... I o kant dupy te bandyckie z³odziejstwo...

boukun

Data: 2014-03-13 20:00:56
Autor: Budzik
Mo¿e i nas obejmie?
[...]

hihihihi
A jak ty by¶ chcia³ to liczyc?
Kto to robol a kto urzednik? A jak ktos pol zycia tak a pol inaczej? (tak wiem, ze nie miesci ci sie w g³owie takie przekwalifikowanie)

Zreszta, jakby liczyli to by¶ powiedzia³, ze rezim, bo szufladkuje ludzi.

Data: 2014-03-13 22:12:18
Autor: boukun
Mo¿e i nas obejmie?
U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:XnsA2EFCE40FF47Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

I tak szufladkuje, nie mówi±c ju¿ o tym, ¿e naród dobrany jest uprzywilejowany...

boukun

Data: 2014-03-12 09:00:59
Autor: Budzik
Mo¿e i nas obejmie?
U¿ytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

¶rednia d³ugo¶æ ¿ycia 62 lata

http://www.youtube.com/watch?v=dBT6DrGCk_w

Sumuj±c obie statystyki, daje to ¶redni± 60 lat...

ROTFL
Ty jestes zwyk³ym nieukiem i dlatego masz problem ze znalezieniem pracy?

boukun bierze tysiac osób i liczy srednia d³ugo¶c zycia.
Wychodzi mu 70 lat.
Do tego bierze jeszcze sasiadke, ktora zmar³a w wieku 35 lat.
Dzielimy i wychodzi ze srednia d³ugo¶c zycia wynosi 52,5 roku.
No piekne! Ale do kabaretu.

Data: 2014-03-12 22:51:54
Autor: boukun
Mo¿e i nas obejmie?
U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:XnsA2EE5D5959183budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Najlepszy kabaret to odstawiaj± takie nieuki jak ty i Tusek, co na potrzebê swoj± okradaj± Polaków z emerytury i poni¿aj±...

Na chuj z³odziejowi Tusekowi i komorowi taka niewiadoma ¶rednia, jak robole ¿yj± od wieków tak d³ugo jak ¿yli...

PS. Godziwej pracy w Polsce nie ma ju¿ dla wiêkszo¶ci polskiego spo³eczeñstwa...

boukun

Data: 2014-03-13 00:00:48
Autor: Budzik
Mo¿e i nas obejmie?
[...]

A co¶ na temat?
Zrozumia³es juz, czego liczysz srednia?

Data: 2014-03-13 20:03:59
Autor: boukun
Mo¿e i nas obejmie?
U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:XnsA2EF3268963budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ludzie ¿yj± wszêdzie od wieków tak samo d³ugo, od wieków! A ¶rednia d³ugo¶ci ¿ycia to ¶ciema, bo nie ma znaczenia, ile procent do¿yje w Polsce do 70, a ile w Niemczech, a ile w Rosji...  Grupy zawodowe, warunki ¿yciowe s± te¿ wszêdzie takjie same spotykane i nie wa¿ne w jakim procencie gdzie...

boukun

Data: 2014-03-13 21:22:41
Autor: Budzik
Mo¿e i nas obejmie?
U¿ytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Ludzie ¿yj± wszêdzie od wieków tak samo d³ugo, od wieków!

To chyba najwieksza brednia, jaka napisa³e¶ od zqwsze.

Data: 2014-03-12 08:58:48
Autor: Stokrotka
Może i nas obejmie?
[...]

Tylko u nih emeryturę ma prawie każdy a u nas garstka.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-03-12 09:36:23
Autor: Mario
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-12 08:58, Stokrotka pisze:
[...]

Twierdzisz, że pozostali oprócz tej garstki nie mają emerytury, mimo posiadania wieku emerytalnego?

MD

Data: 2014-03-12 11:56:17
Autor: Stokrotka
Może i nas obejmie?

Tylko u nih emeryturę ma prawie każdy a u nas garstka.

Twierdzisz, że pozostali oprócz tej garstki nie mają emerytury, mimo posiadania wieku emerytalnego?

TAK.
Znam przypadki. Należała się i nie było.

Data: 2014-03-12 12:06:58
Autor: Mario
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-12 11:56, Stokrotka pisze:

[...]

Z tego, że znasz takie przypadki wynika, że cała reszta to garstka?

MD

Data: 2014-03-12 15:15:53
Autor: Stokrotka
Może i nas obejmie?
[...]

Tak, gadają o tym też w TV, ciagle : tyle a tyle pszepracował i nie dają emerytury.

Data: 2014-03-12 19:37:11
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?
Dnia pięknego Wed, 12 Mar 2014 15:15:53 +0100 osobnik zwany Stokrotka
napisał:

[...]

wcześniejszej. Ale nic dziwnego, że nie rozumiesz.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-12 20:47:31
Autor: Stokrotka
Może i nas obejmie?
Tak, gadają o tym też w TV, ciagle : tyle a tyle pszepracował i nie dają
emerytury.

wcześniejszej. Ale nic dziwnego, że nie rozumiesz.

Pszeciwnie, to ty nic nie rozumiesz. Prawo nie działa wstecz.
Kobieta, urodzona przed wojną (pierwsze widełki), na wsi , z opłaconymi składkami emerytalnymi, na końcu żyjąca z gospodarstwa , nie dostaje emerytury bo się prawo zmieniło.
Prawnik (sędzia sądu najwyższego ) powiedział - oczywiście, że się należy, ale trzeba iść do sądu.
Kobieta nie poszła, już wtedy poruszająca się o 2 laskah, bo za daleko (2km do pszystanku autobusowego jeżdżacego raz na dobę), i nie było emerytury, gdy mąż umarł nie było z czego żyć i zmarła bardzo szybko.
Czysta kradzież ZUSo-użędnicza pszygotowana skrupulatnie pszez Cimoszewicza z Lityńskim , wprowadzona pszez Belkę.
I mnustwo jest tego .

Data: 2014-03-12 20:12:24
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?
Dnia pięknego Wed, 12 Mar 2014 20:47:31 +0100 osobnik zwany Stokrotka
napisał:

Tak, gadają o tym też w TV, ciagle : tyle a tyle pszepracował i nie
dajÄ… emerytury.

wcześniejszej. Ale nic dziwnego, że nie rozumiesz.

Pszeciwnie, to ty nic nie rozumiesz. Prawo nie działa wstecz.

poczytaj kodeksy nie Fakt

Kobieta,
urodzona przed wojną (pierwsze widełki), na wsi , z opłaconymi składkami
emerytalnymi, na końcu żyjąca z gospodarstwa , nie dostaje emerytury bo
się prawo zmieniło.

czyli KRUS nie ZUS. itd. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-13 09:48:15
Autor: Stokrotka
Może i nas obejmie?
... Prawo nie działa wstecz.

poczytaj kodeksy nie Fakt

Pszeczysz ,że prawo nie działa wstecz?
To spierdalaj do jaskini, a nie podważaj wiedzę wypracowaną już pszez starożytne demokracje.

Data: 2014-03-13 08:51:52
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?

pszeczę, że morzeż posiadać musk.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-12 20:02:00
Autor: Mario
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-12 15:15, Stokrotka pisze:
[...]

Nie wiem co ty oglądasz. W polskiej telewizji nie słyszałem.

MD

Data: 2014-03-13 23:59:32
Autor: the_foe
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-11 23:52, Mario pisze:
[...]

widocznie to są dane Watykanu - oni wszystko liczą od poczęcia ;)

--
@foe_pl

Data: 2014-03-11 19:10:01
Autor: Stokrotka
Może i nas obejmie?

Ten matoł uważa, że godziwa emerytura to 10 tys rubli, czyli 1 tysiąc zł.
U nas nie każdy ma na emeryturce 1 tyś zł, masę ludzi żyje w tym wieku z renty po 500zł.

"Co roku rosyjski budżet dokłada po kilka bilionów rubli do wypłaty emerytur.
Jak bym słyszała tekst z Ekspresu Wieczornego lat 80, w każdym socjalistycznym kraju tak było jest i będzie. Państwo nie lubi tyh do kturyh nie dokłada jak mawiał Pietrzak.

Planuje się ze dzieci będą musiały dopłacać do emerytury rodziców.
A to jest naturalna konsekwencja praw ekonomi. Dzieci pracują na rodziców, jest to szczególnie widoczne gdy w populacji zauważalne są niże i wyże demograficzne jak w Polsce.

[...]

To ja wybieram ih system.

Data: 2014-03-11 23:55:39
Autor: Mario
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-11 19:10, Stokrotka pisze:

[...]

A to jest naturalna konsekwencja praw ekonomi. Dzieci pracujÄ… na
rodziców, jest to szczególnie widoczne gdy w populacji zauważalne są
niże i wyże demograficzne jak w Polsce.

Nie kumałaś. Planuje się dodatkowy podatek. Po 2% dochodów na każde z rodziców.

[...]

Bo się tam krótko żyje? Tu też możesz krótko żyć jeśli tylko tak zadecydujesz.

MD

Data: 2014-03-12 08:58:03
Autor: Stokrotka
Może i nas obejmie?
To ja wybieram ih system.

Bo się tam krótko żyje? Tu też możesz krótko żyć jeśli tylko tak zadecydujesz.
 NIe prawda , na zahdzie , gdzie sytem emerytalny byÅ‚ podobny do naszego po reformie,żyli KRÓCEJ niż w Polsce, gdzie sytem byÅ‚ wtedy podobny do ruskiego.
Polacy w tym okresie żyli najdłużej w Europie w gurnym pułapie świata.

Data: 2014-03-12 09:29:35
Autor: Mario
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-12 08:58, Stokrotka pisze:
To ja wybieram ih system.

Bo się tam krótko żyje? Tu też możesz krótko żyć jeśli tylko tak
zadecydujesz.
NIe prawda , na zahdzie , gdzie sytem emerytalny był podobny do naszego
po reformie,żyli KRÓCEJ niż w Polsce, gdzie sytem był wtedy podobny do
ruskiego.
Polacy w tym okresie żyli najdłużej w Europie w gurnym pułapie świata.

No i byliśmy w dziesiątce najbardziej rozwiniętych krajów świata.
Aż mi się łezka zakręciła w oku.

MD

Data: 2014-03-11 14:15:13
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:lfn10d$4q7$1node1.news.atman.pl...
[...]

Trzeba zbierać podpisy i ogłosić referendum, nie bacząc na bandziorów u władzy...

boukun

Data: 2014-03-11 16:45:02
Autor: Stokrotka
Może i nas obejmie?
To kiedy u nas referendum?
Może emeryturę miałbym w normalnym wieku i godziwej wysokości?

I do sowieckiej armi by cię zaciągnęli.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicÄ™ GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-03-11 17:17:56
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lfnb85$spu$1usenet.news.interia.pl...
To kiedy u nas referendum?
Może emeryturę miałbym w normalnym wieku i godziwej wysokości?

I do sowieckiej armi by cię zaciągnęli.

To nie Polska i nie Tusku...

boukun

Data: 2014-03-11 16:23:45
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?

i dlatego w sam raz dla Ciebie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-13 23:57:22
Autor: the_foe
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-11 13:53, Wiesiaczek pisze:
Może emeryturę miałbym w normalnym wieku i godziwej wysokości?

srednia emerytura w Rosji jest niższa niz nasz minimalna, a były czasy kiedy wyplacano je z kilkunastomiesiecznym poslizgiem.

--
@foe_pl

Data: 2014-03-14 00:08:31
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:lftd4h$8vh$1news.dialog.net.pl...
[...]

Kompletna bzdura...
Polska najbardziej dziadowskim krajem w Europie..., nie liczÄ…c Ukrainy...

boukun

boukun

Data: 2014-03-14 00:11:35
Autor: MichaelData
Może i nas obejmie?
"boukun" wydumał(a) w wiadomości ID news:lftel4$vnc$1mx1.internetia.pl

[...]

Ukraina w Europie. Dobre :)
Jugosławia, Rumunia itd już nie?
Z Jeleniej Góry nie widać...chyba że jesteś jeleniem co widać :)

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2014-03-14 09:21:00
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?
Dnia pięknego Fri, 14 Mar 2014 00:08:31 +0100 osobnik zwany boukun
napisał:

[...]

to czemu tu jeszcze siedzisz. Jedź do swojego raju w KRLD

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-14 20:11:29
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
napisał:

[...]

Wypierdolimy ciemiężców i będziemy mieli wolność i pokój...

boukun

Data: 2014-03-14 19:17:59
Autor: masti
Mo¿e i nas obejmie?

napisał:

[...]

tylko uważaj, żebys przy okazji trypra nie złapał. Choć Tobie i tak już nie zaszkodzi

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-14 19:01:55
Autor: the_foe
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-14 00:08, boukun pisze:
[...]

http://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/komentarze-osw/2013-08-05/wiecej-panstwa-w-rosyjskim-systemie-emerytur

"Zgodnie z założeniami państwa socjalnego gwarantuje się wypłatę świadczeń emerytalnych wszystkim obywatelom: wysokość tych wypłat jest bardzo niska. Średnia emerytura wynosi 9,6 tys. rubli (277 USD)."

277USD = 845 zł

http://www.infor.pl/prawo/emerytury/emerytury-2014/325029,Najnizsza-emerytura-w-2014-roku.html
"Do końca lutego 2014 roku najniższa emerytura wynosić będzie 831, 15 zł"

Kajam się, nie miałem racji. Jednak średnia emerytura w Rosji jest wyższa od najniższej polskiej o astronomiczne 13,75 zl. Sa to jednak dane na 2013 roku, teraz rubel pikuje wiec całkiem możliwe, ze mam rację

--
@foe_pl

Data: 2014-03-14 20:13:43
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:lfvg6h$9fi$1news.dialog.net.pl...
[...]

Taka sama najniższa pensja jest w Polsce jak i najniższa emerytura..., a zwłaszcza zważywszy na faky, że do blaszanegio łagru pracy TESCO nawet nie przyjmują na pełny etat...

boukun

Data: 2014-03-14 20:31:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Może i nas obejmie?

[...]

Nie masz się co kajać. Przeczytaj dokładnie:
Åšrednia ruska emerytura wynosi 9,6 tys. rubli (277 USD).   Åš R E D N I A
A jaka jest najniższa?

Do koÅ„ca lutego 2014 roku polska najniższa emerytura wynosić bÄ™dzie 831,15 zÅ‚.  N A J N I Å» S Z A

Jaka jest średnia? Oto odpowiedź: "ZUS: we wrześniu br. przeciętna emerytura wyniosła 1984,31 zł"
http://finanse.wp.pl/kat,1033719,title,ZUS-we-wrzesniu-br-przecietna-emerytura-wyniosla-198431-zl,wid,16142794,wiadomosc.html?ticaid=1125e5

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-03-14 20:45:36
Autor: boukun
Może i nas obejmie?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał
Jaka jest średnia? Oto odpowiedź: "ZUS: we wrześniu br. przeciętna emerytura wyniosła 1984,31 zł"

Przeciętne SBeków i trepów... a większość Polaków ma 1300 zł...

boukun

Data: 2014-03-16 01:46:35
Autor: Mario
Może i nas obejmie?
W dniu 2014-03-14 20:45, boukun pisze:
[...]

Przecież w 2010 zmniejszono im z przelicznika 2,6 na 0,7 od podstawy.

MD

Data: 2014-03-15 21:28:53
Autor: the_foe
Może i nas obejmie?

Nie masz się co kajać. Przeczytaj dokładnie:
Åšrednia ruska emerytura wynosi 9,6 tys. rubli (277 USD).   Åš R E D N I A
A jaka jest najniższa?

Do końca lutego 2014 roku polska najniższa emerytura wynosić będzie
831,15 zÅ‚.  N A J N I Å» S Z A

porównanie najnizszej polskiej ze srednia rosyjskiej było zamierzone, więc nie krzycz.

--
@foe_pl

Może i nas obejmie?