Może kogoś zainteresuje

Data: 2010-11-09 21:24:29
Autor: donia
Może kogoś zainteresuje
http://tinyurl.com/2cwr2xa

dla nieklikatych - nawigacja motocyklowa

--
pzdrv
donia i F800GS lodĂłwka

Data: 2010-11-09 23:03:51
Autor: Hinek
Może kogoś zainteresuje
Użytkownik "donia" <tsds@poczta.onet.pl> napisał

dla nieklikatych - nawigacja motocyklowa

Niestety...Lark nie brzmi tak dumnie jak Garmin.
To nie jest trendy, to sie nie przyjmie :)
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-11-09 22:57:29
Autor: lesor
Może kogoś zainteresuje
On 9 Lis, 23:03, "Hinek" <hinek....@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "donia" <t...@poczta.onet.pl> napisał

> dla nieklikatych - nawigacja motocyklowa

Niestety...Lark nie brzmi tak dumnie jak Garmin.
To nie jest trendy, to sie nie przyjmie :)

Przyjmie sie... Jak dełu albo tata.

Ale zeby nie bylo, potestowalem niedawno jednego larka.
Fabryczne oprogramowanie nie znosilo zmiany trasy. Zmiana proponowanej
trasy na trzecim skrzyzowaniu powodowala zawieszenie urzadzenia.
Wrzucilem Auto Mape i to samo, urzadzenie pojechalo do serwisu,
wrocilo inne ale z ta sama wada uzytkowa. Ladnie jak sie jedzie po
trasie a w przypadku rekalkulacji trasy - zwis.
To ja dziekuje. Jeszcze tansza jest mapa w tankbagu.

--
pozdrawiam, lesor

Data: 2010-11-10 08:45:46
Autor: Don Pedro
Może kogoś zainteresuje
W dniu 2010-11-10 07:57, lesor pisze:
[...]

Mam jednego Larka ze dwa lata, gania na Automapie. Nic się nie wiesza, nie chce się nic zepsuć. Jeździ głównie w samochodzie, ale odbył też podróż na moto do Chorwacji i bezproblemowo zniósł trudy podróży.
Jedno, czego się obawiam w przypadku nawigacji z tego wątku to jej wodoszczelność.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-11-13 14:58:11
Autor: Mystik
Może kogoś zainteresuje
W dniu 2010-11-10 08:45, Don Pedro pisze:

Jedno, czego się obawiam w przypadku nawigacji z tego wątku to jej
wodoszczelność.

Ja tam fanem Garmina nie jestem. Pomimo, że używam Zumo550 od wielu lat. Uważam, że system ma toporny, a mapy takie sobie. Ale jeszcze nie odmówił mi w żadnej sytuacji posłuszeństwa. Nie ważne czy waliło "gradem" czy też słońce wypalało dziury w asfalcie.
Też mam wątpliwości, co do szczelności tego Larka. Różnica pomiędzy wodoszczelnością IP54 (Lark), a IPx7 (Garmin), jest jak stąd na Marsa i z powrotem. To jest inny świat. Zresztą nie ma się czemu dziwić, skoro Garmin wziął konstrukcję serii Zumo ze swoich modeli morskich.
Oczywiście, powstaje pytanie, czy taka szczelność w nawigacji motocyklowej jest konieczna. Na to pytanie, każdy musi sobie odpowiedzieć sam. No i czy warto za to aż tyle dopłacać.
Na bliską turystykę, nie warto. Ale jak w ciemnej d...e nagle nie będziesz wiedział którędy jechać, to to na pewno zmieni pogląd na ten tysiąc czy dwa.

pozdr.
Mystik

Data: 2010-11-13 15:10:00
Autor: Kuczu
Może kogoś zainteresuje
W dniu 2010-11-13 14:58, Mystik pisze:
W dniu 2010-11-10 08:45, Don Pedro pisze:

Jedno, czego się obawiam w przypadku nawigacji z tego wątku to jej
wodoszczelność.

Ja tam fanem Garmina nie jestem. Pomimo, Ĺźe uĹźywam Zumo550 od wielu lat.
UwaĹźam, Ĺźe system ma toporny, a mapy takie sobie. Ale jeszcze nie
[...]

Ja uzywam licznika GPS MainNav o szczelnosci, wedlug producenta, IPx6. Nawet w trakcie mzawki szkielko potrafi zaparowac od wewnatrz. O ile w liczniku mi to nie przeszkadza o tyle w nawigacji by mnie dosyc powaznie denerwowalo.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-11-14 00:51:46
Autor: J_K_K
Może kogoś zainteresuje
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:ibm685$l7a$1news.onet.pl...
O ile w liczniku mi to nie przeszkadza o tyle w nawigacji by mnie dosyc powaznie denerwowalo.

Czyżby jednak lepiej pokrowiec na nawigację ?
(i / lub)

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-10 00:26:49
Autor: ErgoSum
Może kogoś zainteresuje

Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cd9c55e$1news.home.net.pl...
Użytkownik "donia" <tsds@poczta.onet.pl> napisał
Niestety...Lark nie brzmi tak dumnie jak Garmin.
To nie jest trendy, to sie nie przyjmie :)
Pozdr

Faktem jest ze nazwa nie brzmi jak Garmin, ale w tym roku przejechalem na moto z navi Lark (wersja samochodowa 43.2 z AutoMapa) przez 5 krajow (7,5 tkm) i zdal egzamin. W aucie uzywam TomToma, ale bylo mi go szkoda zabrac na moto, wiec kupilem taniego Larka. Porownujac oba - lepiej mi sie jezdzilo z tym La(ta)rkiem niz z TomTom'em.. :(

Erg

Data: 2010-11-09 23:09:39
Autor: J_K_K
Może kogoś zainteresuje

Użytkownik "donia" <tsds@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ibcals$kee$1news.onet.pl...
http://tinyurl.com/2cwr2xa

dla nieklikatych - nawigacja motocyklowa

IP-54 + 2 wymienne baterie Li-Ion za 499 brzmi nieźle.
Tylko mapę trzeba by wymienić na MapęMap ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-09 23:23:14
Autor: mites
Może kogoś zainteresuje
On 9 Lis, 21:24, donia <t...@poczta.onet.pl> wrote:
http://tinyurl.com/2cwr2xa

dla nieklikatych - nawigacja motocyklowa

--
pzdrv
donia i F800GS lodówka
       =Wrocław
i jak pięknie się prezentuje na Jingchengu, czy jak on się tam
nazywa... ;)

Data: 2010-11-10 07:40:26
Autor: Scyzoryk
Może kogoś zainteresuje

dla nieklikatych - nawigacja motocyklowa

fajna sprawa. Po wgraniu dobrych map będzie to całkiem praktyczne urządzenie. Mam Larka w samochodzie i daje radę, tylko oryginalne mapy kiepskie...

Scyzoryk
TDM 900

Data: 2010-11-12 13:19:14
Autor: ditron
Może kogoś zainteresuje
[...]

dzieki dynia
mnie zainteresowalo (glownie cena)
....moze w koncu wypadaloby usmiechnac sie do tej technologii
nono 2 baterie !!
pozdro

Może kogoś zainteresuje