Może się komuś przyda - wielki format

Data: 2010-12-07 22:15:09
Autor: Jakub Roguski
Może się komuś przyda - wielki format
Ku memu ogromnemu żalowi, kończę definitywnie swoją fascynującą przygodę z fotografią wielkoformatową. Właśnie wystawiłem na Allegro obiektyw i uchwyt do filmów. Może komuś się przyda jedno lub drugie.

http://allegro.pl/schneider-kreutznach-symmar-s-210mm-f-5-6-mc-i1358858235.html

http://allegro.pl/fujifilm-quickload-holder-i1358858567.html

Jak złapię trochę czasu, to wystawię jeszcze Tachiharę - tę właśnie, którą widać tutaj:

http://www.roguski.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=2

Wielka szkoda, ale brak czasu nie pozwala mi na kontynuowanie fotografii wielkoformatowej, a nie ma sensu, żeby ten sprzęt leżał w szafie, jak ma to miejsce od ponad roku. "Life is brutal and full of zasadzkas" ;-/

Jakub
=====================
Jakub Roguski
http://www.roguski.eu