Możecie mi sprawdzić VIN ?:)

Data: 2016-10-11 14:20:50
Autor: mała
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
Możecie mi sprawdzić VIN ?:) Proszę bardzo :)

WAUZZZ8E94A286798

Pozdrawiam
Ania

Data: 2016-10-11 21:35:25
Autor: Irokez
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)

https://www.autodna.pl/vin/WAUZZZ8E94A286798

--
Irokez

Data: 2016-10-11 22:11:22
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 11.10.2016 o 14:20, mała pisze:
Możecie mi sprawdzić VIN ?:) Proszę bardzo :)

WAUZZZ8E94A286798

Wałek jak każdy szwajcar :) tam nie ma tanich aut.

http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-1-8-turbo-163km-2004r-s-line-szwajcarii-polecam-ID6yvy47.html

Skrzynia biegów Manualna <-- widać na zdjęciach

https://img37.otomoto.pl/images_otomotopl/837232389_9_1080x720_18-turbo-163km-2004r-s-line-szwajcarii-polecam-_rev010.jpg

ALE to samo auto tylko już inaczej :)

http://www.automo.pl/raport/61864/58956e6f2f17ce28a21fa783dcb834f4

TRANSMISSION TYPES/GEARSHIFT MECHANISMS 0G7 - TIPTRONIC

Ciekawe ....

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-12 20:44:06
Autor: 007
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
Chris w <news:ntjh18$t4f$1node2.news.atman.pl>:

[...]

SEDAN vs Kombi

Ciekawe ....

Owszem...

Dopasowanie danych 63.96%

--
'Tom N'

Data: 2016-10-13 09:08:41
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 2016-10-12 o 20:44, 007 pisze:
[...]

Model - A4 Avant
Poza tym niżej masz dokładne rozkodowanie VIN według fabryki.

Dodajmy do tego że zdjęcia prezentują dokładnie to samo auto tylko że część ma w środku automat a część manuala. A i cena z automatem (jak z fabryki) była o 2 tyś niższa od tej obecnej z manualem.

Ciekawe ....

Owszem...

Dopasowanie danych 63.96%

Dekoder VIN - 100% bo to dane z fabryki.

Poza tym sprzedajesz to auto tak z ciekawości czy konkurencyjny serwis :) żeby nie było ten nie jest mój, mam tylko tam wejście i dzielę się z innymi za darmo jak coś źle wygląda.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-14 18:54:14
Autor: 007
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
Chris w <news:ntnbuv$849$1node1.news.atman.pl>:

SEDAN vs Kombi
Model - A4 Avant
Poza tym niżej masz dokładne rozkodowanie VIN według fabryki.
Dodajmy do tego że zdjęcia prezentują dokładnie to samo auto

Linki które podałeś nie prezentują - na zdjeciach widac ombi a w opisie w
innym linku jest sedan

Ciekawe ....
Owszem...
Dopasowanie danych 63.96%

Dekoder VIN - 100% bo to dane z fabryki.

Czyli link który podałeś
<http://www.automo.pl/raport/61864/58956e6f2f17ce28a21fa783dcb834f4> jest
napisane, ze 63.96 i że sedan a w dekoderze VIN co jest napisane? A co widac
na zdjęciach z linka, które podałeś?

Poza tym sprzedajesz to auto tak z ciekawości czy konkurencyjny serwis

To pytanie zadaj swojemu lekarzowi.

żeby nie było ten nie jest mój, mam tylko tam wejście

Taaa...

--
'Tom N'

Data: 2016-10-16 11:46:38
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 14.10.2016 o 18:54, 007 pisze:
[...]

Naucz się czytać która nie ma nic wspólnego z danymi fabryki.
Sprawdzenie i analiza VIN
Lista informacji technicznych pojazdu uzyskanych w drodze dekodowania numeru VIN.

Dekoder VIN poniżej pokazuje 100% danych z fabryki.

BODY STYLE K8D STATION WAGON VARIANT/AVANT

Poza tym sprzedajesz to auto tak z ciekawości czy konkurencyjny serwis

To pytanie zadaj swojemu lekarzowi.

A ty już zadałeś swojemu?

żeby nie było ten nie jest mój, mam tylko tam wejście

Taaa...

Co taaaa ... lekarz zabraniał się wypowiadać? jak coś masz więcej do powiedzenia do powiedz.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-16 14:32:08
Autor: 007
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
Chris w <news:ntvi9v$f00$1node2.news.atman.pl>:

lekarz zabraniał się wypowiadać?

Dobrze, że chodzisz do lekarzy, niedobrze, że się ich nie słuchasz i pytasz
na grupie o zalecenia, które dostałeś...

--
'Tom N'

Data: 2016-10-16 17:29:30
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 16.10.2016 o 14:32, 007 pisze:
Chris w

lekarz zabraniał się wypowiadać?

Dobrze, że chodzisz do lekarzy, niedobrze, że się ich nie słuchasz i pytasz
na grupie o zalecenia, które dostałeś...

Dziecko się rozgadało, widać że dziś wolne od szkoły.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-16 19:57:27
Autor: 007
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
Chris w <news:nu06co$3f2$1node2.news.atman.pl>:

Dziecko się rozgadało, widać że dziś wolne od szkoły.

Masz rację, rozgadałeś się dzisiaj ponad miarę.

--
'Tom N'

Data: 2016-10-16 20:30:42
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 16.10.2016 o 19:57, 007 pisze:
Chris w

Dziecko się rozgadało, widać że dziś wolne od szkoły.

Masz rację, rozgadałeś się dzisiaj ponad miarę.

Dziecko napisz pełnym zdaniem o co ci chodzi bo tak to tylko się ośmieszasz.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-18 18:21:21
Autor: 007
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
Chris w <news:nu0h0g$gpo$1node1.news.atman.pl>:

Dziecko

Tak tatku?

napisz pełnym zdaniem

Przecinka ci zabrakło tatku!

o co ci chodzi

Czy już przestałeś się uczyć tatku?

--
'Tom N'

Data: 2016-10-18 19:55:00
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 18.10.2016 o 18:21, 007 pisze:

o co ci chodzi

Czy już przestałeś się uczyć tatku?

Pa dziecko, PLONK.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-19 16:05:12
Autor: RoMan Mandziejewicz
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
Hello Chris,

Tuesday, October 18, 2016, 7:55:00 PM, you wrote:

W dniu 18.10.2016 o 18:21, 007 pisze:

o co ci chodzi

Czy już przestałeś się uczyć tatku?

Pa dziecko, PLONK.

Ośmieszasz się.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-10-20 08:59:00
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
[...]

Chyba ty...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-14 23:00:57
Autor: Budzik
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
Użytkownik Chris actchris@gazeta.pl ...

[...]

Ale o co chodzi?
Kupili w automacie, było coś porypane, nie wiedzieli jak naprawić, to wstawili zwykłą skrzynię biegów?
Na czym wałek ma polegac?

Data: 2016-10-16 11:49:42
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 15.10.2016 o 01:00, Budzik pisze:
[...]

Na braku informacji w ogłoszeniu że auto miało przekładkę skrzyni.
A nie tak że auto idealne, perfekcyjne itd .. skąd wiesz kto to montował, w jakim stanie jest skrzynia, ma to wpływ na cenę bo już była ingerencja w stan fabryczny.
Wszystkie auta ze Szwajcarii trafiają do nas albo jak powypadkowe albo z defektami tuszowanymi przez sprzedawców.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-16 11:00:44
Autor: Budzik
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
Użytkownik Chris xxx@xxx.xxx ...

[...]

Ok, czyli dobrze rozumiem, ze był automat, nie opłacało sie naprawiac wiec wstawili manual.
To za ile taki handlarz kupuje takie auto w CHF zeby taka operacja sie opłacała i jeszcze przynosiła zysk?

Data: 2016-10-16 14:44:30
Autor: Cavallino
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 16-10-2016 o 13:00, Budzik pisze:

Ok, czyli dobrze rozumiem, ze był automat, nie opłacało sie naprawiac wiec
wstawili manual.
To za ile taki handlarz kupuje takie auto w CHF zeby taka operacja sie
opłacała i jeszcze przynosiła zysk?

Jeśli kupił auto nie na chodzie, właśnie dlatego, że skrzynia była rozsypana i nikt nie wiedział jak ją ogarnąć, to pewnie kupił za grosze.

Data: 2016-10-16 17:39:05
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 16.10.2016 o 14:44, Cavallino pisze:
[...]

To warto o tym napisać w ogłoszeniu że skrzynia była wymieniana z automatu na manual. A tak jest opisane jako idealna perełka do tego z książką serwisową (pewnie kupiona za 50zł na allegro). Takie zmiany odbijają się na cenie nie mówiąc o tym że jest tu tuszowanie prawdy która może się nawet odbić na ewentualnym ubezpieczeniu w razie roszczeń ubezpieczonego (odstępstwo od danych fabrycznych).

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-16 16:46:44
Autor: Budzik
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
[...]

W sumie mozna kupic, pojezdzic rok, a potem oddac jako niezgodne z opisem :)

Data: 2016-10-16 19:21:16
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 16.10.2016 o 18:46, Budzik pisze:
[...]

:)

Z opisem zgodne bo jest napisane manual :)

A teraz weź kolizję i stratę całkowitą, ubezpieczyciel ma oddać za manual czy za tiptronic który był momencie zakupu :) ceny za oba auta zupełnie inne bo automat droższy ale go nie ma :)

Jak już handlarz zmienił na manuala bo tańszy to niech poinformuje o tym w ogłoszeniu że auto było modyfikowane i zmieniona została skrzynia z automatu na manual. Ciekawe czy komputer jest ustawiony pod manuala czy pod automat o ile to ma znaczenia bo w sumie nie wiem.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-16 15:10:49
Autor: P.B.
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
Dnia Sun, 16 Oct 2016 11:00:44 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Ok, czyli dobrze rozumiem, ze był automat, nie opłacało sie naprawiac wiec wstawili manual.
To za ile taki handlarz kupuje takie auto w CHF zeby taka operacja sie opłacała i jeszcze przynosiła zysk?

Tak samo jak wszędzie, tylko bardziej: handlarz kupuje za bezcen trupa,
którego nie opłaca się naprawiać na miejscu, ściąga do Polski i klepie po
taniości w stodole, skręca licznik do 190 tys. wiesza pięć choinek
zapachowych i czeka na frajera. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2016-10-16 17:35:11
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 16.10.2016 o 15:10, P.B. pisze:
[...]

Mniej więcej się zgadza :) mam kolegę co się dawno temu przeprowadził do Szwajcarii i kupić żeby kupić tam dobre auto to trzeba wydać 2 x tyle co w Polsce wiec skądś muszą się brak okazyjne Szwajcary. Wiadomo że albo walone albo uszkodzone tak że nie opłaca się tego naprawiać na miejscu a u nas kowal wyklepie i będzie jak nowe. Do póki ludzie kupują złomy od kowali to dalej będzie u nas rynek na okazyjne perełki.

Fajny program był ostatnio w TVN o tym jak kupili Toyotę i prawie (bo pokazali że to był test) sprzedali (na słupa) potem na znanym portalu w PL.

http://www.tvnturbo.pl/programy/bezwypadkowa-okazja,11651.html

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-10-16 19:42:09
Autor: Scobowski
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 11.10.2016 o 14:20, mała pisze:
Możecie mi sprawdzić VIN ?:) Proszę bardzo :)

WAU
audi
ZZZ
blanks
8E
B6
9
nie wiem
4
2004, 2014 albo 1994 :)
fabryka numer 1 :P (chyba Inglo jest A, Neckarsulm B, nie wiem, jak reszta świata)
286798
Numer seryjny - Systemy VAG potrafią na jego podstawie powiedziec więcej

więcej "z czapki" nie pamiętam.

Data: 2016-10-16 20:37:00
Autor: Chris
Możecie mi sprawdzić VIN ?:)
W dniu 16.10.2016 o 19:42, Scobowski pisze:
[...]

albo, albo, albo ... a dokładnie bez zgadywania to 2004 :)

fabryka numer 1 :P (chyba Inglo jest A, Neckarsulm B, nie wiem, jak
reszta świata)

Fabryka Ingolstadt (Germany)

286798
Numer seryjny - Systemy VAG potrafią na jego podstawie powiedziec więcej
więcej "z czapki" nie pamiętam.

Skoro nie chce ci się klikać w linka co podałem to masz na grupie:

Wyposażenie standardowe
CARRIER FREQUENCY FOR RADIO REMOTE CONTROL 5D1 CARRIER FREQUENCY 433.92 MHZ-434.42 MHZ
DASHBOARD 4N0 STANDARD DASHBOARD
EQUIPMENT LEVELS A8S STANDARD EQUIPMENT
FRONT LICENSE PLATE BRACKET 6W5 WITH FRONT LICENSE PLATE BRACKET
HANDLING STANDARD PRODUCTION AND PRE-PRODUCTION SERIES FA0 CONTROL OF STANDARD PRODUCTION
HEATING AND AIR CONDITIONING SYSTEM 9AK CLIMATRONIC WITH IMPACT PRESSURE CONTROL FREE OF CFC
LEFT EXTERIOR MIRROR 5SL LEFT EXTERIOR MIRROR: ASPHERICAL
LOCK OPERATION FOR TAILGATE/TRUNK LID 4E0 TAILGATE/TRUNK LID UNLOCKINGFROM OUTSIDE
MANUFACTURING SEQUENCE DIFFERENTIATION 0FA STANDARD MANUFACTURING SEQUENCE
PLATFORM MODULE FLOOR PAN, REAR 4P2 REAR FLOOR PANEL MODULE, TYPE 3
REAR FOG LIGHT 8TC REAR FOG LIGHT FOR DRIVING ON THE RIGHT
REAR TRIM PANEL 6V1 REAR TRIM PANEL (ECE)
RIGHT EXTERIOR MIRROR 5RU RIGHT EXTERIOR MIRROR: CONVEX(LARGE VIEWING FIELD)
SELF-COLLECTION / SPECIAL CONTROL A00 NO SELF-COLLECTION
STEERING SYSTEM ARRANGEMENT L0L LEFT-HAND DRIVE VEHICLE
VEHICLE CLASS DIFFERENTIATION UNITS/PLATFORM COMPONENTS 0CS VEHICLE CLASS DIFFERENTIATION 8E0
VEHICLE SPECIFICATIONS F0A NO SPECIAL PURPOSE VEHICLE, STANDARD EQUIPMENT
WINDSHIELD WIPER INTERMITTENT CONTROL/ LIGHT/RAIN SENSOR 8N4 WINDSHIELD WIPER INTERMITTENT CONTROL WITH POTENTIOMETER (FOUR SPEEDS)
Brak opisu PES SPARE WHEEL WITH 17 FULL-SIZE TYRE
Brak opisu WKC SWISS PRO LINE
Brak opisu WQS S LINE SPORTS PACKAGE
LOCKABLE WHEEL BOLTS 1PA STANDARD WHEEL BOLTS
EMISSION STANDARD 0GG EMISSION STANDARD EU4
TRAILER HITCH 1D0 WITHOUT TRAILER HITCH
AIR BAG 4UE AIR BAG FOR DRIVER AND FRONT SEATPASSENGER
LABEL FOR CENTRAL ELECTRIC 0W1 LABEL FOR CENTRAL ELECTRICGERMAN-SPEAKING COUNTRIES
TRAY AREAS PACKAGE QE0 WITHOUT TRAY AREAS PACKAGE/BOX
EXTERIOR MIRROR SETTING 6XD EXTERIOR MIRRORS: ELECTRICALLY ADJUSTABLE/HEATED
DRIVE LAYOUT 1X0 FRONT WHEEL DRIVE
BRAKE TYPE, REAR 1KP DISC BRAKES, REAR
BATTERIES J0L BATTERY 340 A (70 AH)
BRAKE TYPE, FRONT 1LT DISC BRAKES, FRONT
COMPONENTS WITH SPECIAL SURFACE APPEARANCE 6FB BODY-COLORED EXTERIOR MIRROR HOUSINGS
COMPONENT PART SETS WITH COUNTRY-SPECIFIC DESIGN REQUIREMENTS B0A COMPONENT PARTS SET WITHOUT COUNTRY-SPECIFIC DESIGN REQUIREMENT
OWNER'S MANUALS 0VC INFORMATION KIT IN GERMAN
HEATED WASHER NOZZLES 9T1 HEATED WASHER NOZZLES, FRONT
CD ROM/DVD/SD CARD 7QA WITHOUT CD/DVD FOR NAVIGATION
CD CHANGER/CD PLAYER 7A0 WITHOUT CD CHANGER/CD PLAYER
GENERAL OPERATING PERMIT, ALTERATIONS C09 OPERATING PERMIT, ALTERATION
SHOCK ABSORPTION/SUSPENSION, CHASSIS 1BV SPORTS SUSPENSION/SHOCK ABSORPTION
ROOF RAILS/ROOF LOAD RACK 3S1 BRIGHT ROOF RAILS
DOUBLE-SIZE STANDARD RADIO/DUAL-VIEW DISPLAY 2T1 DOUBLE-SIZED STANDARD (DIN)
ROOF INSERT/CONVERTIBLE TOP 3FA WITHOUT ROOF INSERT (STANDARD ROOF)
SKI BAG 3X1 LOAD-THROUGH PROVISION WITH SKI BAG
INSERT FOR THE FILLING UP OF UNLEADED FUEL/FUEL TYPE 2G1 INSERT FOR THE FILLING UP OF UNLEADED FUEL
ANTI-THEFT PROTECTION SYSTEM 7AA ELECTRONIC VEHICLE IMMOBILIZATION DEVICE
INSERTS 5TG DECORATIVE ALUMINUM INSERTS, DULLING
SCUFF PLATES 7M8 SCUFF PLATES IN DOOR APERTURES
PARK DISTANCE CONTROL 7X0 WITHOUT PARK DISTANCE CONTROL
TACHOGRAPH/LOGBOOK 9NX WITHOUT ELECTRONIC LOGBOOK
WINDOW REGULATOR 4R4 POWER WINDOWS WITH COMFORT OPERATION ANDCIRCUIT BREAKER
HOOD AND TRUNK STAY 5NC STANDARD TAILGATE STAY
HEADLIGHT ACTIVATION 8K0 WITHOUT SPECIAL HEADLIGHT ACTIVATION
FRESH AIR INTAKE FOR PASSENGER COMPARTMENT (WITH PARTICULATE FILTER) 2V1 DUST AND POLLEN FILTER
ANTIFREEZE 1C1 ANTIFREEZE UP TO -25 DEGREE CELSIUSTOLERANCE UP TO -30 DEGREE C
GENERATORS 8GU ALTERNATOR 140 A
TRANSMISSION TYPES/GEARSHIFT MECHANISMS 0G7 TIPTRONIC
TRANSMISSION SHAFTS, REAR AXLE 1YA WITHOUT TRANSMISSION SHAFTS F. REAR AXLE
TRANSMISSION SHAFTS 1WG TRANSMISSION SHAFTS W/ 88 MM IN DIAMETER
WEIGHT CATEGORY REAR AXLE 0YK WEIGHT RANGE 10INSTALLATION CONTROL ONLY, NOREQUIREMENT FORECAST
WEIGHT CATEGORY FRONT AXLE 0JG WEIGHT CATEGORY FRONT AXLE WEIGHT RANGE 7
BASE ENGINE T0L 4-CYLINDER GASOLINE ENGINE 1.8 LUNIT 06B.G
TIE DOWN STRAPS/NET/POCKET 6M0 WITHOUT TIE DOWN STRAPS/NET/POCKET
CRUISE CONTROL 8T1 CRUISE CONTROL SYSTEM (CCS)
REMOTE-CONTROLLED GARAGE DOOR OPENER VC0 W/O REMOTE-CONTROLLED GARAGE DOOR OPENER
TRANSMISSION SPECIFICATIONS G0Z VARIABLE GEARING RATIO
HAND BRAKE LEVER HANDLE 6PC LEATHER HAND BRAKE LEVER HANDLE
REAR SPOILER 5J0 WITHOUT REAR SPOILER
MOLDING ROOF LINER 6NJ STANDARD MOLDED HEADLINING
REAR SEATS 3NZ REAR SEAT BENCH UNSPLIT, BACKREST SPLIT FOLDING
HEADLIGHT 8JH ELLIPSOIDAL HEADLIGHTFOR DRIVING ON THE RIGHT
CUSTOMIZED INSTALLATION FC1 WITH CUSTOMIZED INSTALLATION
INSTRUMENT INSERTS U2A INSTRUMENT INSERT WITH KM/H SPEEDOMETER,RADIO-CONTROLLED CLOCK, TACHOMETER ANDTRIP ODOMETER
BREAKAWAY INTERIOR MIRROR 4L2 DIPPING BREAKAWAY INTERIOR REAR VIEW MIRROR
BODY STYLE K8D STATION WAGON VARIANT/AVANT
LUGGAGE COMPARTMENT FLOOR COVERING 6SS WITH LUGGAGE COMPARTMENT FLOOR COVERING
CASSETTE AND CD STORAGE UNIT 4W0 WITHOUT CASSETTE AND CD STORAGE UNIT
REFRIGERATOR 1W0 WITHOUT REFRIGERATOR/GLOVE COMPARTMENT COOLING SYSTEM
REAR HEADRESTS 3Q6 THREE REAR HEADRESTS
FUEL QUANTITY FOR INITIAL FILLING 1Z0 INITIAL STANDARD FUEL FILLING
FUEL SYSTEMS 0F2 FUEL SYSTEM FOR CARBURETOR GASOLINE ENGINE
BODY MEASURES 5C0 WITHOUT SPECIAL BODY MEASURES
PAINT PRESERVATIVE/TRANSIT COATING 5K1 PAINT PRESERVATIVE (WAX)
LIGHT PACKAGE (LIGHTING) QQ1 WITH ADDITIONAL LIGHTS (INTERIOR LIGHTING)
STEERING 1N1 POWER STEERING
LUMBAR SUPPORT 7P1 POWER ADJUSTABLE LUMBAR SUPPORT IN FRONTSEATS
STEERING WHEELS 1ML LEATHER TRIMMED SPORTS STEERING WHEEL
SPEAKER INSTALLATION 9VD SPEAKER (ACTIVE)
HEADLIGHT-RANGE ADJUSTMENT 8Q1 WITH HEADLIGHT-RANGE ADJUSTMENT
CENTER ARMREST 6E3 FRONT CENTER ARMREST
VERSIONS FM0 BASIC EQUIPMENT VARIANT
MULTI-FUNCTION DISPLAY/TRIP COMPUTER 9Q2 MULTI-FUNCTION DISPLAY/ON-BOARD COMPUTERWITH CHECK CONTROL
ENGINE COOLING SYSTEM 8Z5 NOT HOT COUNTRY
ENGINE SPECIFICATIONS D7G 4-CYL. GASOLINE ENGINE 1.8 L/120 KW 20VTURBOBASE ENGINE IS T0L/TF2/T8C
NAVIGATION DEVICE 7Q0 WITHOUT NAVIGATION DEVICE
QUATTRO GMBH FQ0 STANDARD PRODUCTION WHEELS
WHEELS CL6 ALLOY WHEELS 7.5J X 17
IMPACT PROTECTION MEASURES VR0 WITHOUT IMPACT PROTECTION MEASURES
RADIOS 8UM RADIO "SYMPHONY" (ECE)
TIRE PRESSURE WARNING LIGHT 7K0 WITHOUT TIRE PRESSURE WARNING LIGHT
TIRES H8A TIRES 235/45 R 17 93Y
TIRE SUPPLIERS V0A TIRES W/O SPECIFICATION OF TIRE BRAND
SPARE WHEEL/BREAKDOWN SET 1G3 ALLOY SPARE WHEEL WITH ORIGINALEQUIPMENT TIRES
SIDE AIR BAG 4X3 SIDE AIR BAG FRONT WITH CURTAIN AIR BAG
GEARSHIFT KNOB/HANDLE 6Q2 LEATHER GEARSHIFT KNOB/HANDLE
SPECIAL LABELS/PLATES 0ST LABELS/PLATES IN GERMAN AND FRENCH
BUMPER SYSTEMS VJ1 REINFORCED BUMPERS
SEAT BELT CHECK 9P0 WITHOUT SEAT BELT REMINDER
CENTER REAR SEAT BELTS 3C7 3-POINT SEAT BELT FOR CENTER REAR SEAT
GEARSHIFT BOOT/COVER 6R0 SELECTOR LEVER COVER
SEAT COVERING N2L FABRIC SEAT COVERING "SPEED"LEATHER BOLSTERS
SEAT ADJUSTMENT 3L3 MANUAL HEIGHT ADJUSTMENT FOR FRONT SEATS
SEAT HEATER 4A0 WITHOUT SEAT HEATER
SAFETY CERTIFICATE 0LF SPECIAL PLATES/STICKERS/SAFETY CERTIFICATES FOR SWITZERLAND
AUDIO-RESPONSE SYSTEM/VOICE CONTROL QH0 WITHOUT VOICE CONTROL
SIDE AND REAR WINDOWS 4KC SIDE AND REAR WINDOWS IN HEAT-INSULATINGGLASS
ROLL-UP SUN SCREEN FOR REAR AND SIDE WINDOWS 3Y0 WITHOUT ROLL-UP SUN SCREEN
SOCKET 7B2 12-VOLT SOCKET IN LUGGAGE BOOT
HEADLIGHT WASHER SYSTEM 8X0 WITHOUT HEADLIGHT WASHER SYSTEM
DOOR AND LID LOCKING SYSTEM 4K4 RADIO REMOTE CONTROLLED CENTRAL LOCKING
TYPE APPROVAL COUNTRIES/COUNTRIES WITH SPECIAL REQUIREMENTS B13 TYPE APPROVAL SWITZERLAND
TRANSIT COATING NT0 TRANSIT COATING (TYPE 1)
TV RECEPTION/DIGITAL RADIO RECEPTION QV0 W/O TV RECEPTION/DIGITAL RADIO RECEPTION
INSTALLATION PARTS FOR ENGINE (ENGINE MOUNT SYSTEM) 1VG INSTALLATION PARTS FOR FOUR-CYLINDER ENGINE
FRONT UNDERBODY GUARD 1SA WITHOUT ADDITIONAL FRONT UNDERBODY GUARD
IDENTIFICATION PLATES 1EX SPECIAL IDENTIFICATION PLATE FOR ECFOR M1 PASSENGER VEHICLE
TYPE SIGN 2Z0 DELETION OF MODEL DESIGNATION
FIRST AID KIT / WARNING TRIANGLE 1T2 WARNING TRIANGLE
FRONT SEATS Q1D SPORTS FRONT SEATS
TELEPHONE/TELEMATICS 9W0 W/O CAR PHONE PREPARATION/INSTALLATION
WINDSHIELD GLASS TYPE 4GH WINDSHIELD IN HEAT-INSULATING GLASSWITH SUNSHIELD
ADDITIONAL TIRES (WINTER TIRES) 2WA WITHOUT ADDITIONAL TIRES
FLOOR MATS 0TD FRONT AND REAR FLOOR MATS
MOLDINGS 4ZB BRIGHT MOLDINGS
ADDITIONAL CHILD SEAT ANCHORS 3B0 WITHOUT ADDITIONAL CHILD SEAT ANCHOR
AUXILIARY HEATING 9M0 WITHOUT AUXILIARY/PARKING HEATER