Można? Pewnie, że można. Ważne, aby m szalne winko szło...

Data: 2012-03-30 00:57:18
Autor: Lorn
Można? Pewnie, że można. Ważne, aby m szalne winko szło...
"Alkohol pod Jasną Górą? Ależ proszę bardzo. Za byli nawet radni PiS: żeby można było sprzedawać mszalne wino. Rada miasta ostatecznie rozprawiła się z częstochowską prohibicją."

http://tnij.org/p2sp

Takie czasy... Trzeba chlać. Byleby mszalny sikacz :>

Data: 2012-03-30 07:34:11
Autor: Grzegorz Z.
Można? Pewnie, że można. Ważne, aby m szalne winko szło...
Lorn napisa³:

"Alkohol pod Jasn± Gór±? Ale¿ proszê bardzo. Za byli nawet radni PiS: ¿eby mo¿na by³o sprzedawaæ mszalne wino. Rada miasta ostatecznie rozprawi³a siê z czêstochowsk± prohibicj±."

http://tnij.org/p2sp

Takie czasy... Trzeba chlaæ. Byleby mszalny sikacz :>

Oooo.... p.Dziwisz ma pretekst by rozpocz±æ g³odówkê! --
"Jak ju¿ nie bêdê mog³a sobie sama nalaæ tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuacjê" M.Czubaszek

Data: 2012-03-30 08:08:08
Autor: sofu

--

Piłem białe mszalne wino i było kwaśne jak ocet (bynajmnien nie zepsute). Nie polecam tego!
Obalenie butelczyny musiałem rozłozyć na kilka razy. Więcej już nie chciałem mieć z nim do czynienia.

sofu

Data: 2012-03-30 12:54:20
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Wierny elektorat PiS musi się napić by zrozumieć o czym bełkoce ich guru!

BBR

Data: 2012-03-30 19:09:03
Autor: pluton
Mo¿na? Pewnie, ¿e mo¿na. Wa¿ne, aby mszalne winko sz³o...
"Alkohol pod Jasn± Gór±? Ale¿ proszê bardzo. Za byli nawet radni PiS:

My¶l±, ¿e jak siê dzieciaki napij±, to ³atwiej bêdzie im siê do majtek
dobraæ ?

Nullification

Można? Pewnie, że można. Ważne, aby m szalne winko szło...