Można? Pewnie, że można. Ważne, aby mszalne winko szło...

Data: 2012-03-30 08:08:08
Autor: sofu
Można? Pewnie, że można. Ważne, aby mszalne winko szło...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jl2pcf$nq$1usenet.news.interia.pl...
"Alkohol pod Jasną Górą? Ależ proszę bardzo. Za byli nawet radni PiS: żeby można było sprzedawać mszalne wino. Rada miasta ostatecznie rozprawiła się z częstochowską prohibicją."

http://tnij.org/p2sp

Takie czasy... Trzeba chlać. Byleby mszalny sikacz :>

--

Piłem białe mszalne wino i było kwaśne jak ocet (bynajmnien nie zepsute). Nie polecam tego!
Obalenie butelczyny musiałem rozłozyć na kilka razy. Więcej już nie chciałem mieć z nim do czynienia.

sofu

Można? Pewnie, że można. Ważne, aby mszalne winko szło...