"Można panikować"

Data: 2020-06-06 06:00:07
Autor: Bruno Brunowski
"Można panikować"
Data: 2020-06-06 08:07:19
Autor: Konopny Nespresso
"Można panikować"
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
https://youtu.be/osm5vyJjNY4

Film dostępny za darmo do niedzieli 7.06.

https://dzienniknaukowy.pl/planeta/mozna-panikowac-film-o-zmianach-klimatu-i-o-prof-malinowskim-do-7-czerwca-w-wolnym-dostepie

W radiu pytali czemu u Trzaskoskiego trawa jest koszona 4x do roku
kiedy ona sama gromadzi wodę w postaci rosy, koszona gromadzi mniej
wody albo wcale.

Data: 2020-06-06 19:11:41
Autor: z
"Można panikować"
On sam jeszcze nie wie czy chce być postępowy czy ekologiczny. A jak się okazuje to nie to samo ;-)

Data: 2020-06-06 08:11:05
Autor: Bruno Brunowski
"Można panikować" [W czyim interesie?]
W dniu sobota, 6 czerwca 2020 17:09:07 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> https://youtu.be/osm5vyJjNY4
>
> Film dostępny za darmo do niedzieli 7.06.
>
> https://dzienniknaukowy.pl/planeta/mozna-panikowac-film-o-zmianach-klimatu-i-o-prof-malinowskim-do-7-czerwca-w-wolnym-dostepie

Matka Ziemia nie przetrwa powrotu do czasów sprzed WYJAŁOWIENIA
milionami lat roślinnej ewolucji?

Ziemia da sobie radę, my niekoniecznie.

--
Bruno

Data: 2020-06-06 17:19:48
Autor: A. Filip
> [...]

Matka Ziemia nie przetrwa powrotu do czasów sprzed WYJAŁOWIENIA

My czyli _konkretnie_ kto?  Np. Kanada straci czy zyska na przesunięciu
granicy upraw na północ?

Zacytujesz może parę prognoz globalnych ocipiaczy które się
*już* "niezbyt sprawdziły"?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-06 08:31:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 6 czerwca 2020 17:19:49 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

My czyli _konkretnie_ kto?

Ludzie.

--
Bruno

Data: 2020-06-06 08:15:22
Autor: Bruno Brunowski
"Można panikować"
W dniu sobota, 6 czerwca 2020 17:09:39 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Jak każdy oszołom pierdoli. Gdyby nie to że trafia na głupszych od dawna by siedział w wariatkowie. Drugi miesiąc codziennie deszcz pada a on że Polska pustynnieje.

Na południu i wschodzie poprawiło się nieco na powierzchni, ale w reszcie kraju nadal sucho jak pieprz, a poniżej 28 cm w prawie całym.

"Majowe opady wpłynęły na wilgotność gleby. Kropla
Widzimy widoczną poprawę w przypowierzchniowej warstwie gleby na południu Polski.
Niestety na zachodzie i w centrum sytuacja nadal jest zła. Smutna buźka Również w warstwie 28-100 cm jest sucho."
https://twitter.com/IMGWmeteo/status/1267764566659825664?s=20

--
Bruno

Data: 2020-06-06 10:16:32
Autor: Zenek Kapelinder
"Można panikować"
Do końca lipca ma codziennie padać.

Data: 2020-06-06 16:34:56
Autor: Bruno Brunowski
"Można panikować"
W dniu sobota, 6 czerwca 2020 19:16:33 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Do końca lipca ma codziennie padać.

To przewiń do 21 minuty filmu, tam jest parę zdań o Łodzi.

--
Bruno

Data: 2020-06-06 16:49:57
Autor: Zenek Kapelinder
"Można panikować"
Jest o Łodzi. Po zdaniu że zalew zrobili po to żeby Łódź miała wodę wyłączyłem te bzdury. Z zalewu nawet po oczyszczeniu i uzdatnieniu woda nadawała się tylko do celów przemysłowych. Odkąd idol tvnu Balcerowicz wykończył przemysł włókienniczy w Łodzi woda z zalewu w Łodzi jest zbędna. Według ostatnich opracowan przy wielkości Łodzi jaka jest w tej chwili wody ze źródeł podziemnych wystarczy na kilkaset lat jeśli by się nie odnawiały. Ale się odnawiają. Słodka woda występuje powszechnie jako wody podziemne. Jest i na Saharze. Tam jedynie dziurę trzeba wykopać głębsza niż w Łodzi.

Data: 2020-06-06 19:00:02
Autor: Budzik
"Można panikować"
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

[...]

Przypominam ze probujesz wytłumaczyc to gosciowi który twierdzi ze skoro otwiera kran i leci to znaczy ze nie ma problemu z woda.
Panicznie boi sie uchodzców ale zupełnie nie boi sie smogu.
Takie rozdwojenie jaźni.
Zaraz sie zapyta jak oszczedzam wode bo jest wyjątkowo odporny na wiedze w tym temacie.

Cześc Zenku - bałem sie ze coś sie stało i zaginałes.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-06-06 12:17:35
Autor: Zenek Kapelinder
"Można panikować"
Nie zaginalem. Przy okazji chciałem żebyś napisał co robisz z zaoszczędzona woda?

Data: 2020-06-07 13:00:00
Autor: Budzik
"Można panikować"
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie zaginalem. Przy okazji chciałem żebyś napisał co robisz z
zaoszczędzona woda?
Chciałes? Jestes pewny?

P.S. Licze na dalsza czesc merytorycznej dyskusji o tarczy :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2020-06-07 08:35:30
Autor: Zenek Kapelinder
"Można panikować"
Dlaczego w temacie o ekologii chcesz dyskutować o tarczy? Załóż temat o tarczy. Temat o ekologii jest w sam raz żebyś się podzielił informacjami jak oszczędzasz wodę i co robisz z zaoszczędzona.

Data: 2020-06-07 18:00:00
Autor: Budzik
"Można panikować"
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Dlaczego w temacie o ekologii chcesz dyskutować o tarczy?

Skąd takie podejrzenie?

Załóż
temat o tarczy.

Przeciez juz w innym miejscu dyskutujemy o tarczy.
Licze ze bedziemy TAM kontynuowac.

Temat o ekologii jest w sam raz żebyś się
podzielił informacjami jak oszczędzasz wodę i co robisz z
zaoszczędzona.
Chetnie odpowiem.
Ale zeby nie powielac tych samych wypowiedzi - daj znac których wczesniejszych nie zrozumiałes albo z którymi sie nie zgadzasz.

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2020-06-07 12:32:00
Autor: Zenek Kapelinder
"Można panikować"
Jak jest gdzieś indziej o tarczy to tam dyskutuj. Po co tutaj mieszasz tarcze do ekologii. Gdybyś gdzieś napisał jak oszczędzasz wodę i co robisz z zaoszczędzona to sądzisz że bym cały czas pytal. Co najwyżej jak bym zauważył jakieś nieścisłości to prosił bym o wyjasnienie. Jak chcesz to mogę założyć temat o tym jak oszczędzać wodę i Ty ekspert od oszczędzania napiszesz jak to robisz.

Data: 2020-06-07 20:59:59
Autor: Budzik
"Można panikować"
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Jak jest gdzieś indziej o tarczy to tam dyskutuj.

Juz zapomniałes? To ten watek co pokazałes ze nie masz pojecia jak działa tarcza ale uwazasz ze jest ok bo twój kolega wyszedł na niej lepiej niz jakby prowadził normalnie firme.

Zakładaj!

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2020-06-07 14:27:43
Autor: Zenek Kapelinder
"Można panikować"
Mój znajomy twierdzi że wyszedł dobrze na pomocy jaka dostał na okoliczność epidemii. Od twojego znajomego różni się tym że jest żyjącym człowiekiem a nie postacią wymyślona na potrzeby udowodnienia czegoś.

Data: 2020-06-08 04:59:59
Autor: Budzik
"Można panikować"
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Mój znajomy twierdzi że wyszedł dobrze na pomocy jaka dostał na
okoliczność epidemii.

No to przeciez mowie własnie.

Od twojego znajomego różni się tym że jest
żyjącym człowiekiem a nie postacią wymyślona na potrzeby
udowodnienia czegoś.
Ale juz pytany o to co budzi twoje watpliwości w innym opisywanym przypadku nie umiałes tego opisać.
Wiec ja nawet nie wiem co ci w tej sprawie nie pasuje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2020-06-08 04:16:20
Autor: Zenek Kapelinder
"Można panikować"
Nie dziwi mnie że nie wiesz co w zmyślonej historyjce nie pasuje. Jak byś wiedział to byś o wymyślonym zdarzeniu nie napisał.

Data: 2020-06-08 18:57:54
Autor: Budzik
"Można panikować"
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie dziwi mnie że nie wiesz co w zmyślonej historyjce nie pasuje.
Jak byś wiedział to byś o wymyślonym zdarzeniu nie napisał.

No po prostu nie dowiem sie... Jakbym wiedział co ci nie pasuje to moze bym wytłumaczył.
Bo teraz to nie wiem czy twoim zdaniem 2mln przychodu w jpk na 6 pracowników to za duzo czy za mało...? Czy twoim zdaniem po prostu nie ma takich firm o takim wspolczynniku dochodu do ilosci pracowników.

Naprawde chetnie podyskutuje ale musisz sie jakos konkretnie sie wypowiedziec.

Piaty raz piszesz o zmyslonej historyjce (jakby to miało jakiekolwiek znaczenie czy ona jest prawdziwa czy nie) a nadal nie odnosisz sie do meritum czyli do działania tarczy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2020-06-08 12:32:45
Autor: Zenek Kapelinder
"Można panikować"
Z informacji jakie mam od znajomych tarcza/e u nich zadziałały.

Data: 2020-06-09 03:59:56
Autor: Budzik
"Można panikować"
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Z informacji jakie mam od znajomych tarcza/e u nich zadziałały.

OMG...

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2020-06-09 06:12:35
Autor: Runt
"Można panikować"
W dniu 2020-06-08 o 21:32, piździak Zenek Kapelinder pisze:
Z informacji jakie mam od znajomych tarcza/e u nich zadziałały.
POwąznie zenusiu? tarcze zadziałały? co na to urzad skarbowy?

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-06-09 08:59:55
Autor: Budzik
"Można panikować"
Użytkownik Runt runtime@anakumena.prv ...

Z informacji jakie mam od znajomych tarcza/e u nich zadziałały.

POwąznie zenusiu? tarcze zadziałały? co na to urzad skarbowy?

Ja nie bede dyskutował z teza Zenka bo ona jest wyssana z palca - jest jak kot Schoringera - prawdziwa i nieprawdziwa jednoczesnie.

Mnie tylko bawi to na jak watłych podstawach Zenek potrafi wyciagnac tak ogolne wnioski - dostał jeden przykład, nie ma pojecia jak działa tarcza, kogo chroni a kogo nie, jakie sa jej zasady, ile kosztuje utrzymanie jednego miejsca pracy etc. A dodatkowo wyciaga te wnioski na podstawie znajomego który co prawda dotacje dostał ale któremu dotacja sie nie nalezała. Oczywiście o innych przykładach dyskutowac nie chce i zamyka rozmowe stwierdzeniem: ten przykład jest nierealny. Straszno.

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2020-06-09 05:52:51
Autor: Zenek Kapelinder
"Można panikować"
Nie potrafisz z sensem Budzik napisać jak oszczędzasz wodę i co robisz z zaoszczędzona a bierzesz się za duża ekonomię i politykę. Nawet skłamać z sensem nie potrafiłeś i wymyśliłeś przykład z czapy. Udowodniłeś moją tezę że żeby być kurierem nie potrzeba IQ większego niż 90.

Data: 2020-06-09 14:59:55
Autor: Budzik
"Można panikować"
[...]

Ok, dziekuje ci za te pomyje.
A teraz sprobuj merytorycznie coś w temacie :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2020-06-09 10:04:00
Autor: Zenek Kapelinder
"Można panikować"
Przecież wcześniej napisałem że z Tobą merytorycznie się nie da. W Twoim przypadku merytorycznie znaczy że możesz kłamać i manipulować. Z innej bajki jestem. Mnie nie zadawala hasło że np wodę trzeba oszczędzać. Chcę wiedzieć czy ten co je powtarza to głupio cwany populista liczący na to że trafi na jeszcze głupszych albo czy wie co mówi i moze swoje zdanie udowodnić. Chwilowo wiem że jesteś głupio cwanym populista bo nie potrafiłeś do tej pory wyjaśnić jak oszczędzasz wodę i co robisz z zaoszczędzona. Ale nie jestem krowa i mogę zmienić zdanie. Ale do tego czegoś potrzebuje i nie jest to, to co robisz.

Data: 2020-06-09 18:54:11
Autor: Budzik
"Można panikować"
[...]

Zenku, ty sobie nawet mozesz napisać ze jestes przystojnym 20 letnim blondynem, jezdzisz tesla, mieszkasz w monte carlo a fjordy to ci z reki jadły!
Ale to taka sama prawda jak to ze sie znasz na tarczy bo 1 (słownie JEDEN) znany ci przypadek dał ci taka wiedze.

Gdybys chociaz sprobował poprozmawiac merytorycznie to moze być nawet zrozumiał ze ja w tym temacie nie jestem przeicwko tobie.
Ja tylko chciałem zapytac cie o zdanie o kilku przypadkach.
Podałem jeden a ty z ambony wygłaszasz: takie przypadki nie istnieja.
Pytam dlaczego, nie odpowiadasz.
I jeszcze dodajesz ze nie odpowiadasz bo ja manipuluje...
Daj mi chociaz szanse pomanipulować.

Dam ci inny przypadek:
Sprzedaz usług turystycznych
w jpkvat przychód za zeszły rok - 2mln euro.
7 pracowników
Ile twoim zdaniem powinna taka firma dostac dotacji?
Łapiesz niuanse? ;-D

O wodzie to juz nawet nie bede powtarzał boś najwidoczniej po prostu za głupi zeby zrozumiec ze zadajesz głupie pytania.
Ustalmy dla twojego spokoju ze z woda nie ma zadnego problemu bo przeciez otwierasz kran i jest. A całe rzesze naukowców po prostu siemnieznajom. Ok?

Data: 2020-06-09 12:26:16
Autor: Zenek Kapelinder
"Można panikować"
Przychód firmy to nie dochód? Dostałeś definicje. Marze w turystyce są pomiędzy 5-10%. Załóżmy że było to 10%. Firma zarobiła 200000 przez rok. 200000 /12/7= mniej niż płaca minimalna. A gdzie koszt biura, prądu itp? Twoja manipulacja teraz polega na tym że cudownie że złotówek zrobiłeś euro. Jak w Polsce wcześniej napisałeś 2 miliony to znaczyło to że są to złotówki bo inaczej miałeś obowiązek napisać że to inna waluta. Co to za firma że w Polsce jpk robi w euro? A żebyś się nie wyslizgal jak to masz w zwyczaju to właśnie powołanie się na jpk wskazało na złotówki a nie euro. Bez urazy ale jeśli sądziłeś że nie zauważe oszustwa z inną waluto to znaczy że 90 to jest max jaki masz. Wytłumaczyłem jak chciałeś. Teraz dawaj o oszczędzaniu wody.
Ze strony jpk.info.pl
W pliku JPK, podobnie jak w ewidencji VAT kwoty z dokumentów zakupów lub sprzedaży wprowadzać należy w złotych polskich, po odpowiednim przeliczeniu. Nie można wprowadzać dokumentów w walucie obcej - zarówno wystawianych, jak i otrzymywanych. Przeliczeń dokonuje się zgodnie z zasadami wskazanymi w art. 31a ustawy o VAT.

Data: 2020-06-10 04:59:54
Autor: Budzik
"Można panikować"
UĹźytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

PrzychĂłd firmy to nie dochĂłd?

Oczywiście ze przychód to nie dochód.

Dostałeś definicje. Marze w
turystyce są pomiędzy 5-10%. Załóżmy że było to 10%. Firma
zarobiła 200000 przez rok.

Zle liczysz...
Poniewaz firmy pracujace w turystyce maja prawo sprzedawać na fakture vat marza to w plikach jpk wskazuja własnie tylko marze.
To jeden z kilku rodzajów działalnosci mogacych sprzedawac własnie na vat marze - dawałem ci przeciez linka z artykułem na ten temat.
Ale nie przejmuj sie - PFR tez tego nie wiedział i na poczatku nie przewidział tego w swoim formularzu.
Podejrzewam, ze ktos liczacy to i szacujacy w mf tez tego nie przewidział.

200000 /12/7= mniej niż płaca
minimalna. A gdzie koszt biura, prądu itp? Twoja manipulacja teraz
polega na tym że cudownie że złotówek zrobiłeś euro.

Nie, przykład z euro to inna firma. Napisałem to wyraźnie.

[...]

Napisałem bardzo wyraźnie: DAM CI INNY PRZYPADEK.
Powody dlaczego dałem ci inny będa później.

No i teraz masz te dwa przypadki - jaką dotację powinny dostać te dwie firmy?

[...]
Ok, nie ma problemu zeby te 2mln euro przeliczyc na złótówki przeciez.
9mln zaokrąglone jest ok i mozemy skupic sie na meritum?

I nie, nie miałem na celu dajac przykład w euro zeby cie zmylic.
Dlaczego podałem euro, dowiesz sie odrobine poźniej. ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2020-06-10 06:35:24
Autor: Runt
"Można panikować"
W dniu 2020-06-09 o 21:26, "byzmensmem" Zenek Kapelinder pisze:
Przychód firmy to nie dochód?

Buuuhahhahahhahhahhaaaa! Od kiedy przychód = dochód?
zenusiu, zlituj się i nie popisuj się swoim IQ <60.

--

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-06-10 06:35:33
Autor: Runt
"Można panikować" czyli lanie wody
[...]

Zenusiu, lejesz wodę a wiec NTG!
Wracaj na *.budowanie - czekają tam na ciebie!

Data: 2020-06-09 17:43:35
Autor: Runt
"Można panikować"
W dniu 2020-06-09 o 10:59, Budzik pisze:
[...]

zenuś jest specjalistą od dobroczynnego wpływu inflacji na kieszeń emeryta oraz w montowaniu światełek kierunkowych na plecakach użytkowników hulajnogi. Specjalizuje się również w udzielaniu porad budowlanych na dedykowanej grupie dyskusyjnej. Jest też wybitnym specjalistą od zmuszenia Niemców do wypłaty miliardów euro za reparacje wojenne. Ma również inne nadprzyrodzone "zdolności".
Po wielu lekcjach opanował przypisywanie sobie liczby IQ <60 ;-)))

Data: 2020-06-06 16:47:20
Autor: boukun
"Można panikować"
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ten człowiek ma 100$racji jeśli chodzi o zagrożenie toczącymi się zmianami klimatu i emisję dwutlenku węgla i nikt go nie słucha. A ja ciągle mówię, że jeszcze większym zagrożeniem dla ludzi i środowiska i życia na ziemi jest emisja PEM z telefonii bezprzewodowej, można się bać, G5 nas wszystkich zabije, zanim klimat się ociepli i lodowce stopnieją!

boukun

Data: 2020-06-07 19:18:03
Autor: t-1
"Można panikować"
W dniu 2020-06-06 o 16:47, boukun pisze:
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
https://youtu.be/osm5vyJjNY4

Film dostępny za darmo do niedzieli 7.06.

https://dzienniknaukowy.pl/planeta/mozna-panikowac-film-o-zmianach-klimatu-i-o-prof-malinowskim-do-7-czerwca-w-wolnym-dostepie Bruno

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

A jaki to ma związek z rąbanką, ze tak autorytatywnie się wypowiadasz?

Data: 2020-06-07 09:02:50
Autor: Runt
"Można panikować"
W dniu 2020-06-06 o 17:09, piździak Zenek Kapelinder pisze:
Jak każdy oszołom pierdoli.
czyli coś takiego jak ty ;-)
Gdyby nie to że trafia na głupszych od dawna by siedział w wariatkowie.
no właśnie, czas bys tam trafił! ;-))))
Drugi miesiąc codziennie deszcz pada a on że Polska pustynnieje.
idź z tym problemem na Nowogrodzką!

Nie zapominj tylko zabrać ze sobą zabrac obliczeń wytrzymałości belki żelbetonowej! ;-)))