Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   MoĹźna to kupić w Polsce?

Można to kupić w Polsce?

Data: 2011-11-19 21:09:52
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Można to kupić w Polsce?
Data: 2011-11-19 21:47:03
Autor: made myself
Można to kupić w Polsce?
megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
http://www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains

Wygląda na to, że opona musi mieć dość szeroki i głęboki rowek na całym obwodzie. Nie wszystkie zimówki go mają, jak choćby Alpin A4 i Conti TS800.

Pzdr,
made_myself

--


Data: 2011-11-19 23:40:43
Autor: DoQ
Można to kupić w Polsce?
W dniu 19-11-2011 22:47, made myself pisze:
http://www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains
Wygląda na to, że opona musi mieć dość szeroki i głęboki rowek na całym
obwodzie. Nie wszystkie zimówki go mają, jak choćby Alpin A4 i Conti TS800.

Albo założyć na letnią, tak jak na zdjęciu.

--
Paweł

Data: 2011-11-19 23:11:53
Autor: made myself
Można to kupić w Polsce?
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):
W dniu 19-11-2011 22:47, made myself pisze:
http://www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains
Wygląda na to, że opona musi mieć dość szeroki i głęboki rowek na całym
obwodzie. Nie wszystkie zimówki go mają, jak choćby Alpin A4 i Conti TS800.

Albo założyć na letnią, tak jak na zdjęciu.

Na lato akurat mam Rainsporty 2 które dostałem z autem, więc by się nie udało ;)
Swoją drogą koszmarne opony :/

--
Pzdr,
made_myself


--


Data: 2011-11-20 01:44:39
Autor: DoQ
Można to kupić w Polsce?
W dniu 20-11-2011 00:11, made myself pisze:
Na lato akurat mam Rainsporty 2 które dostałem z autem, więc by się nie udało
;)
Swoją drogą koszmarne opony :/

Czemu? Śliskie, czy słabo wode wybierają?

--
Paweł

Data: 2011-11-20 01:22:32
Autor: made myself
Można to kupić w Polsce?
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):
W dniu 20-11-2011 00:11, made myself pisze:
Na lato akurat mam Rainsporty 2 które dostałem z autem, więc by się nie
udało
;)
Swoją drogą koszmarne opony :/

Czemu? Śliskie, czy słabo wode wybierają?

Na wodzie jest akurat całkiem nieźle. Natomiast mają koszmarnie miękką ściankę, wchodząc w zakręt przez ułamek sekundy ma się wrażenie, że auto traci przyczepność, co przy rozmiarze 205/45R16 jest jakąś masakrą. Do tego jak jest bardzo ciepło to robią się jakieś takie śliskie. No i nie piszczą, więc nie wiadomo ile się ma jeszcze zapasu ;)

--
Pzdr,
made_myself




--


Data: 2011-11-20 17:54:13
Autor: DoQ
Można to kupić w Polsce?
W dniu 20-11-2011 02:22, made myself pisze:
Na wodzie jest akurat całkiem nieźle. Natomiast mają koszmarnie miękką
ściankę, wchodząc w zakręt przez ułamek sekundy ma się wrażenie, że auto
traci przyczepność, co przy rozmiarze 205/45R16 jest jakąś masakrą.

Ja mam podobnie z letnimi CSC3 - wydaje mi się że ścianki są nieco za miękkie, ale może dzięki temu nie rzuca się tak po koleinach ;) Choć ogólnie jestem z nich b.zadowolony.



--
Paweł

Data: 2011-11-20 18:59:01
Autor: to
Można to kupić w Polsce?
begin DoQ
Ja mam podobnie z letnimi CSC3 - wydaje mi się że ścianki są nieco za
miękkie, ale może dzięki temu nie rzuca się tak po koleinach ;) Choć
ogĂłlnie jestem z nich b.zadowolony.

Ja mam jeszcze CSC2 i mam wrażenie, że ścianki są wyjątkowo twarde. Ale może to kwestia rozmiaru i indeksu prędkości. Jaki masz?

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-11-20 20:17:39
Autor: kamil/Endurorider.pl
Można to kupić w Polsce?
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ec94df5$0$5796$65785112news.neostrada.pl...
begin DoQ

Ja mam podobnie z letnimi CSC3 - wydaje mi się że ścianki są nieco za
miękkie, ale może dzięki temu nie rzuca się tak po koleinach ;) Choć
ogĂłlnie jestem z nich b.zadowolony.

Ja mam jeszcze CSC2 i mam wrażenie, że ścianki są wyjątkowo twarde. Ale
może to kwestia rozmiaru i indeksu prędkości. Jaki masz?

Indeksu prędkości? Ja bym szukał różnic w maksymalnym obciążeniu czyli wersje XL ze wzmocnioną ścianką vs zwykłe.


--
pozdrawiam
kml

Data: 2011-11-20 22:01:41
Autor: DoQ
Można to kupić w Polsce?
W dniu 20-11-2011 19:59, to pisze:

Ja mam jeszcze CSC2 i mam wrażenie, że ścianki są wyjątkowo twarde. Ale
może to kwestia rozmiaru i indeksu prędkości. Jaki masz?
225/45/17 91Y - samochód kupiłem na jakichś Bridgestonach, te były twarde jak deski...



--
Paweł

Data: 2011-11-20 21:14:18
Autor: to
Można to kupić w Polsce?
begin DoQ
225/45/17 91Y - samochód kupiłem na jakichś Bridgestonach, te były
twarde jak deski...

Ja mam 225/40/18 92Y XL -- pewnie stąd ta różnica. Chyba, że coś w 3 zmienili pod tym względem, ale raczej wątpię.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-11-20 22:25:44
Autor: DoQ
Można to kupić w Polsce?
W dniu 20-11-2011 22:14, to pisze:
225/45/17 91Y - samochód kupiłem na jakichś Bridgestonach, te były
twarde jak deski...
Ja mam 225/40/18 92Y XL -- pewnie stąd ta różnica. Chyba, że coś w 3
zmienili pod tym względem, ale raczej wątpię.

Noo pewnie dlatego że XLka, zimówki mam 215/50/17 V XL i świetnie się spisują jak na zimówki :)


--
Paweł

Data: 2011-11-20 08:11:14
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Można to kupić w Polsce?
On 11/19/2011 10:47 PM, made myself wrote:
megrimsNOSPAM@interia.pl<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):

http://www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains

Wygląda na to, że opona musi mieć dość szeroki i głęboki rowek na całym
obwodzie. Nie wszystkie zimówki go mają, jak choćby Alpin A4 i Conti TS800.

Pzdr,
made_myself


W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
trzeba takie dobrać, aby to pasowało.

Data: 2011-11-20 08:47:06
Autor: kamil/Endurorider.pl
Można to kupić w Polsce?
Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości

W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
trzeba takie dobrać, aby to pasowało.

Jesteśmy w EU, oni też są w EU więc nie ma problemu z wysyłką, prawda.


--
pozdrawiam
kml

Data: 2011-11-20 11:13:40
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Można to kupić w Polsce?
On 11/20/2011 08:47 AM, kamil/Endurorider.pl wrote:
Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości

W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
trzeba takie dobrać, aby to pasowało.

Jesteśmy w EU, oni też są w EU więc nie ma problemu z wysyłką, prawda.



Prawda.

Data: 2011-11-20 13:48:59
Autor: J.F.
Można to kupić w Polsce?
Dnia Sun, 20 Nov 2011 08:11:14 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl napisał(a):
http://www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains

W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął.

Na stale ? przeciez nie wolno.

Tak sie na to patrze i mam nieodparte wrazenie ze po paru uzyciach to sie
bedzie rozpadac w rekach (tzn przed zalozeniem), zakladanie w sniegu okaze
sie trudne, a na nieskretne kola jeszcze trudniejsze.

J.

Data: 2011-11-20 14:45:56
Autor: made myself
Można to kupić w Polsce?
megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
trzeba takie dobrać, aby to pasowało.

Przyznam, że ja tej genialności nie dostrzegam. Jest to na pewno jakieś
rozwinięcie idei łańcuchów i część wad eliminuje, natomiast mnóstwo
ich tu wciąż dostrzegam.

Dla mnie genialna jest idea "spiderów". Jakbym miał opony zmieniać i dać
270 funtów za tę Mitę... PEWAG Spikes Spider Compact 2 kosztuje 1300 pln i
wydaje mi się duuuużo lepszym pomysłem. Praktycznie eliminującym wady
łańcuchów dotyczące montażu. Masz zamiar tę Mitę dystrybuować w PL czy co? ;)

--
Pzdr,
made_myself

--


Data: 2011-11-20 12:14:58
Autor: Pszemol
Można to kupić w Polsce?
"made myself" <made_myself.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:jab3r4$h2k$1inews.gazeta.pl...
megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):

W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
trzeba takie dobrać, aby to pasowało.

Przyznam, że ja tej genialności nie dostrzegam. Jest to na pewno jakieś
rozwinięcie idei łańcuchów i część wad eliminuje, natomiast mnóstwo
ich tu wciąż dostrzegam.

Dla mnie genialna jest idea "spiderów". Jakbym miał opony zmieniać i dać
270 funtów za tę Mitę... PEWAG Spikes Spider Compact 2 kosztuje 1300 pln i
wydaje mi się duuuużo lepszym pomysłem. Praktycznie eliminującym wady
łańcuchów dotyczące montażu. Masz zamiar tę Mitę dystrybuować w PL czy co? ;)

Jest jeszcze Michelin Easy Grip...

Data: 2011-11-20 16:56:46
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Można to kupić w Polsce?
On 11/20/2011 03:45 PM, made myself wrote:
megrimsNOSPAM@interia.pl<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):

W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
wydaje się genialny. Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
trzeba takie dobrać, aby to pasowało.

Przyznam, że ja tej genialności nie dostrzegam. Jest to na pewno jakieś
rozwinięcie idei łańcuchów i część wad eliminuje, natomiast mnóstwo
ich tu wciąż dostrzegam.

Dla mnie genialna jest idea "spiderów". Jakbym miał opony zmieniać i dać
270 funtów za tę Mitę... PEWAG Spikes Spider Compact 2 kosztuje 1300 pln i
wydaje mi się duuuużo lepszym pomysłem. Praktycznie eliminującym wady
łańcuchów dotyczące montażu. Masz zamiar tę Mitę dystrybuować w PL czy co? ;)


A po chuj?

Data: 2011-11-21 09:41:14
Autor: WW
Można to kupić w Polsce?
W dniu 2011-11-20 15:45, made myself pisze:

Dla mnie genialna jest idea "spiderów". Jakbym miał opony zmieniać i dać
270 funtów za tę Mitę... PEWAG Spikes Spider Compact 2 kosztuje 1300 pln i
wydaje mi się duuuużo lepszym pomysłem. Praktycznie eliminującym wady
łańcuchów dotyczące montażu. Masz zamiar tę Mitę dystrybuować w PL czy co? ;)


W zeszłym sezonie widziałem jak facet zakładał "Thule K-Summit".
Też zakładał z zewnątrz i szybko, dlatego mi się spodobały.
W każdym razie podjechał, a ja zostałem.


Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2011-11-22 15:26:22
Autor: Sebastian Kaliszewski
Można to kupić w Polsce?
megrimsNOSPAM@interia.pl wrote:
On 11/19/2011 10:47 PM, made myself wrote:
megrimsNOSPAM@interia.pl<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):

http://www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains

Wygląda na to, że opona musi mieć dość szeroki i głęboki rowek na całym
obwodzie. Nie wszystkie zimówki go mają, jak choćby Alpin A4 i Conti TS800.

Pzdr,
made_myself


W porównaniu do tradycyjnych choć by najlepszych łańcuchów, pomysł z tym
wydaje się genialny.

Łoj... Ja tu widzę parę problemów...

1. Upierdliwe zakładanie:
  -- czyszczenie rowka -- zapewne zaraz będziesz upaćkany w brei.
  -- staranne wtykanie łańcucha -- jak się przy czyszczeniu nie upaćkałeś, to teraz  ci się już "uda" na pewno
  -- plastykowe tymczasowe zapinki -- przewlekamy przez koło w ciasnym błotniku -- noo, teraz to już się po łokcie uwalisz. Zresztą, po niechybnej walce (patrz -> p.3) będzie Ci już wszystko jedno.
  -- czynności powtarzamy dla drugiego koła
  -- trzeba się przetoczyć o ok metr -- zatem strzepujesz z siebie błoto, wsiadasz do kabiny, odpalasz i przejeżdżasz
  -- trzeba założyć do końca -- powrót do zabawy w błocie. Rękawiczki już pewnie przemoczone, o ile były na tyle cienkie żeby dało się w nich walczyć z czortostwem, więc rąk nie czujesz. Jeśli miałeś dobre nieprzemakalne narciarskie to pewnie je zdjąłeś bo robota okazała się zbyt precyzyjna-- wtedy już rąk nie czujesz. A może masz w samochodzie gumowe, żeby przynajmniej rąk nie uwalić? wtedy ręce masz suche ale i tak ich nie czujesz :).
  -- a teraz gwóźdź programu! Zakładamy naciągacze! Rąk już nie czuć, a tu trzeba jakąś śrubką kręcić (żeby naciągacz nie zeskoczył).
  -- w końcu zakładasz tę "klamkę", naciągasz, pomagasz wskoczyć ostatniej zaczepce, zdejmujesz naciągacz (pamiętaj(!) o tym mimo wqrwu, uświnienia i przemarzniętych łap ;) )
  -- jeszcze tylko zdjęcie ty tymczasowych zapinek. Miejmy nadzieję że po przetoczeniu stanąłęś tak, że żadna nie jest przyciśnięta kołem do drogi ;). Pozostaje tylko wrzucić narzędzia do bagażnika, ponownie otrzepać się, zdjąć przemoczone rękawiczki, założyć suche (jak jakieś są), wsiąć do kabiny, odpalić silnik, włączyć ogrzewanie, położyć łapy na nawiewie i poczekać 5min na poerót czucia ;)

2. Nieco upierdliwe zdejmowanie
  -- wszystko uwalone w słonej brei a tu (znowu) trzeba ten element naciągający zakładać i jakąś śrubeczką regulować.

3. Mam podejrzenie graniczące z pewnością, że w realnej sytuacji (czyt. zaśnieżone pobocze gdzieś przy wjeździe na boczną oblodzoną drogę, zimno, łapy grabieją, śnieg na głowę pruszy) to ten łańcuch będzie miał tendencję do rozdzielania się na czynniki pierwsze (osobne ogniwka). Jeśli od razu nie oakże się, że w pudełku leżał porozdzielany.

Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
trzeba takie dobrać, aby to pasowało.

Elegancko rozwiązane klasyczne łańcuchy robił wrocławski Panek. Zapinane nie na jakieś "samonaciągające" gumki badziewki tylko na solidny mimośrodowy zamek -- genialnie prosty a równocześnie pewny i skuteczny. Całość tak skonstruowana, że można założyć bez przytulania się do koła (klasyczny łańcuch z naciągaczem ma zwykle obręcz z plecionki którą trzeba zapiąć po wewnętrznej stronie koła -- sama radość przy -3C klęcząć w słonym błotku przylulać się do koła ;) ). Łańcuch zakładasz bez zapiania czegokolwiek od wewnątrz, trzeba tylko za kołem przeciągnąć jedną końcówkę -- ale do tego w zestawie jest (bardzo proste) narzędzie (kawałek drutu zagięty na końcu w haczyk). Przeciągasz i zapinasz wygodnie z przodu. Nie ma żadnego przejeżdżania o metr i dopinania, itd.

Niestety, nie wiem czy dalej są produkowane -- właściciel podobno zmarł i firma przez spadkobierców została sprzedana chyba innemu producentowi łąńcuchów. Czy ten nowy stosuje na prawdę genialne patenty Panka -- nie wiem.

pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2011-11-27 08:15:36
Autor: Pszemol
Można to kupić w Polsce?
"Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> wrote in message news:8cnsp8-a3r.ln1bozon.softax.pl...
Łoj... Ja tu widzę parę problemów...

1. Upierdliwe zakładanie:
 -- czyszczenie rowka -- zapewne zaraz będziesz upaćkany w brei.
 -- staranne wtykanie łańcucha -- jak się przy czyszczeniu nie upaćkałeś, to teraz  ci się już "uda" na pewno
 -- plastykowe tymczasowe zapinki -- przewlekamy przez koło w ciasnym błotniku -- noo, teraz to już się po łokcie uwalisz. Zresztą, po niechybnej walce (patrz -> p.3) będzie Ci już wszystko jedno.
 -- czynności powtarzamy dla drugiego koła
 -- trzeba się przetoczyć o ok metr -- zatem strzepujesz z siebie błoto, wsiadasz do kabiny, odpalasz i przejeżdżasz
 -- trzeba założyć do końca -- powrót do zabawy w błocie. Rękawiczki już pewnie przemoczone, o ile były na tyle cienkie żeby dało się w nich walczyć z czortostwem, więc rąk nie czujesz. Jeśli miałeś dobre nieprzemakalne narciarskie to pewnie je zdjąłeś bo robota okazała się zbyt precyzyjna-- wtedy już rąk nie czujesz. A może masz w samochodzie gumowe, żeby przynajmniej rąk nie uwalić? wtedy ręce masz suche ale i tak ich nie czujesz :).
 -- a teraz gwóźdź programu! Zakładamy naciągacze! Rąk już nie czuć, a tu trzeba jakąś śrubką kręcić (żeby naciągacz nie zeskoczył).
 -- w końcu zakładasz tę "klamkę", naciągasz, pomagasz wskoczyć ostatniej zaczepce, zdejmujesz naciągacz (pamiętaj(!) o tym mimo wqrwu, uświnienia i przemarzniętych łap ;) )
 -- jeszcze tylko zdjęcie ty tymczasowych zapinek. Miejmy nadzieję że po przetoczeniu stanąłęś tak, że żadna nie jest przyciśnięta kołem do drogi ;). Pozostaje tylko wrzucić narzędzia do bagażnika, ponownie otrzepać się, zdjąć przemoczone rękawiczki, założyć suche (jak jakieś są), wsiąć do kabiny, odpalić silnik, włączyć ogrzewanie, położyć łapy na nawiewie i poczekać 5min na poerót czucia ;)

2. Nieco upierdliwe zdejmowanie
 -- wszystko uwalone w słonej brei a tu (znowu) trzeba ten element naciągający zakładać i jakąś śrubeczką regulować.

3. Mam podejrzenie graniczące z pewnością, że w realnej sytuacji (czyt. zaśnieżone pobocze gdzieś przy wjeździe na boczną oblodzoną drogę, zimno, łapy grabieją, śnieg na głowę pruszy) to ten łańcuch będzie miał tendencję do rozdzielania się na czynniki pierwsze (osobne ogniwka). Jeśli od razu nie oakże się, że w pudełku leżał porozdzielany.

Myślę że to się nie nadaje do śnieżnego błotka w mieście gdzie posypują solą...
To jest raczej przewidziane do tego, że jedziesz bez łańcuchów normalną drogą
gdzieś na narty, dojeżdżasz do skrzyżowania głównej drogi z drogą na stok
narciarski (nieodśnieżaną) i wtedy zakładasz to nie w błotku tylko w czystym,
górskim dziewiczym śniegu :-)))) I ręce masz czyściutkie...
Pogoda oczywiście słoneczna, krajobraz ładnie przyprószone drzewka w lesie itp :-)

Chętnie bym takie coś na zimę zawinął. A opony
trzeba takie dobrać, aby to pasowało.

Elegancko rozwiązane klasyczne łańcuchy robił wrocławski Panek. Zapinane nie na jakieś "samonaciągające" gumki badziewki tylko na solidny mimośrodowy zamek --

Te nie zapinają się na gumki  -  naciągasz je na oponie i to opona się ugina.

genialnie prosty a równocześnie pewny i skuteczny. Całość tak skonstruowana, że można założyć bez przytulania się do koła (klasyczny łańcuch z naciągaczem ma zwykle obręcz z plecionki którą trzeba zapiąć po wewnętrznej stronie koła -- sama radość przy -3C klęcząć w słonym błotku przylulać się do koła ;) ). Łańcuch zakładasz bez zapiania czegokolwiek od wewnątrz, trzeba tylko za kołem przeciągnąć jedną końcówkę -- ale do tego w zestawie jest (bardzo proste) narzędzie (kawałek drutu zagięty na końcu w haczyk). Przeciągasz i zapinasz wygodnie z przodu. Nie ma żadnego przejeżdżania o metr i dopinania, itd.

Jakoś sobie tego nie wyobrażam jak to się może kupy trzymać...
Masz jakieś fotki? Filmy?

Niestety, nie wiem czy dalej są produkowane -- właściciel podobno zmarł i firma przez spadkobierców została sprzedana chyba innemu producentowi łąńcuchów.
Czy ten nowy stosuje na prawdę genialne patenty Panka -- nie wiem.

A miał prawdziwe patenty? :-))

Data: 2011-11-20 11:34:27
Autor: J.F.
Można to kupić w Polsce?
Dnia Sat, 19 Nov 2011 21:09:52 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl napisał(a):
http://www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains

Zaloze sie ze to jest pare razy trudniejsze w uzyciu niz pokazuja.

Punkt pierwszy - a co jesli opona nie ma rowka ?
Punkt drugi - a jesli to mercedes ? (rwd)


punkt trzeci - niech pokaza jak to sie montuje na to pierwsze, zakopane
auto
http://www.youtube.com/watch?v=jbxmDZ_arGQ

A punkt 4 - po cholere ci drogie lancuchy ? Jesli "drogie" cie nie dotyczy
- spidery sobie kup.

J.

Data: 2011-11-20 12:39:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
Można to kupić w Polsce?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1le5zbri0tn2j$.118jxhg416ite.dlg40tude.net...

Zaloze sie ze to jest pare razy trudniejsze w uzyciu niz pokazuja.

Punkt pierwszy - a co jesli opona nie ma rowka ?
Punkt drugi - a jesli to mercedes ? (rwd)


punkt trzeci - niech pokaza jak to sie montuje na to pierwsze, zakopane
auto
http://www.youtube.com/watch?v=jbxmDZ_arGQ

A punkt 4 - po cholere ci drogie lancuchy ? Jesli "drogie" cie nie dotyczy
- spidery sobie kup.

5. Wydaje mi się, ze na filmie widać że ten łańcuch się przesuwa w oponie w czasie hamowania.


--
pozdrawiam
kml

Data: 2011-11-20 14:47:24
Autor: made myself
Można to kupić w Polsce?
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
5. Wydaje mi się, ze na filmie widać że ten łańcuch się przesuwa w oponie w czasie hamowania.

Jeżeli tak jest, to ciekawe jak później wygląda opona po kilku takich hamowaniach.

--
Pzdr,
made_myself

--


Data: 2011-11-20 21:15:09
Autor: zdan
Można to kupić w Polsce?
W dniu 2011-11-20 11:34, J.F. pisze:
Dnia Sat, 19 Nov 2011 21:09:52 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl napisał(a):
http://www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains

Zaloze sie ze to jest pare razy trudniejsze w uzyciu niz pokazuja.

Punkt pierwszy - a co jesli opona nie ma rowka ?
Punkt drugi - a jesli to mercedes ? (rwd)


punkt trzeci - niech pokaza jak to sie montuje na to pierwsze, zakopane
auto
http://www.youtube.com/watch?v=jbxmDZ_arGQ

Niech pokażą, że auto z tym wynalazkiem faktycznie wyciąga to drugie z zaspy. To jest tak sprytnie zrobione, że można mieć takie wrażenie, ale tak naprawdę podjeżdża do zakopanego auta, ale ciągnie wyciągnięte z zaspy. W sekundzie 2:48 jest sprytny przeskok filmu. Zaczyna ciągnąć niby zakopane, ale czarne rusza się dopiero, gdy już jest wyciągnięte.
Marketing ponad wszystko!


--
Pozdrawiam
Piotr Zdankiewicz

Data: 2011-11-21 08:11:50
Autor: Myjk
Można to kupić w Polsce?
Sun, 20 Nov 2011 11:34:27 +0100, J.F.
- spidery sobie kup.

Spidery są super. Znaczy nie widziałem na własne oczy, tyle co z reklamy.
Chciałem kupić, ale cena trochę przeraża. Nie są też niestety uniwersalne.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

Data: 2011-11-21 00:57:08
Autor: amos
Można to kupić w Polsce?
On 21 Lis, 08:11, Myjk <myj...@nospam.op.pl> wrote:

Spidery są super. Znaczy nie widziałem na własne oczy, tyle co z reklamy.
Chciałem kupić, ale cena trochę przeraża. Nie są też niestety uniwersalne.

Z ciekawostek warto wspomniec o "tekstylnej skarpecie".

http://www.youtube.com/watch?v=2x8iHyLWWKw&feature=related

Jest kilka rozwiazan i ponoc calkiem skuteczne na sniegu.

Zastanawia mnie jak jest z trwaloscia w czasie jazdy na niekoniecznie
osniezonych  powierzchniach, kamieniach etc..

--
zdrowka
amos

Data: 2011-11-21 13:26:12
Autor: J.F
Można to kupić w Polsce?
Użytkownik "amos"  napisał w wiadomości grup
Z ciekawostek warto wspomniec o "tekstylnej skarpecie".
http://www.youtube.com/watch?v=2x8iHyLWWKw&feature=related
Jest kilka rozwiazan i ponoc calkiem skuteczne na sniegu.
Zastanawia mnie jak jest z trwaloscia w czasie jazdy na niekoniecznie
osniezonych  powierzchniach, kamieniach etc..

Wiesz, ja, stary narciarz, a na lancuchach przejechalem jakies 5 km przez 20 lat..

Moze w alpach jest inaczej, ale zakladanie tego jest na tyle uciazliwe ze sie nikomu nie chce. I dojezdza na oponach.

J.

Data: 2011-11-21 14:16:01
Autor: Myjk
Można to kupić w Polsce?
Mon, 21 Nov 2011 13:26:12 +0100, J.F
Wiesz, ja, stary narciarz, a na lancuchach przejechalem jakies 5 km przez 20 lat..

Bo taki jest fakt. W większości da się dojechać na oponach. Wspomagacze
typu łańcuchy są na skrajnie awaryjne sytuacje.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

Data: 2011-11-22 08:49:19
Autor: WW
Można to kupić w Polsce?
W dniu 2011-11-21 13:26, J.F pisze:


Moze w alpach jest inaczej, ale zakladanie tego jest na tyle uciazliwe
ze sie nikomu nie chce. I dojezdza na oponach.

J.


W Alp de Hue, na ostatnim parkingu przed podjazdem (stromym), stoi w weekendy stały posterunek i nie wpuszczają nikogo bez łańcuchów.
To ciekawy widok, ogromny parking i kilkadziesiąt stojących samochodów i kierowcy zakładający łańcuchy.
Podobnie jest w  La Plane.


Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik    :-P
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2011-11-22 11:46:10
Autor: J.F
Mozna to kupic w Polsce?
Użytkownik "WW"  napisał w wiadomości grup
W dniu 2011-11-21 13:26, J.F pisze:
Moze w alpach jest inaczej, ale zakladanie tego jest na tyle uciazliwe
ze sie nikomu nie chce. I dojezdza na oponach.

W Alp de Hue, na ostatnim parkingu przed podjazdem (stromym), stoi w weekendy stały posterunek i nie wpuszczają nikogo bez łańcuchów.
To ciekawy widok, ogromny parking i kilkadziesiąt stojących samochodów i kierowcy zakładający łańcuchy.
Podobnie jest w  La Plane.

Podobnie to jest/bylo i w Zielencu. Postawili znak, policja czasem stala i pilnowala przestrzegania.
Tylko k* jakos przez 50 poprzednich lat znaku nie bylo, droga byla gorsza, odsniezanie gorsze, zimowych opon nie bylo, a ludzie dojezdzali.

Znak postawic najlatwiej. Przyznaje ze zakladanie lancuchow na waskiej zimowej drodze moze byc bardzo uciazliwe i niebezpieczne, a niezalozenie moze sie skonczyc jak w Szczecinie,  ale ciekaw jestem czy tam sie naprawde nie da dojechac na dobrych zimowkach,  czy znak pamieta czasy gdy polowa miala letnie, a policja oczywiscie "dba o bezpieczenstwo na drodze".

Z innej beczki - przelecz Okraj, tez stoi nakaz uzywania lancuchow, kolejny bubel prawny nawiasem mowiac, bo jak jest czarny asfalt to nadal trzeba uzywac, oczywiscie dziesiatki  rodakow maja znak w .... , mam i ja. Czuc ze slisko, ale jakos jedziemy. Za kawalek korek na drodze, i tak sie zastanawiam - skorzystac z postoju i zalozyc, czy dam rade.
Cieplutko w samochodzie, nikt inny nie zaklada, wiec czekam. Za kilkaset metrow stromizna wieksza i faktycznie przejechac sie nie da, wiec zakladam, a reszta ... okazuje sie ze nie ma lancuchow wcale :-)

J.

Można to kupić w Polsce?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona