Można to kupić w Polsce?

Data: 2011-11-20 11:34:27
Autor: J.F.
Można to kupić w Polsce?
Dnia Sat, 19 Nov 2011 21:09:52 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl napisał(a):
http://www.exeros-technologies.com/mita-snow-chains

Zaloze sie ze to jest pare razy trudniejsze w uzyciu niz pokazuja.

Punkt pierwszy - a co jesli opona nie ma rowka ?
Punkt drugi - a jesli to mercedes ? (rwd)

punkt trzeci - niech pokaza jak to sie montuje na to pierwsze, zakopane
auto
http://www.youtube.com/watch?v=jbxmDZ_arGQ

A punkt 4 - po cholere ci drogie lancuchy ? Jesli "drogie" cie nie dotyczy
- spidery sobie kup.

J.

Data: 2011-11-20 12:39:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
Można to kupić w Polsce?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1le5zbri0tn2j$.118jxhg416ite.dlg40tude.net...

[...]

5. Wydaje mi się, ze na filmie widać że ten łańcuch się przesuwa w oponie w czasie hamowania.

kml

Data: 2011-11-20 14:47:24
Autor: made myself
Można to kupić w Polsce?
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
5. Wydaje mi się, ze na filmie widać że ten łańcuch się przesuwa w oponie w czasie hamowania.

Jeżeli tak jest, to ciekawe jak później wygląda opona po kilku takich hamowaniach.

--
Pzdr,
made_myself

Data: 2011-11-20 21:15:09
Autor: zdan
Można to kupić w Polsce?
W dniu 2011-11-20 11:34, J.F. pisze:
[...]

Niech pokażą, że auto z tym wynalazkiem faktycznie wyciąga to drugie z zaspy. To jest tak sprytnie zrobione, że można mieć takie wrażenie, ale tak naprawdę podjeżdża do zakopanego auta, ale ciągnie wyciągnięte z zaspy. W sekundzie 2:48 jest sprytny przeskok filmu. Zaczyna ciągnąć niby zakopane, ale czarne rusza się dopiero, gdy już jest wyciągnięte.
Marketing ponad wszystko!

Piotr Zdankiewicz

Data: 2011-11-21 08:11:50
Autor: Myjk
Można to kupić w Polsce?
Sun, 20 Nov 2011 11:34:27 +0100, J.F.
- spidery sobie kup.

Spidery są super. Znaczy nie widziałem na własne oczy, tyle co z reklamy.
Chciałem kupić, ale cena trochę przeraża. Nie są też niestety uniwersalne.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-11-21 00:57:08
Autor: amos
Można to kupić w Polsce?
On 21 Lis, 08:11, Myjk <myj...@nospam.op.pl> wrote:

Spidery są super. Znaczy nie widziałem na własne oczy, tyle co z reklamy.
Chciałem kupić, ale cena trochę przeraża. Nie są też niestety uniwersalne.

Z ciekawostek warto wspomniec o "tekstylnej skarpecie".

http://www.youtube.com/watch?v=2x8iHyLWWKw&feature=related

Jest kilka rozwiazan i ponoc calkiem skuteczne na sniegu.

Zastanawia mnie jak jest z trwaloscia w czasie jazdy na niekoniecznie
osniezonych  powierzchniach, kamieniach etc..

--
zdrowka
amos

Data: 2011-11-21 13:26:12
Autor: J.F
Można to kupić w Polsce?
Użytkownik "amos"  napisał w wiadomości grup
[...]

Wiesz, ja, stary narciarz, a na lancuchach przejechalem jakies 5 km przez 20 lat..

Moze w alpach jest inaczej, ale zakladanie tego jest na tyle uciazliwe ze sie nikomu nie chce. I dojezdza na oponach.

J.

Data: 2011-11-21 14:16:01
Autor: Myjk
Można to kupić w Polsce?
Mon, 21 Nov 2011 13:26:12 +0100, J.F
Wiesz, ja, stary narciarz, a na lancuchach przejechalem jakies 5 km przez 20 lat..

Bo taki jest fakt. W większości da się dojechać na oponach. Wspomagacze
typu łańcuchy są na skrajnie awaryjne sytuacje.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-11-22 08:49:19
Autor: WW
Można to kupić w Polsce?
W dniu 2011-11-21 13:26, J.F pisze:

Moze w alpach jest inaczej, ale zakladanie tego jest na tyle uciazliwe
ze sie nikomu nie chce. I dojezdza na oponach.

J.

W Alp de Hue, na ostatnim parkingu przed podjazdem (stromym), stoi w weekendy stały posterunek i nie wpuszczają nikogo bez łańcuchów.
To ciekawy widok, ogromny parking i kilkadziesiąt stojących samochodów i kierowcy zakładający łańcuchy.
Podobnie jest w  La Plane.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik    :-P

Data: 2011-11-22 11:46:10
Autor: J.F
Mozna to kupic w Polsce?
Użytkownik "WW"  napisał w wiadomości grup
[...]

Podobnie to jest/bylo i w Zielencu. Postawili znak, policja czasem stala i pilnowala przestrzegania.
Tylko k* jakos przez 50 poprzednich lat znaku nie bylo, droga byla gorsza, odsniezanie gorsze, zimowych opon nie bylo, a ludzie dojezdzali.

Znak postawic najlatwiej. Przyznaje ze zakladanie lancuchow na waskiej zimowej drodze moze byc bardzo uciazliwe i niebezpieczne, a niezalozenie moze sie skonczyc jak w Szczecinie,  ale ciekaw jestem czy tam sie naprawde nie da dojechac na dobrych zimowkach,  czy znak pamieta czasy gdy polowa miala letnie, a policja oczywiscie "dba o bezpieczenstwo na drodze".

Z innej beczki - przelecz Okraj, tez stoi nakaz uzywania lancuchow, kolejny bubel prawny nawiasem mowiac, bo jak jest czarny asfalt to nadal trzeba uzywac, oczywiscie dziesiatki  rodakow maja znak w .... , mam i ja. Czuc ze slisko, ale jakos jedziemy. Za kawalek korek na drodze, i tak sie zastanawiam - skorzystac z postoju i zalozyc, czy dam rade.
Cieplutko w samochodzie, nikt inny nie zaklada, wiec czekam. Za kilkaset metrow stromizna wieksza i faktycznie przejechac sie nie da, wiec zakladam, a reszta ... okazuje sie ze nie ma lancuchow wcale :-)

J.

Można to kupić w Polsce?