Mobbing PO

Data: 2011-07-10 18:10:58
Autor: u2
Mobbing PO
... szykanuj膮 nawet rodziny polityk贸w z PiS. Tej pe艂omafii nigdy nie do艣膰
krwi :

http://www.wybrzeze24.pl/aktualnosci/kurski-z-rodzina-opuszcza-polske-monika-kurska-to-przez-mobbing-ze-strony-po

"Rodzina europos艂a PiS Jacka Kurskiego opuszcza Polsk臋. Udaje si臋 na
emigracj臋 do Belgii, bo jego 偶ona Monika czuje si臋 szykanowana z powodu
przynale偶no艣ci politycznej m臋偶a. Twierdzi, 偶e zrezygnowa艂a z pracy bo
by艂a pytana m.in. o tematy rozm贸w przy rodzinnym obiedzie.  Europose艂
PiS z 偶on膮 i z dw贸jk膮 m艂odszych dzieci organizuj膮 ju偶 swoje 偶ycie w
Brukseli.

- Jedn膮 nog膮 b臋d臋 w Polsce drug膮 za艣 w Brukseli. Czas sw贸j dziel臋 p贸艂 na
p贸艂. Musieli艣my podj膮膰 decyzj臋 o wyje藕dzie. Monika unios艂a si臋 honorem i
ze 艂zami w oczach powiedzia艂a, 偶e chce wyjecha膰 z kraju. Chcia艂a wr贸ci膰
do pracy po urlopie wychowawczym w Agencji Rozwoju Pomorza S.A, ale tak
spotka艂a si臋 z pytaniami, czy b臋dzie lojalna wobec zarz膮du wojew贸dztwa
pomorskiego, kt贸ry jest w艂a艣cicielem Agencji, a w zarz膮dzie wi臋kszo艣膰 ma
Platforma Obywatelska. 呕ona ma kwalifikacje, stanowisko nie by艂o
eksponowane, by nikt nie zarzuca艂 , 偶e to ja mam wp艂ywy. Jednak monopol
Platformy Obywatelskiej prowadzi do tego, 偶e 偶ona opozycyjnego polityka
nie mo偶e wr贸ci膰 do pracy, bo szef m贸wi, ze ma go przekona膰, 偶e b臋dzie
lojalna wobec zarz膮du wojew贸dztwa, de facto wobec rz膮dz膮cej Pomorzem PO
- powiedzia艂 nam Kurski, kt贸ry akurat przebywa na Ukrainie.

Zrezygnowa艂am sama

Jego 偶ona mia艂a obj膮膰 na powr贸t stanowisko starszego specjalisty po
urlopie wychowawczym. Jest geografem, specjalistk膮 od ochrony 艣rodowiska
oraz nauczycielka j臋z. angielskiego z bieg艂膮 znajomo艣ci膮 angielskiego.
Pracowa艂a w promocji.
- Nie jestem politycznym 鈥瀎ighterem鈥.  Nie zajmuje si臋 polityk膮.
Spotka艂am si臋 za艣 z pytaniami o czym b臋d臋 rozmawia艂a z m臋偶em przy
obiedzie i czy potrafi臋 przekona膰, 偶e b臋d臋 lojalna wobec jedynego
w艂a艣ciciela Agencji 鈥 powiedzia艂a nam Monika Kurska.
Czy powr贸t do pracy musia艂 si臋 sko艅czy膰 rezygnacj膮?
- Zrezygnowa艂am sama, bo kilka razy by艂am pytana czy wiem, kto jest
w艂a艣cicielem Agencji, czy wiem, kto rz膮dzi w urz臋dzie marsza艂kowskim,
kim jest marsza艂ek i jaka opcja polityczna ma przewag臋 w urz臋dzie
marsza艂kowskim i zarz膮dzie wojew贸dztwa. Zwraca艂 si臋 do mnie 鈥瀙rosz臋 mnie
przekona膰, 偶e b臋dzie pani lojalna wobec w艂a艣ciciela firmy, kt贸rym jest
zarz膮d wojew贸dztwa pomorskiego, kt贸rym rz膮dzi Platforma Obywatelska" 鈥
skar偶y si臋 Monika Kurska."

Data: 2011-07-10 18:19:31
Autor: pluton
Mobbing PO
- Jedn nog b阣 w Polsce drug za w Brukseli.

a jaja nan niemcami czy nad francja ?

Nullification

Data: 2011-07-10 20:47:19
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 18:10, u2 pisze:
[...]

Bezczelny typek.. Pozostaje mie膰 nadziej臋 偶e nigdy nie wr贸c膮 do Polski.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-07-10 21:10:13
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 20:47, jadrys pisze:
"Rodzina europos砤 PiS Jacka Kurskiego opuszcza Polsk. Udaje si na
emigracj do Belgii,

Bezczelny typek.. Pozostaje mie nadziej 縠 nigdy nie wr骳 do Polski.

Ma czelno舵 m體i niewygodne rzeczy dla pe硂mafii wi阠 bezczelny, no i
niewygodny dla takich pe硂bandyt體 jak ty :)

Data: 2011-07-10 21:12:30
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:10, u2 pisze:
W dniu 2011-07-10 20:47, jadrys pisze:
"Rodzina europos艂a PiS Jacka Kurskiego opuszcza Polsk臋. Udaje si臋 na
emigracj臋 do Belgii,
Bezczelny typek.. Pozostaje mie膰 nadziej臋 偶e nigdy nie wr贸c膮 do Polski.

Ma czelno艣膰 m贸wi膰 niewygodne rzeczy dla pe艂omafii wi臋c bezczelny, no i
niewygodny dla takich pe艂obandyt贸w jak ty :)

Absolutnie nie o jego postaw臋 wobec PO chodzi. Ale o to 偶e to wyj膮tkowo wredny typek 偶eruj膮cy na ludzkich s艂abo艣ciach.

Data: 2011-07-10 21:14:41
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:12, jadrys pisze:
Ma czelno舵 m體i niewygodne rzeczy dla pe硂mafii wi阠 bezczelny, no i
niewygodny dla takich pe硂bandyt體 jak ty :)

Absolutnie nie o jego postaw wobec PO chodzi. Ale o to 縠 to wyj眛kowo
wredny typek 縠ruj眂y na ludzkich s砤bo禼iach.

Tak jak Ikonowicz. Obaj 痽dki.

Data: 2011-07-10 21:39:01
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:14, u2 pisze:
[...]

Tak jak Ikonowicz. Obaj 呕ydki.

Ikonowicz chyba wola艂by do piekl膮 skoczy膰 ni偶 oczernia膰 wobec Polak贸w kogo艣 za grzechy przodk贸w. Ty naprawde nioe widzisz r贸znic miedzy prawym i uczciwym cz艂owiekiem jakim jest P. Ikonowicz a tym 艣mieciem ludzkim?

Data: 2011-07-10 21:40:47
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:39, jadrys pisze:
Tak jak Ikonowicz. Obaj 痽dki.

Ikonowicz chyba wola砨y do piekl skoczy ni oczernia wobec Polak體
kogo za grzechy przodk體. Ty naprawde nioe widzisz r髗nic miedzy prawym
i uczciwym cz硂wiekiem jakim jest P. Ikonowicz a tym 秏ieciem ludzkim?

Tylko komuszek taki jak ty mo縠 nazwa cz硂wieka 秏ieciem. Dlatego nie
jeste wiarygodny dla mnie.

Data: 2011-07-10 21:40:17
Autor: pluton
Mobbing PO
Tylko komuszek taki jak ty mo縠 nazwa cz硂wieka 秏ieciem. Dlatego nie
jeste wiarygodny dla mnie.

klops23 tez czesto nazywa ludzi smieciami i bydlem. On jest wiarygodny ?

Nullification

Data: 2011-07-10 21:44:48
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:40, u2 pisze:
[...]

Tylko komuszek taki jak ty mo偶e nazwa膰 cz艂owieka 艣mieciem. Dlatego nie
jeste艣 wiarygodny dla mnie.

Nazywam tak tylko tych co na to zas艂uguj膮.

Data: 2011-07-10 21:48:07
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:44, jadrys pisze:
Tylko komuszek taki jak ty mo縠 nazwa cz硂wieka 秏ieciem. Dlatego nie
jeste wiarygodny dla mnie.

Nazywam tak tylko tych co na to zas硊guj.

No nie, ty nazywasz tak wszystkich.

Data: 2011-07-10 21:50:07
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:48, u2 pisze:
[...]

Przyk艂ady poprosz臋 na nazwanie kogo艣 uczciwego i prawego ludzkim 艣mieciem?

Data: 2011-07-10 19:54:00
Autor: obserwator
Mobbing PO
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a): Przyk砤dy poprosz na nazwanie kogo uczciwego i prawego ludzkim 秏ieciem?
********************************

to moze ja ci podam: Jacek Kurski, klamliwy komuchu.

Data: 2011-07-10 21:52:49
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:50, jadrys pisze:
[...]

N.p. Jacka Kurskiego. Ten ostatni przyklad twojej pogardy dla ludzi mi w
zupelnosci wystarczy abym wiedzial z kim mam do czynienia.

Data: 2011-07-10 21:53:13
Autor: pluton
Mobbing PO
> [...]

N.p. Jacka Kurskiego. Ten ostatni przyklad twojej pogardy dla ludzi mi w
zupelnosci wystarczy abym wiedzial z kim mam do czynienia.

Ale ja nie zrozumialem chyba... Kurski to ktos uczciwy i prawy ?

Nullification

Data: 2011-07-11 13:17:03
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:52, u2 pisze:
[...]

Jacek Kurski to s膮 ci "wszyscy " kt贸rych" tak nazywam?  A wi臋c wreszcie dojrza艂e艣 prawd臋, - masz do czynienia ze sprawiedliwym s臋dzi膮.

Data: 2011-07-11 16:37:14
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-11 13:17, jadrys pisze:
N.p. Jacka Kurskiego. Ten ostatni przyklad twojej pogardy dla ludzi mi w
zupelnosci wystarczy abym wiedzial z kim mam do czynienia.

Jacek Kurski to s ci "wszyscy " kt髍ych" tak nazywam?  A wi阠 wreszcie
dojrza砮 prawd, - masz do czynienia ze sprawiedliwym s阣zi.

No wiesz, miliony juz zlikwidowales, wiec ich imion nie przytaczam ze
wzgledu na ograniczone zasoby usenetu.

Data: 2011-07-11 21:21:27
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-11 16:37, u2 pisze:
[...]

To nie jest przyk艂ad.

Data: 2011-07-11 21:26:58
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-11 21:21, jadrys pisze:
No wiesz, miliony juz zlikwidowales, wiec ich imion nie przytaczam ze
wzgledu na ograniczone zasoby usenetu.

To nie jest przyk砤d.

To jest fakt.

Data: 2011-07-11 10:24:52
Autor: Leprechaun
Mobbing PO

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:4e1a003a$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prosz, prosz! Ty gnido jeste wairygodny? Chcesz poczyta swoje archiwum?

BomBel

Data: 2011-07-11 02:34:28
Autor: cirrus
Mobbing PO
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ivctiu$mb3$1news.onet.pl...
[...]

Ma czelno艣膰 by膰 bezczelnym k艂amc膮.

--
stevep

Data: 2011-07-11 13:16:59
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-11 02:34, cirrus pisze:
[...]

Ma艂o tego, - to on sobie przypisywa艂 zas艂ugi innych..

Data: 2011-07-10 22:07:29
Autor: u2
Mobbing PO
[...]

Wida膰, 偶e bydlaki z PO ju偶 nawet nie kryj膮 si臋, 偶e s膮 w艂a艣cicielami
wojew贸dztw jak udzielne ksi膮偶臋ta.

Mobbing PO