Mobbing PO

Data: 2011-07-10 20:47:19
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 18:10, u2 pisze:
.. szykanują nawet rodziny polityków z PiS. Tej pełomafii nigdy nie dość
krwi :

http://www.wybrzeze24.pl/aktualnosci/kurski-z-rodzina-opuszcza-polske-monika-kurska-to-przez-mobbing-ze-strony-po

"Rodzina europosła PiS Jacka Kurskiego opuszcza Polskę. Udaje się na
emigracjÄ™ do Belgii,

Bezczelny typek.. Pozostaje mieć nadzieję że nigdy nie wrócą do Polski.

Data: 2011-07-10 21:10:13
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 20:47, jadrys pisze:
"Rodzina europosła PiS Jacka Kurskiego opuszcza Polskę. Udaje się na
emigrację do Belgii,

Bezczelny typek.. Pozostaje mieć nadzieję że nigdy nie wróc± do Polski.

Ma czelno¶ć mówić niewygodne rzeczy dla pełomafii więc bezczelny, no i
niewygodny dla takich pełobandytów jak ty :)

Data: 2011-07-10 21:12:30
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:10, u2 pisze:
W dniu 2011-07-10 20:47, jadrys pisze:
"Rodzina europosła PiS Jacka Kurskiego opuszcza Polskę. Udaje się na
emigracjÄ™ do Belgii,
Bezczelny typek.. Pozostaje mieć nadzieję że nigdy nie wrócą do Polski.

Ma czelność mówić niewygodne rzeczy dla pełomafii więc bezczelny, no i
niewygodny dla takich pełobandytów jak ty :)

Absolutnie nie o jego postawę wobec PO chodzi. Ale o to że to wyjątkowo wredny typek żerujący na ludzkich słabościach.

Data: 2011-07-10 21:14:41
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:12, jadrys pisze:
Ma czelno¶ć mówić niewygodne rzeczy dla pełomafii więc bezczelny, no i
niewygodny dla takich pełobandytów jak ty :)

Absolutnie nie o jego postawę wobec PO chodzi. Ale o to że to wyj±tkowo
wredny typek żeruj±cy na ludzkich słabo¶ciach.

Tak jak Ikonowicz. Obaj Żydki.

Data: 2011-07-10 21:39:01
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:14, u2 pisze:
W dniu 2011-07-10 21:12, jadrys pisze:
Ma czelność mówić niewygodne rzeczy dla pełomafii więc bezczelny, no i
niewygodny dla takich pełobandytów jak ty :)
Absolutnie nie o jego postawÄ™ wobec PO chodzi. Ale o to ĹĽe to wyjÄ…tkowo
wredny typek żerujący na ludzkich słabościach.

Tak jak Ikonowicz. Obaj Żydki.

Ikonowicz chyba wolałby do pieklą skoczyć niż oczerniać wobec Polaków kogoś za grzechy przodków. Ty naprawde nioe widzisz róznic miedzy prawym i uczciwym człowiekiem jakim jest P. Ikonowicz a tym śmieciem ludzkim?

Data: 2011-07-10 21:40:47
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:39, jadrys pisze:
Tak jak Ikonowicz. Obaj Żydki.

Ikonowicz chyba wolałby do piekl± skoczyć niż oczerniać wobec Polaków
kogo¶ za grzechy przodków. Ty naprawde nioe widzisz róznic miedzy prawym
i uczciwym człowiekiem jakim jest P. Ikonowicz a tym ¶mieciem ludzkim?

Tylko komuszek taki jak ty może nazwać człowieka ¶mieciem. Dlatego nie
jeste¶ wiarygodny dla mnie.

Data: 2011-07-10 21:40:17
Autor: pluton
Mobbing PO
Tylko komuszek taki jak ty może nazwać człowieka ¶mieciem. Dlatego nie
jeste¶ wiarygodny dla mnie.

klops23 tez czesto nazywa ludzi smieciami i bydlem. On jest wiarygodny ?

Nullification

Data: 2011-07-10 21:44:48
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:40, u2 pisze:
W dniu 2011-07-10 21:39, jadrys pisze:
Tak jak Ikonowicz. Obaj Żydki.
Ikonowicz chyba wolałby do pieklą skoczyć niż oczerniać wobec Polaków
kogoĹ› za grzechy przodkĂłw. Ty naprawde nioe widzisz rĂłznic miedzy prawym
i uczciwym człowiekiem jakim jest P. Ikonowicz a tym śmieciem ludzkim?

Tylko komuszek taki jak ty może nazwać człowieka śmieciem. Dlatego nie
jesteĹ› wiarygodny dla mnie.

Nazywam tak tylko tych co na to zasługują.

Data: 2011-07-10 21:48:07
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:44, jadrys pisze:
Tylko komuszek taki jak ty może nazwać człowieka ¶mieciem. Dlatego nie
jeste¶ wiarygodny dla mnie.

Nazywam tak tylko tych co na to zasługuj±.

No nie, ty nazywasz tak wszystkich.

Data: 2011-07-10 21:50:07
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:48, u2 pisze:
[...]

Przykłady poproszę na nazwanie kogoś uczciwego i prawego ludzkim śmieciem?

Data: 2011-07-10 19:54:00
Autor: obserwator
Mobbing PO
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Przykłady poproszę na nazwanie kogo¶ uczciwego i prawego ludzkim ¶mieciem?
********************************

to moze ja ci podam: Jacek Kurski, klamliwy komuchu.

Data: 2011-07-10 21:52:49
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:50, jadrys pisze:
[...]

N.p. Jacka Kurskiego. Ten ostatni przyklad twojej pogardy dla ludzi mi w
zupelnosci wystarczy abym wiedzial z kim mam do czynienia.

Data: 2011-07-10 21:53:13
Autor: pluton
Mobbing PO
> [...]

N.p. Jacka Kurskiego. Ten ostatni przyklad twojej pogardy dla ludzi mi w
zupelnosci wystarczy abym wiedzial z kim mam do czynienia.

Ale ja nie zrozumialem chyba... Kurski to ktos uczciwy i prawy ?

Nullification

Data: 2011-07-11 13:17:03
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-10 21:52, u2 pisze:
[...]

Jacek Kurski to sÄ… ci "wszyscy " ktĂłrych" tak nazywam?  A wiÄ™c wreszcie dojrzaĹ‚eĹ› prawdÄ™, - masz do czynienia ze sprawiedliwym sÄ™dziÄ….

Data: 2011-07-11 16:37:14
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-11 13:17, jadrys pisze:
N.p. Jacka Kurskiego. Ten ostatni przyklad twojej pogardy dla ludzi mi w
zupelnosci wystarczy abym wiedzial z kim mam do czynienia.

Jacek Kurski to s± ci "wszyscy " których" tak nazywam?  A więc wreszcie
dojrzałe¶ prawdę, - masz do czynienia ze sprawiedliwym sędzi±.

No wiesz, miliony juz zlikwidowales, wiec ich imion nie przytaczam ze
wzgledu na ograniczone zasoby usenetu.

Data: 2011-07-11 21:21:27
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-11 16:37, u2 pisze:
[...]
dojrzałeś prawdę, - masz do czynienia ze sprawiedliwym sędzią.

No wiesz, miliony juz zlikwidowales, wiec ich imion nie przytaczam ze
wzgledu na ograniczone zasoby usenetu.

To nie jest przykład.

Data: 2011-07-11 21:26:58
Autor: u2
Mobbing PO
W dniu 2011-07-11 21:21, jadrys pisze:
No wiesz, miliony juz zlikwidowales, wiec ich imion nie przytaczam ze
wzgledu na ograniczone zasoby usenetu.

To nie jest przykład.

To jest fakt.

Data: 2011-07-11 10:24:52
Autor: Leprechaun
Mobbing PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e1a003a$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Proszę, proszę! Ty gnido jeste¶ wairygodny? Chcesz poczytać swoje archiwum?

BomBel

Data: 2011-07-11 02:34:28
Autor: cirrus
Mobbing PO
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ivctiu$mb3$1news.onet.pl...
[...]

Ma czelność być bezczelnym kłamcą.

--
stevep

Data: 2011-07-11 13:16:59
Autor: jadrys
Mobbing PO
W dniu 2011-07-11 02:34, cirrus pisze:
[...]

Mało tego, - to on sobie przypisywał zasługi innych..

Mobbing PO