MobileVikings, taka tam lekka wazelinka

Data: 2015-08-07 15:31:14
Autor: ToMasz
MobileVikings, taka tam lekka wazelinka
witam
krótko. od dawna w Palayu, po latach również z rodziną. Nie powiem że było drogo, ale trzeba był się nakombinować. Wszystkie sieci teraz mają super stawki, i za 20zł można miec wiele a za 29 rozmowy za darmo. Tyle że ja potrzebowałem netu, a rozmowy w zasadzie tylko w sieci. Tak więc pasowało by mi colowliek z playa, redbula, virgina albo wikinga. wybrałem wikinga. dlaczego? Wszyscy wyżej wymienini w zasadzie mają pakiety, po wykupieniu których można za darmo, tyle tylko że jak się nie gada, to owe " za darmo" coś drogie jest :)
u wikingów za doładowanie 19zł, dostałem zadarmo w sieci, za darmo smsy (zacząłęm pisać :)) i 2 giga netu. Minął miesiąc, normalnego używania telefonu, jak wcześniej, i okazuje się że pozostało, przeszło na następny miesiąc 8zł. i to jest (dlamnie) nowość w obecnych ofertach. W pozostałych ta kasa bezpowrotnie przepada.
Pozdrawiam
ToMasz

Data: 2015-08-07 20:59:52
Autor: kern
W dniu 07.08.2015 o 15:31, ToMasz pisze:
[...]
Wazelinka się przydała , bo szukam coś w ten deseń
dla siebie. Czy smsy są za darmo do wszystkich sieci ??

Data: 2015-08-09 23:07:34
Autor: PlaMa
W dniu 2015-08-07 o 20:59, kern pisze:

[...]

Owszem do wszystkich.

Co ciekawe jeśli kogoś polecisz (ktoś przeniesie numer/ kupi starter podając Ciebie jako polecającego) dostaniesz 19 "Punktów Vikings", które przekładają się 1:1 na doładowanie (słowem masz doładowanie za 19 zł), kolejne polecenie to kolejne 19 pkt (zł) + rozmowy do play za darmo przez rok.

Jeśli nie masz ludzi do polecenia to robisz taki myk (uwaga, zalatuje trochę Kuźniarem):
1. przenosisz numer (I) do MV i ładujesz za 19 zł
2. kupujesz nowy starter (II) za 19 zł i wskazujesz numer (I) jako polecającego
3. dostajesz 19 pkt na numerze (I) (doładowanie za 19 zł, które wykorzystasz za np. trzy tyg. jak skończy Ci się ważność aktualnych pakietów)
4. 19 zł na (II) wykorzystujesz na teleaudio / sms premium / wspomaganie syryjczyków
5. kupujesz nowy starter (III) za 19 zł i polecasz siebie samego (I)
6. dostajesz 19 pkt na numerze (I) oraz darmowe połączenia do play i pochodnych na rok.
7. 19 zł na (III) wykorzystujesz na teleaudio / sms premium / wspomaganie syryjczyków

0. Jeśli przydała Ci się powyższa instrukcja to z chęcią podam nr do polecenia przy przeniesieniu numeru (I) do Mobile Vikings :)

8. Jako, że płaci się przy zamawianiu karty a aktywuje konto wyłącznie mailowo, to całkiem możliwe, że na (II) i (III) siedzi i czeka na włączenie jeszcze po 2gb/31dni neta do wykorzystania - ale nie jestem tutaj tego pewien.

pozdrawiam.
PlaMa

Data: 2015-08-10 05:59:30
Autor: kern
W dniu 09.08.2015 o 23:07, PlaMa pisze:
[...]

Dzięki, potencjalnie jestem zainteresowany. Wrócimy do tematu
za 2 tygodnie jak wrócę  z wakacji :-)
Dzięki

Data: 2015-08-08 18:45:50
Autor: bb
taka tam lekka wazelinka
ToMasz wrote:
było drogo, ale trzeba był się nakombinować. Wszystkie sieci teraz mają

ja (glowne lokum) mam w kraju trzeciego swiata, NIE mam i NIE mialem
(inni podobnie) problemow z teleGOWNEM (wszelkiej masci),  wynika ze
*chucpol*, to prznajmniej *piaty* *swiat* ...

-- -- -- -- -- -- -- -- kto rzeczywiscie jest przestepca -- -- -- -- -- -- -- -- --

MobileVikings, taka tam lekka wazelinka