Mobilizacja sovietow na psp!

Data: 2010-04-24 06:08:33
Autor: DJ MC Donald Musk
Mobilizacja sovietow na psp!
Zauwazyliscie niebywala aktywizacje lobby sovieckiego na psp?
To zwalczanie wszelkich teorii "spiskowych" jest zastanawiajace...

Data: 2010-04-24 15:11:02
Autor: Lorn
DJ MC Donald Musk pisze:
Zauwazyliscie niebywala aktywizacje lobby sovieckiego na psp?
To zwalczanie wszelkich teorii "spiskowych" jest zastanawiajace...

Zwalczanie? Głupota się nie obroni. :>

Data: 2010-04-24 15:54:30
Autor: mkarwan

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hquql6$k9j$2inews.gazeta.pl...
DJ MC Donald Musk pisze:
Zauwazyliscie niebywala aktywizacje lobby sovieckiego na psp?
To zwalczanie wszelkich teorii "spiskowych" jest zastanawiajace...

Zwalczanie? Głupota się nie obroni. :>

Skoro się nie obroni więc skąd taka nerwowa reakcja?

Data: 2010-04-24 16:07:44
Autor: Lorn

DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Rzeczowa dyskusja. Nerwowość można wyczuć w tłumaczeniu autorów spiskowych teorii, którzy nie przyjmują innego wytłumaczenia. Każdy słyszy to co chce usłyszeć itd... Osobiście czekam na końcowy raport dotyczący przyczyn katastrofy i do niego się ustosunkuję.

Data: 2010-04-24 18:04:51
Autor: u2
W dniu 2010-04-24 16:07, Lorn pisze:
[...]

Jest kilka niejasności, które świadczą o złej woli ruskich śledczych.
Jest ich ze 100, polskich jest zaledwie kilku. Nie wszystko da się
wytłumaczyć bardakiem na ruskim lotnisku.

Data: 2010-04-24 18:53:44
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Może być i kilkadziesiąt kwestii spornych, które nieskonfrontowane z głównym dokumentem wyjaśniającym są funta kłaków niewarte. Nie przedstawiaj mi tych 'faktów' nie są mi potrzebne. :>

Jest ich ze 100, polskich jest zaledwie kilku.

Powinniśmy wysłać tysiąc?

Nie wszystko da się wytłumaczyć bardakiem na ruskim lotnisku.

Oczywiście, że nie... Czekam na raport.

Data: 2010-04-24 19:01:07
Autor: u2
W dniu 2010-04-24 18:53, Lorn pisze:
[...]

Jakich faktów ? Niejasności to jeszcze nie fakty. Niejasne są przede
wszystkim komunikaty o tym, że ruscy wykluczyli winę ruskich. Wcześniej
również podawano, że pilot podchodził 4 razy do lądowania. A poniższy
filmik tylko umacnia moje wątpliwości :

http://www.youtube.com/watch?v=PxIFh3NkEvM

Data: 2010-04-24 19:06:05
Autor: Lorn
u2 pisze:
[...]

Przepraszam, ale niejasności też nie są mi potrzebne. Dla jednych fakty, dla drugich niejasności, stąd ten skrót myślowy. :>

Data: 2010-04-25 08:50:32
Autor: cirrus
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hqv8du$65e$1inews.gazeta.pl...
u2 pisze:
[...]

Dla kretynów najważniejszy fakt to brak faktow.

--
stevep

Data: 2010-04-24 19:09:28
Autor: ColgatesBilly

DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Spisujesz sie cienko na razie...
CaĂśy czas macie jeden belkot na stanie

Data: 2010-04-24 16:43:28
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

DJ MC Donald Musk pisze:
> Zauwazyliscie niebywala aktywizacje lobby sovieckiego na psp?
> To zwalczanie wszelkich teorii "spiskowych" jest zastanawiajace...

Zwalczanie? Głupota się nie obroni. :>

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Twoja tez nie z wolframu.

   A.Rem

Data: 2010-04-24 18:35:50
Autor: cirrus
DJ MC Donald Musk pisze:
Zauwazyliscie niebywala aktywizacje lobby sovieckiego na psp?
To zwalczanie wszelkich teorii "spiskowych" jest zastanawiajace...
Zwalczanie? Głupota się nie obroni. :>

Idiotom potrzebny jakiś impuls jak ten Muskowy, wtedy czują się ważni.

--
stevep

Data: 2010-04-24 16:47:32
Autor: jedrus
DJ MC Donald Musk pisze:
Zauwazyliscie niebywala aktywizacje lobby sovieckiego na psp?
To zwalczanie wszelkich teorii "spiskowych" jest zastanawiajace...

Kak ti eto wydumal?

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-24 17:32:03
Autor: karwanjestkretynem
Mobilizacja sovietow na psp!

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal

Zauwazyliscie niebywala aktywizacje lobby sovieckiego na psp?
To zwalczanie wszelkich teorii "spiskowych" jest zastanawiajace...

Dla cwiercmózgów - tak.

Przemyslaw Warzywny

--
"Smierc prezydenta wstrzasnela mna jak wszystkimi Polakami, ale nie mozna tej smierci uzywac do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten falsz widza. Falsz ten uniewaznia osiagniecia innych. Nie mozna udzielac tez prawa do przezywania zaloby lub odbierac go, co robi z jakas dziwna zaciekloscia prof. Krasnodebski."

Data: 2010-04-24 17:58:23
Autor: Tomy M.
Mobilizacja sovietow na psp!

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b064b82d-3dac-463c-8643-fa44e840d6d2g11g2000yqe.googlegroups.com...
Zauwazyliscie niebywala aktywizacje lobby sovieckiego na psp?
To zwalczanie wszelkich teorii "spiskowych" jest zastanawiajace...

 Jak na razie to nasz rzad razem z ruskimi stworzyl najwiecej
teorii spiskowych o tej katastrofie. Zaczynajac od "Kaczor
zlapal za stery" konczac na 4 okrazeniach i PILOCIE DEBILU.

Smiem twierdzic ze te internetowe teorie brzmia duzo rozsadniej.

Tomy M.

Mobilizacja sovietow na psp!