Mobilking - likwidacja - brak zwrotu kasy

Data: 2012-05-21 21:51:19
Autor: Samin
Mobilking - likwidacja - brak zwrotu kasy
16 maja zniknal mobilking.
Zamiast migracji do mni zdecydowalem sie na zwrot cashu - na karcie mialem ponad 100 pln.
Tak jak wczesniej - mialem przeniesc numer do mni - kontakt z obsluga byl ok tak od czasu gdy zdecydowalem sie na rezygnacje z uslug i zwrot cashu tak kontaktu nie ma wcale.
Co moge zrobic w takim wypadku? Jak odzyskac kase z karty? Zawiadomic UKE? Pisac do Mobilking? Skladac pozew?

Data: 2012-05-22 15:20:13
Autor: Tomaszek
W dniu 21.05.2012 21:51, Samin pisze:
[...]

Tu nikt nie odbiera telefonu?
http://www.mobilking.pl/obsluga-klienta-kontakt.html

Trzeba przyznać, że póki ta sieć działała to mieli doskonałe biuro obsługi klienta, odpisywali na wszystkie maile. Teraz sprawa się rypła.., bo jak rozumiem korespondowałeś z nimi przez e-mail?

I mam jeszcze pytanie: jak można było uzbierać u nich 100zł? ;)