Mobilking <->Era

Data: 2009-03-03 03:37:19
Autor: BearBag
Mobilking <->Era
Czy stawki rozmow i smsow sa traktowane miedzy tymi sieciami jak w
jednej sieci ? Znajomy upiera sie ze dzwoniac z TT na MK schodza mu
normalne minuty z pakietu TT po 29gr. Jak jest z smsami, czy w TT
dziala pakier smsy za 1gr takze do MK ?

Data: 2009-03-03 12:51:32
Autor: SDD
Mobilking <->Era

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ea1fac9c-6b5e-45bf-bec6-78fae67e6cf6c36g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Teoretycznie powinno byc traktowane jak do innej sieci.
W praktyce nie probowalem jeszcze (ale ktos tu na grupie chyba pisal, ze faktycznie jak za wewnatrzsieciowe).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-03 13:07:23
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Mobilking <->Era
SDD wrote:

Teoretycznie powinno byc traktowane jak do innej sieci.
W praktyce nie probowalem jeszcze (ale ktos tu na grupie chyba pisal, ze faktycznie jak za wewnatrzsieciowe).

Z mojego TT schodzi, jak za pozasieciowe

M.

Data: 2009-03-03 21:55:42
Autor: ekrzysiek
Mobilking <->Era

Z mojego TT schodzi, jak za pozasieciowe

M.

w NPB liczy jako "Tanie połączenia" czyli w sieci :)

--

Pozdrawiam.

ekrzysiek

Data: 2009-03-04 20:35:25
Autor: PiotrekN
Mobilking <->Era
"ekrzysiek" <spam@spam.comspam> wrote in message news:gok5gg$btr$1news.wp.pl...

Z mojego TT schodzi, jak za pozasieciowe

M.

w NPB liczy jako "Tanie połączenia" czyli w sieci :)

Potwierdzam, byłem bardzo zdziwiony bo Heyah z kolei jest liczona jako obca sieć, wg mnie chwilowy błąd ich systemów.

pzdr
PiotrekN

Data: 2009-03-05 20:08:44
Autor: Duke
Mobilking <->Era

Bo promocja jest: http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/documents/ind/MVNO_reg_ofert_specjalnej.pdf

Data: 2009-03-05 20:22:05
Autor: SDD
Mobilking <->Era

Użytkownik "Duke" <duke@usuntopost.pl> napisał w wiadomości news:49b02333$1news.home.net.pl...

Bo promocja jest: http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/documents/ind/MVNO_reg_ofert_specjalnej.pdf

Dzieki, dobrze wiedziec :)
Czyli abonenci (oprocz Era Mix) placa jak za wewnatrzsieciowe, uzytkownicy Tak-Taka jak za pozasieciowe.
Ciekawe, czy to dotyczy Heyaha i TuBiedronki - pewnie tez, bo nie napisali, ze ten dostawca nie moze byc samą PTC :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-04 09:35:12
Autor: Tomaszek
Mobilking <->Era
BearBag pisze:
[...]

Mobilking to inna sieć niż Era w sensie rozliczeń za połączenia. Co prawda Mobliking dzierżawi od Ery infrastrukturę, ale to inna sieć, więc Era obcina sobie tak jak przy połączeniach poza sieć.
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Mobilking <->Era