Mobilking <->Era

Data: 2009-03-04 09:35:12
Autor: Tomaszek
Mobilking <->Era
BearBag pisze:
Czy stawki rozmow i smsow sa traktowane miedzy tymi sieciami jak w
jednej sieci ? Znajomy upiera sie ze dzwoniac z TT na MK schodza mu
normalne minuty z pakietu TT po 29gr. Jak jest z smsami, czy w TT
dziala pakier smsy za 1gr takze do MK ?

Mobilking to inna sieć niż Era w sensie rozliczeń za połączenia. Co prawda Mobliking dzierżawi od Ery infrastrukturę, ale to inna sieć, więc Era obcina sobie tak jak przy połączeniach poza sieć.
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Mobilking <->Era