Mobilking nie chce oddać numeru

Data: 2009-04-21 21:38:18
Autor: MM
Mobilking nie chce oddać numeru
Tak właśnie walczę z prawdziwymi facetami :-) których najpierw trzeba poinformować o tym że chce ich rzucić. Potem czekać 5 dni aż przyjdzie sms ,że już mogę sobie iść a potem.....lecą w kulki całkowicie. Twierdząc że oni prośby od nowego operatora (e3) nie otrzymali , operator twierdzi że wysłał. Do tego 5 już interwencji operatorskich zlanych bez odpowiedzi po całej długości. Sprawa ogółem ciągnie się juz 2 miesiąc i kompletnie nikt nic z tego sobie nie robi.
Do tego słucham w salonie że nie tylko ja z nimi mam takie przeboje a wszyscy którzy próbują przenieść do Play.
Co z taką sprawą można zrobić, żeby coś się ruszyło. Bo tak nie może być.

Max

Data: 2009-04-21 21:43:37
Autor: Maciek
Mobilking nie chce oddać numeru
Użytkownik "MM"
Co z taką sprawą można zrobić, żeby coś się ruszyło. Bo tak nie może być.

http://www.uke.gov.pl/
http://www.uokik.gov.pl/

Maciek.

Data: 2009-04-21 21:57:09
Autor: brum
Mobilking nie chce oddać numeru
Co z taką sprawą można zrobić, żeby coś się ruszyło. Bo tak nie może być.

pisemna reklamacja, pozew do sadu, a po drodze skarga do uke

Data: 2009-04-21 22:04:37
Autor: MM
brum pisze:

pisemna reklamacja, pozew do sadu, a po drodze skarga do uke

Tak też sądziłem ,że innego szybszego wyjścia nie ma. Mam nadzieje że moja walka przetrze szlak innym :-)

Max

Data: 2009-04-21 22:25:40
Autor: brum
Mobilking nie chce oddać numeru
pisemna reklamacja, pozew do sadu, a po drodze skarga do uke
Tak też sądziłem ,że innego szybszego wyjścia nie ma. Mam nadzieje że moja walka przetrze szlak innym :-)

jesli operator NAPRAWDE prowadzi polityke utrudniania przenoszenia numerow, to jednostkowa wygrana niczego nie zmieni

Data: 2009-04-21 22:53:38
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
brum wrote:

jesli operator NAPRAWDE prowadzi polityke utrudniania przenoszenia numerow, to jednostkowa wygrana niczego nie zmieni

100 000 złotych kary pomoże paraoperatorowi zrozumieć powagę sytuacji.

M.

Data: 2009-04-22 00:17:52
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:
brum wrote:

jesli operator NAPRAWDE prowadzi polityke utrudniania przenoszenia numerow, to jednostkowa wygrana niczego nie zmieni

100 000 złotych kary pomoże paraoperatorowi zrozumieć powagę sytuacji.

Ten paraoperator to podobno i tak już zdychający bardziej jest, tylko kopyt jakoś ostatecznie wyciągnąć nie może. Takie głupie 100 patyków może nieco skróciłoby tę prawdziwie męską agonię ;-)

Przemek

Data: 2009-04-22 20:21:10
Autor: brum
[...]

oby
bo ostatnio niektorym w nawyk wchodzi placenie kar, zamiast swiadczenia uslug

Data: 2009-04-22 08:27:07
Autor: Dominik & Co
MM napisał(a):

Do tego słucham w salonie że nie tylko ja z nimi mam takie przeboje a wszyscy którzy próbują przenieść do Play.

Ja też miałem takie jaja, ale w końcu, po trzech tygodniach pobrali
cołaskę za przeniesienie.
Dziś wybieram się do Playa po kartę.

Jeśli wyczerpałeś drogi reklamacji, pisz skargę do UKE (mają formularz www).

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-04-23 19:14:17
Autor: Tomaszek
MM pisze:
[...]

Czy jak napiszę, że MK to dobry operator, bez patologii, ukradzionych pakietów minut/smsów/kb to zostanę uznany za ich klakiera? ;)

Zobaczcie posty dotyczące na tej grupie dotyczące MK, z wyjątkiem niezadowolonych z kampanii reklamowych i tych, co niedokładnie przeczytali regulamin to w zasadzie nie ma z nim żadnych "krzywych" akcji.

A tu jak czytam: kody w Play nie działają, w tiktaku zabierają kasę, a w orange nie działają jakieś tam pakiety/śmakiety itp. Grupa jest pełna takich postów. Regularnie czytający grupę na pewno wiedzą co mam na myśli.

Sytuacja, w której operator nie chce uwolnić numeru też już tu była kilka razy opisywana i też chyba w przypadku każdego operatora miało to miejsce. Oni wszyscy są siebie warci;) Z MK włącznie;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Mobilking nie chce oddać numeru