Mobilking nie chce oddać numeru

Data: 2009-04-23 19:14:17
Autor: Tomaszek
Mobilking nie chce oddać numeru
MM pisze:
Tak właśnie walczę z prawdziwymi facetami :-) których najpierw trzeba poinformować o tym że chce ich rzucić. Potem czekać 5 dni aż przyjdzie sms ,że już mogę sobie iść a potem.....lecą w kulki całkowicie. Twierdząc że oni prośby od nowego operatora (e3) nie otrzymali , operator twierdzi że wysłał. Do tego 5 już interwencji operatorskich zlanych bez odpowiedzi po całej długości. Sprawa ogółem ciągnie się juz 2 miesiąc i kompletnie nikt nic z tego sobie nie robi.
Do tego słucham w salonie że nie tylko ja z nimi mam takie przeboje a wszyscy którzy próbują przenieść do Play.
Co z taką sprawą można zrobić, żeby coś się ruszyło. Bo tak nie może być.

Max

Czy jak napiszę, że MK to dobry operator, bez patologii, ukradzionych pakietów minut/smsów/kb to zostanę uznany za ich klakiera? ;)

Zobaczcie posty dotyczące na tej grupie dotyczące MK, z wyjątkiem niezadowolonych z kampanii reklamowych i tych, co niedokładnie przeczytali regulamin to w zasadzie nie ma z nim żadnych "krzywych" akcji.

A tu jak czytam: kody w Play nie działają, w tiktaku zabierają kasę, a w orange nie działają jakieś tam pakiety/śmakiety itp. Grupa jest pełna takich postów. Regularnie czytający grupę na pewno wiedzą co mam na myśli.

Sytuacja, w której operator nie chce uwolnić numeru też już tu była kilka razy opisywana i też chyba w przypadku każdego operatora miało to miejsce. Oni wszyscy są siebie warci;) Z MK włącznie;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Mobilking nie chce oddać numeru