Mobilny odporny HDD 2.5

Data: 2011-02-05 22:56:03
Autor: m4rkiz
Mobilny odporny HDD 2.5
?Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.vqgbduqh13q3bq@piotr-komputer...
Chciałbym wymienić swój zewnętrzny HDD 200GB na coś większego (500 lub  640), coś odpornego na zamoczenia i wszelkiego rodzaju wstrząsy i upadki z
małej wysokości. Nowy dysk służyłby, tak jak obecny, na backup. Ale  chciałbym, aby służył też do przenoszenia danych. Znajomy polecił aby
wybrać coś z Transcend, mówił że spełniają te cechy. Może ktoś  zaproponować jakiś zakup? Przedział cenowy 200-300zł. chodzi mi myśl po  głowie aby korzystać z dwóch, jeden do backupu a drugi na przenoszenie  danych. Pomyślałem, że można to połączyć, nabywając taki o podwyższonej  odporności na uszkodzenia. Dzięki za wszelki uwagi.

http://www.silicon-power.com/product/pro_detail.php?main=19&sub=58&pro=111&currlang=utf8

z bardziejszych (siakiestam testy i certyfikaty) - silicon-power armor

albo ieco tansze i z usb 3.0 - iomega ego

Mobilny odporny HDD 2.5