Mobilny odporny HDD 2.5

Data: 2011-02-06 02:19:38
Autor: jack
Mobilny odporny HDD 2.5
On 5 Lut, 23:28, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
Witam.

Chciałbym wymienić swój zewnętrzny HDD 200GB na coś większego (500 lub
640), coś odpornego na zamoczenia i wszelkiego rodzaju wstrząsy i upadki z
małej wysokości.

Sprawdź PQI H560 - spełnia wymagania na upadki armi usa (jakiś
konkrenty test ) oraz jest odporny na zachlapania - jest jakby gumowy.
Kabel chowa się w dysku - mam taki 640 i działa bez zarzutu. Nie
rzucałem nim ale są filmy na youtube gdzie testują jego odporność..

Data: 2011-02-06 18:21:43
Autor: Gupik
Mobilny odporny HDD 2.5

Mobilny odporny HDD 2.5