Mobiltek

Data: 2013-01-05 10:09:00
Autor: zlotowinfo
Mobiltek
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50e5ca22$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

No i trafilo znajoma.
Faktura sporo drozsza od zwyklej, a na billingu codziennie "SMS otrzymany, 4.92".
Zdarza sie.
Ale ja nie o tym ... zadnych sms nie otrzymywala, a Plus umywa raczki - my nic nie wiemy, numer nalezy do Mobilteka.

Za co, dlaczego, jakim prawem - nie mozna sie dowiedziec. Reklamacja odrzucona.

Bede ja motywowal do zmobilizowania UKE ... ale moze ktos sprawe przerabial ... w cenniku jest pozycja "SMS przychodzacy" ?

W kazdym badz razie zachecam do blyskawicznego wiadomosci od Mobilteka - tych "za darmo".

Bo jak zaczna przychodzic inne - oj, dzwonic i wyjasniac :-)

może oni coś płacą za te smsy weryfikacyjne
dopoki nie wpiszesz kodu, nic nie pobiorą a stracą
jakby wykonali tysiące takich weryfikacji
to może by coś stracili no i ten system by się przyblokował

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Mobiltek