Moc Facebooka

Data: 2010-05-06 22:44:51
Autor: sooobi
Moc Facebooka
Durant juz godzine temu oglosil ze znalazl sie w first team. Na espn ani yasku jeszcze takiej informacji nie ma.

Data: 2010-05-07 01:24:17
Autor: Leszczur
Moc Facebooka
On 6 Maj, 22:44, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Durant juz godzine temu oglosil ze znalazl sie w first team. Na espn ani
yasku jeszcze takiej informacji nie ma.

No to dostanie od Sterna po łapach. Przecież NBA ma juz wytyczne jak
korzystać z twitterów i fejsbuków.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Kobe w First Team to śmiech na sali. Williams powinien zająć jego
miejsce.

Data: 2010-05-07 01:49:00
Autor: sooobi
Moc Facebooka
P.S. Kobe w First Team to śmiech na sali. Williams powinien zająć jego
miejsce.

Nom Kobe nie zasluzyl w tym sezonie na first team. Ale nie wiem czy
wybralbym Williamsa czy Nowitzkiego.

Data: 2010-05-07 02:03:43
Autor: Leszczur
Moc Facebooka
On 7 Maj, 10:49, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> P.S. Kobe w First Team to śmiech na sali. Williams powinien zająć jego
> miejsce.

Nom Kobe nie zasluzyl w tym sezonie na first team. Ale nie wiem czy
wybralbym Williamsa czy Nowitzkiego.

Myslałem o guardzie i wtedy DWill podchodzi.
James i Dureń bardziej zasługują jako skrzydłowi.

Podobnie Amare w Second Team jest zabawne. Bardziej zaslugiwali Gasol
i GWall, czy nawet Bosh. O ile mowa o nagrodach za cały sezon a nie
tylko po ASG.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 14:15:58
Autor: Tomasz Radko
Moc Facebooka
W dniu 2010-05-07 10:24, Leszczur pisze:
[...]

Ditto. No ale Gasol powinien być w drugiej piątce zamiast Anthony'ego (a
Wallace w trzeciej). Się wyrównuje. Aha, no i zdecydowanie Rondo zamiast
Johnsona. Co najmniej.

pzdr

TRad

Data: 2010-05-07 05:32:18
Autor: Leszczur
Moc Facebooka
On 7 Maj, 14:15, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]

> miejsce.

Ditto. No ale Gasol powinien być w drugiej piątce zamiast Anthony'ego (a

Zgoda, ale zamiast Stouda. Amare miał dobrą drugą połowę sezonu, ale
Anthony miał genialną pierwszą. Niektórzy nawet próbowali włączać Melo
do dyskusji o MVP.

Się wyrównuje. Aha, no i zdecydowanie Rondo zamiast Johnsona. Co najmniej.

Rondel zamiast Roya. A za JJ'a możemy wstawić Manu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 18:36:04
Autor: sooobi
Moc Facebooka
Się wyrównuje. Aha, no i zdecydowanie Rondo zamiast Johnsona. Co najmniej.

Rondel zamiast Roya. A za JJ'a możemy wstawić Manu.

Na nowym forum e-basketu mvp zostal wybrany Bastillion:)

Data: 2010-05-07 10:56:31
Autor: Leszczur
Moc Facebooka
On 7 Maj, 18:36, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> Rondel zamiast Roya. A za JJ'a możemy wstawić Manu.

Na nowym forum e-basketu mvp zostal wybrany Bastillion:)

Rodzice na pewno są z niego dumni. ;-)
Ja mam MVP prsk co roku od 10 lat - and counting. I się nie chwalę :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 21:22:59
Autor: lorak
Moc Facebooka
sooobi pisze:
Się wyrównuje. Aha, no i zdecydowanie Rondo zamiast Johnsona. Co najmniej.

Rondel zamiast Roya. A za JJ'a możemy wstawić Manu.

Na nowym forum e-basketu mvp zostal wybrany Bastillion:)

?

Moc Facebooka