Moc PS3

Data: 2009-08-03 14:36:21
Autor: domin
Moc PS3
kamil pisze:
http://www.tomsguide.com/us/rage-ps3-xbox-id-carmack,news-4349.html

nie rozchodzi sie tu o moc ps3, bo ta napewno jest wieksza od xboxa lecz bardziej o problemy w programowaniu, zrobic gre na pleya jest o wiele trudniej niz na x'a/PC jak twierdza deweloperzy, sony zalozylo 10letni plan zycia konsoli nie nie podpowiada jak robic na nia gry, stad czeste problemy z optymalizacja gier multiplatformowych

Data: 2009-08-03 18:26:35
Autor: Mithos
Moc PS3
domin pisze:
[...]

Mega bzdura z tą większa mocą PS3. To tak jakby w bolidzie F1 wstawić ograniczenie do 200km/h ale chwalić się "mocą", której nikt nigdy nie wykorzysta (dokładnie tak jest z PS3). To już lepiej mieć normalne coupe (x360), gdzie niby mistyczna moc jest słabsza ale v max = 250 km/h.

Od jakiegoś czasu mam i gram tylko na PS3 i nie zauważałem aby konsola miała choć odrobinę więcej mocy i aby cokolwiek działało lepiej niż na 360, za to masa jest rzeczy denerwujących (instalacja np. w takim MGS4, nie dosyć, że pierwsza trwa 20 minut, to pomiędzy poszczególnymi aktami również mamy przymusową przerwę na siusiu i herbatkę). Oczywiście z pewnych względów PS3 pasuje mi bardziej (BD, bezgłośny napęd, jakość wykonania) ale BŁAGAM nie dorabiajcie ideologi o "super niewykorzystanej mocy", bo jest jedna wielka BZDURA. Gdyby ta moc była to by już ktoś ją odkrył.

--
Mithos

Data: 2009-08-03 19:34:08
Autor: PW
Moc PS3
Mithos pisze:
> [...]
miała choć odrobinę więcej mocy i aby cokolwiek działało lepiej niż na 360, za to masa jest rzeczy denerwujących (instalacja np. w takim MGS4, nie dosyć, że pierwsza trwa 20 minut, to pomiędzy poszczególnymi aktami również mamy przymusową przerwę na siusiu i herbatkę). Oczywiście z pewnych względów PS3 pasuje mi bardziej (BD, bezgłośny napęd, jakość wykonania) ale BŁAGAM nie dorabiajcie ideologi o "super niewykorzystanej mocy", bo jest jedna wielka BZDURA. Gdyby ta moc była to by już ktoś ją odkrył.

Jest właśnie odkrywana przy tworzeniu Uncharted 2 i Killzone 3 ;)

--
PW

Data: 2009-08-03 20:49:56
Autor: Mithos
Moc PS3
PW pisze:
Jest właśnie odkrywana przy tworzeniu Uncharted 2 i Killzone 3 ;)

Może niech najpierw te gry wyjdą. Na PS2 długo nie było nic co przebiłoby GT 3, FF X czy Tekken'a 4, Ratchet'a, Sly Racoon'a. A przecież gry te wyszły całkiem na początku życia konsoli.

Oczywiście, że kolejny części mogą być ładniejsze ale szoku raczej bym się nie spodziewał.

Zresztą ja aktualnie gram w RE 5, które graficznie jest piękne :)

--
Mithos

Data: 2009-08-03 19:57:24
Autor: domin
Moc PS3
) ale BŁAGAM nie dorabiajcie ideologi o "super niewykorzystanej
mocy", bo jest jedna wielka BZDURA. Gdyby ta moc była to by już ktoś ją odkrył.

nie pisze o super duper niewiadomo czym tylko o rzeczywiscie silniejszym procesorze, ktory siedzi w tej maszynce, nowe gry robione strikte pod ps3 wygladaja naprawde oszalamiajaco, wlasnie dobrym przykladem moze byc uncharted 2, nie widzialem jeszcze produkcji na xboxa z tak piekna grafika, a moze malo widzialem? jak znasz podaj tytul

ogolnie rzecz biorac zachowanie sony i wypowiedzi co do kwestii "tajmniczej mocy" sa dla mnie smieszne :) chociazby slynny tekst: nie oceniajce nas teraz, ocencie nas za 10lat

Data: 2009-08-03 20:53:10
Autor: Mithos
Moc PS3
domin pisze:
[...]

Nowe gry wyglądają super ale już obecne tytuły także. Szoku nie będzie.

ogolnie rzecz biorac zachowanie sony i wypowiedzi co do kwestii "tajmniczej mocy" sa dla mnie smieszne :) chociazby slynny tekst: nie oceniajce nas teraz, ocencie nas za 10lat

Dla mnie może żyć i te 10 lat, bo kolejna generacja dużo ładniejsza nie będzie (przejście w FULL HD to będzie mało ewolucja, przejście SD > HD to była rewolucja), a obawiam się, że przyniesie masę syfu (np. cyfrowa dystrybucja na potęgę, płacenie za jakieś dodatki, które powinny być w wersji podstawowej jak np. zakończenie w Prince of Persia, gry cyfrwe droższe niż pudełkowe itp. itd.), który testowany jest w obecnej generacji.

--
Mithos

Data: 2009-08-04 09:07:42
Autor: kamil
Moc PS3

"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h57bn0$pu1$1news.onet.pl...

[...]

Ja jednak mam cicha nadzieje w rewolucje w fizyce gier i otwartosci swiata. Od 30 lat robimy dokladnie to samo w kazdej grze - szukamy klucza do drzwi. A ja bardzo chcialbym moc pojsc kilka ulic dalej na plac budowy, pozyczyc palnik acetylenowy i wypalic w nich dziure po prostu. Ewentualnie z bagaznika wyjac linke holownicza, doczepic prowizoryczny hak i po drzewie wejsc przez okno na pietrze.

Za 50 lat moze, na szczescie papierowe RPG jeszcze nie umarly. ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-04 12:28:51
Autor: domin
Moc PS3

[...]

zgadzam sie z toba, nie podobaja mi sie marketingowe zabiegi w takim stylu, sam tez wole pudelkowe gry, wkoncu jak bede chcial to moge je odsprzedac czy cos i ladniej wygladaja na pulce :)

mysle, ze w kolejnej generacji mozemy sie takze spodziewac gier 3D, cos ostatnio czytalem o niejakim Avatarze? ciekawy pomysl, pisali jednak, ze trzeba bedzie miec jakis kosmos tv i xboxa z hdmi, ja np takiej wersji konsoli nie mam :( a jesli polacza takie efekty z natalem czy rozdzkami od sony to kto wie co z tego wyjdzie

Data: 2009-08-04 12:37:53
Autor: kamil
Moc PS3

"domin" <domin@master.pl> wrote in message news:h592gr$p8i$1ns.master.pl...

[...]

Problem w tym, ze im gry bardziej staraja sie udawac prawdziwy swiat, tym slabsza z nich przyjemnosc.

Grajac w Another World, Mario, nowe Gears of War czy inne Final Fantasy wchlania mnie swiat zupelnie obcy, ktorego nie znam i to jest wlasnie w nim interesujace.

Rozmawiajac z wirtualnym kolega na ekranie jedyne co widze to jego niedostatki jako "prawdziwej" postaci, ktora nieudolnie stara sie byc.

Kiedy chce postrzelac, poskakac po grzybkach i pozwiedzac uklad sloneczny, wlaczam gre, niczego innego nie mam. Ale kiedy mam ochote pobiegac po realistycznie wygladajacym lesie, biore namiot i grilla do bagaznika zamiast brandzlowac sie patchami do obliviona, ktore ani troche nie przyblizaja go do rzeczywistosci.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-04 16:06:35
Autor: MrJiNks
Moc PS3
kamil pisze:

[...]

True, true... Mi generuje questy ostatnio żona, a nawet teść - więc aktualnie gram w boba budowniczego, chociaż dzisiaj ujebałem się w palca, więc to będzie powiedzmy Theme Hospital. Ale jakoś exp powoli
idzie i nie mogę znaleźć żadnych itemów na drodze. Znów z mobów nie
bardzo coś chce wypaść.

JiNx

Data: 2009-08-05 13:38:48
Autor: kamil
Moc PS3

"MrJiNks" <mrjinks@blabla.com> wrote in message news:h59fs5$fe2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Mamy podobnie, dodaj do tego jeszcze dziecko w wersji alpha 1.5 dumnie powtarzajace nazwy kolorow, a naprade nie pojme po co komu dyskusje o pogodzie z kolega w xboxie.. Gdyby tak jeszcze zimne piwo potrafil z DVD wysunac, ale tak to... ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-04 09:09:17
Autor: kamil
Moc PS3

"domin" <domin@master.pl> wrote in message news:h56ljv$r21$1ns.master.pl...
kamil pisze:
[...]

Podobno Kaska z maturalnej jest swietna w lozku. Znaczy podobno, bo tak twierdzi, ale nikomu jeszcze tego nie pokazala.Jasio chodzi z nia juz 10 lat i ma nadzieje, ze po slubie nie okaze sie ze w balona go zrobila.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-04 12:48:25
Autor: domin
Moc PS3

[...]

taa i co to ma wspolnego z tym co napisalem?

Data: 2009-08-04 18:00:39
Autor: Artur Bross
Moc PS3

A.D. 2009-08-04 10.09, w h58qbf$qqe$1@inews.gazeta.pl, "kamil"
<kamil@spamwon.com> napisal/a:

[...]

Brawo! :-) Dokladnie tak mozna opisac sytuacje... :-P

Dla niedowiarkow; w 94-95 roku, kiedy ukazalo sie PlayStation Jeden, ze tak
powiem, rynek gier, a raczej konsol byl ogromny, jesli idzie o ilosc roznych
systemow. Nie bede wyliczal, ale bylo ponad 10 roznych konsol. Takie np.
Atari, chwalilo sie, ze ma jedyna w owym czasie konsole 64-bitowa, co mialo
dac do wiwatu wszystkim konkurentom - oczywiscie nie dalo.

Kiedy w kilka miesiecy po premierze Atari, ukazalo sie PS One, caly swiat
zrozumial na czym stoi technika konkurencji i wszyscy zgodnie wybrali SONY,
bo sprzet byl najlepszy - nawet golym okiem. Co dziwne PS One bylo "tylko"
32-bitowe...

To co zobaczylismy w 95 roku na pierwszym PlayStation, nie odbiegalo zbytnio
jakoscia od tego co robiono pod koniec cyklu zycia konsoli. WipeOut byl
swietny - zarowno pierwszy jak i ostatni - roznicy miedzy nimi nie bylo
wielkiej - slowem: gry na PS3, pisane za jakis czas, nie beda duzo lepsze od
tych jakie widzimy dzisiaj.

Nalezy pogodzic sie z tym jak jest - nikt wiecej z PS3 nie wykrzesi - gry
beda z pewnoscia lepsze/ladniejsze - konsola pozostanie ta sama, az do
nastepnej generacji.

A klotnie o to co jest lepsze, 360 czy PS3 sa i beda jak swiat stary. Moim
zdaniem, konsole sa "identyczne", z ta tylko roznica, ze MS swietnie radzi
sobie z odbieraniem rynku gier SONY i dzieki swojej niskiej cenie zdobywa
ogromne ilosci zwolennikow.

Chcesz grac? Graj na 360. Chcesz grac, robic inne rzeczy i chwalic sie, ze
masz "najlepsza" konsole na swiecie? Bierz PS3...

:-)

Data: 2009-08-05 04:02:05
Autor: sialala
Moc PS3
On Aug 4, 5:00 pm, Artur Bross <go_...@hotmail.com> wrote:

[...]

tak sobie czytam i na mysl mi przychodzi Burnout 1 i Burnout 3... GTA
III i GTA San Andreas... TimeSplitters 1 i Black

nie mowie, ze w tej generacji tez tak musi byc - ale tez nie musi byc
tak, ze cala moc, jaka oferuje dany sprzet uda sie odkryc juz w 3im
roku danej platformy na rynku. pozyjemy - zobaczymy.

Data: 2009-08-05 12:16:24
Autor: kamil
Moc PS3

"sialala" <mariuszborkiet@gmail.com> wrote in message news:791a14e1-5a60-4b05-b950-f971c21ecba9c29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Podales tytuly, ktore wyciagaly wiecej z kazdej konsoli, wiec to nie jest zadna zaleta PS2. Burnout 1 i B3 na X-klocku tez sporo sie roznily.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-05 13:12:30
Autor: Artur Bross
Moc PS3

A.D. 2009-08-05 13.02, w
791a14e1-5a60-4b05-b950-f971c21ecba9@c29g2000yqd.googlegroups.com, "sialala"
<mariuszborkiet@gmail.com> napisal/a:

[...]

Zgoda; roznica miedzy TimeSplitters i BLACK jest ogromna, ale GranTurismo 3
pokazalo na dziendobry na co stac PS2 i pozniej nikt juz tego nie pobil.

Data: 2009-08-05 17:46:49
Autor: KAM_
Moc PS3
Artur Bross pisze:

Zgoda; roznica miedzy TimeSplitters i BLACK jest ogromna, ale GranTurismo 3
pokazalo na dziendobry na co stac PS2 i pozniej nikt juz tego nie pobil.

GT4 nie pobiło?...

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-08-05 21:50:52
Autor: Mithos
Moc PS3
KAM_ pisze:
GT4 nie pobiło?...

GT3 wywołało opad szczęki. GT4 kilka lat później już nic nie wywołało, bo od GT3 może i było ładniejsze ale upływ czasu zrobił swoje.

--
Mithos

Data: 2009-08-05 23:57:36
Autor: Artur Bross
Moc PS3

A.D. 2009-08-05 17.46, w h5c9hg$2gi$2@inews.gazeta.pl, "KAM_"
<karpath@wp.pl.SRAMNASPAM> napisal/a:

Artur Bross pisze:

Zgoda; roznica miedzy TimeSplitters i BLACK jest ogromna, ale GranTurismo 3
pokazalo na dziendobry na co stac PS2 i pozniej nikt juz tego nie pobil.

GT4 nie pobiło?...

No co Ty... Ta gra miala wiecej samochodow, kilka dodanych tras, duzo
brzydsze meny i nie roznila sie wlasciwie niczym... Zreszta, taki RidgeRacer
na PS One - ukazalo sie chyba z 6 wersji, czy kolejne byly lepsze od tej
pierwszej? Nie.

Data: 2009-08-07 07:14:11
Autor: KAM_
Moc PS3
Artur Bross pisze:

[...]

Dużo gram w GT, spędziłem wiele godzin przy GT3 i GT4 i po prostu chyba sobie żarty stroisz. :) Ale dyskusja była o oprawie - różnica w grafice jest widoczna na pierwszy rzut oka. Czwórka wygląda o wiele lepiej i jest tak samo płynna.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-08-07 01:09:33
Autor: sialala
Moc PS3
On Aug 7, 6:14 am, KAM_ <karp...@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote:
Artur Bross pisze:

> [...]

sobie żarty stroisz. :) Ale dyskusja była o oprawie - różnica w grafice
jest widoczna na pierwszy rzut oka. Czwórka wygląda o wiele lepiej i

plus "nieco" lepsza fizyka w 4-ce. nie jest to moze poziom Forzy z
XBoxa1, ale jednak na PS2 to najwyzsza polka.

Moc PS3