Moc promieniowania + czu³o¶æ modemu

Data: 2012-04-09 14:51:32
Autor: dremka
Moc promieniowania + czu³o¶æ modemu
qwerty napisal:

Z jak± maksymaln± moc± mo¿e nadawaæ w Polsce BTS na UMTS 900 MHz.
Dodatkowo poszukujê informacji o minimalnej sile sygna³u UMTS 900 MHz
dla modemu E169. Pytam siê, gdy¿ znalaz³em star± antenê kierunkow± na
900 MHz (zysk 17 dB) i mam pasuj±cy konektor do modemu.

Mam zamiar z³apaæ sygna³ z jednego z dwóch nadajników:
1. odleg³o¶æ 25,7 km
2. odleg³o¶æ 24,4 km

W Polsce nie ma jako takiego limitu mocy nadawczej BTS. S± operatorzy, ktorzy stosuja 60W nadajniki UMTS900. Ale do rzeczy - przy takiej odleglosci moze byc (i pewnie bedzie) konieczne zastosowanie anteny zewnetrznej - problem bedzie najprawdopodbniej z "uslyszeniem" modemu przez stacje bazowa. Dla takiego dystansu moze byc konieczne zastosowanie nawet dosc duzej anteny typu yagi-uda.

--
dremka

Moc promieniowania + czu³o¶æ modemu