Mocarstwo Polska.

Data: 2013-04-12 16:45:31
Autor: Bolek
Mocarstwo Polska.
Ale jaja. Dziura w budżecie jak lej po bombie atomowej,
a te głupki chcą budować tarczę antyrakietową !
Qrwa jaja jak berety.:-D Nie oddamy ani guzika.:-D
Może jankesi nie mają zbytu na zabawki typu "zrób to sam".
Pewnie fabryki meblowe nie mają zleceń to będą budować
makiety jak Montgomery na pustyni. Co prawda Rommel
dał się nabrać, ale to już nie te czasy.

Bolek

Data: 2013-04-08 08:52:22
Autor: pluton_
Mocarstwo Polska.
Ale jaja. Dziura w bud¿ecie jak lej po bombie atomowej,
a te g³upki chc± budowaæ tarczê antyrakietow± !

Wydawanie kasy na wojsko mozna wytlumaczyc tylko gleboka pojebica mozgowa.
To sa jakies mocno chore pojeby. A potem na te generalskie moczymordy
wszyscy sie zrzucamy, zeby mieli emerytury 5 razy wieksze niz ktos, kto
zapierdalal na swoj chlebek cale zycie.

Nullification

Data: 2013-04-12 17:42:02
Autor: u2
Mocarstwo Polska.
W dniu 2013-04-12 16:45, Bolek pisze:
[...]

Bogactwem jestesmy my, czyli Polacy. To dlatego wraza agentura stara nas sie usilnie wyslac za granice.

Data: 2013-04-12 19:22:58
Autor: pluton_
Mocarstwo Polska.
Bogactwem jestesmy my, czyli Polacy.

ale sie podszyl zgrabnie...

To dlatego wraza agentura stara nas
sie usilnie wyslac za granice.

ze mna ci sie nie udalo. jak widzisz nie wyjechalem.

Nullification

Data: 2013-04-12 19:19:08
Autor: u2
Mocarstwo Polska.
W dniu 2013-04-12 19:22, pluton_ pisze:
Bogactwem jestesmy my, czyli Polacy.

ale sie podszyl zgrabnie...

To dlatego wraza agentura stara nas
sie usilnie wyslac za granice.

ze mna ci sie nie udalo. jak widzisz nie wyjechalem.

bo ty od zawsze tkwiles w sowku.

Data: 2013-04-13 08:22:42
Autor: Trybun
Mocarstwo Polska.
[...]

Jestem za.. Nasz system obrony całkowicie powinien być podporządkowany systemom obrony przeciwlotniczej i przeciwczołgowej. Wszystko inne zezłomować, i 90% armii do cywila, polski naprawdę nioe stać na utrzymywanie armii pasożytów, na dodatek z przywilejami.

Data: 2013-04-13 09:59:10
Autor: Przemys³aw M.
Mocarstwo Polska.
Dnia Sat, 13 Apr 2013 08:22:42 +0200, Trybun napisa³(a):

W dniu 2013-04-12 16:45, Bolek pisze:
Ale jaja. Dziura w bud¿ecie jak lej po bombie atomowej,
a te g³upki chc± budowaæ tarczê antyrakietow± !
Qrwa jaja jak berety.:-D Nie oddamy ani guzika.:-D
Mo¿e jankesi nie maj± zbytu na zabawki typu "zrób to sam".
Pewnie fabryki meblowe nie maj± zleceñ to bêd± budowaæ
makiety jak Montgomery na pustyni. Co prawda Rommel
da³ siê nabraæ, ale to ju¿ nie te czasy.

Bolek

Jestem za.. Nasz system obrony ca³kowicie powinien byæ podporz±dkowany systemom obrony przeciwlotniczej i przeciwczo³gowej. Wszystko inne zez³omowaæ, i 90% armii do cywila, polski naprawdê nioe staæ na utrzymywanie armii paso¿ytów, na dodatek z przywilejami.

Wiêkszo¶æ to genera³owie pom komunistycznych uczelniach! Jestem za!

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-04-13 15:19:25
Autor: pluton_
Mocarstwo Polska.
[...]

No prosze, nawet komuszy dinozaur potrafi czasem powiedziec cos z sensem.

Nullification

Mocarstwo Polska.