Mocarstwo Polska.

Data: 2013-04-13 08:22:42
Autor: Trybun
Mocarstwo Polska.
W dniu 2013-04-12 16:45, Bolek pisze:
Ale jaja. Dziura w budĹĽecie jak lej po bombie atomowej,
a te głupki chcą budować tarczę antyrakietową !
Qrwa jaja jak berety.:-D Nie oddamy ani guzika.:-D
MoĹĽe jankesi nie majÄ… zbytu na zabawki typu "zrĂłb to sam".
Pewnie fabryki meblowe nie mają zleceń to będą budować
makiety jak Montgomery na pustyni. Co prawda Rommel
dał się nabrać, ale to już nie te czasy.

Bolek

Jestem za.. Nasz system obrony całkowicie powinien być podporządkowany systemom obrony przeciwlotniczej i przeciwczołgowej. Wszystko inne zezłomować, i 90% armii do cywila, polski naprawdę nioe stać na utrzymywanie armii pasożytów, na dodatek z przywilejami.

Data: 2013-04-13 09:59:10
Autor: Przemysław M.
Mocarstwo Polska.
Dnia Sat, 13 Apr 2013 08:22:42 +0200, Trybun napisał(a):

W dniu 2013-04-12 16:45, Bolek pisze:
Ale jaja. Dziura w budżecie jak lej po bombie atomowej,
a te głupki chc± budować tarczę antyrakietow± !
Qrwa jaja jak berety.:-D Nie oddamy ani guzika.:-D
Może jankesi nie maj± zbytu na zabawki typu "zrób to sam".
Pewnie fabryki meblowe nie maj± zleceń to będ± budować
makiety jak Montgomery na pustyni. Co prawda Rommel
dał się nabrać, ale to już nie te czasy.

Bolek

Jestem za.. Nasz system obrony całkowicie powinien być podporz±dkowany systemom obrony przeciwlotniczej i przeciwczołgowej. Wszystko inne zezłomować, i 90% armii do cywila, polski naprawdę nioe stać na utrzymywanie armii pasożytów, na dodatek z przywilejami.

Większo¶ć to generałowie pom komunistycznych uczelniach! Jestem za!

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-04-13 15:19:25
Autor: pluton_
Mocarstwo Polska.
[...]

No prosze, nawet komuszy dinozaur potrafi czasem powiedziec cos z sensem.

Nullification

Mocarstwo Polska.