Mocarze wzięli się za łby - Kaczor konra Giertych

Data: 2011-03-29 10:47:18
Autor: zażółcony
Mocarze wzięli się za łby - Kaczor konra Giertych
Oby rund bylo jak najwiecej, oby były krwawe i wykańczajace dla obu, oby bój był wyrównany ...
I oby jak najmniej o tym w mediach ... Niech się piorą po pyskach w ciszy, spokoju i jak największej intymności ...

Data: 2011-03-29 02:25:51
Autor: Hans Kloss
On 29 Mar, 10:47, zażółcony <r...@xop.pl> wrote:

I oby jak najmniej o tym w mediach ...
 Niestety kutasino, cały cyrk jest zorganizowany po to tylko aby o nim
w mediach było jak najgłośniej ;). Podobnie było z zatrzymaniem
Dubienieckiego- platfonsy dały się  nabrać jak niemowlęta a teraz
wstyd i obciach z powodu inwigilacji i prześladowania niewinnego
człowieka przez platfonskich siepaczy ;)
J-23

Data: 2011-03-29 03:24:18
Autor: zbig
On 29 Mar, 11:25, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

wstyd i obciach z powodu inwigilacji i prześladowania niewinnego
człowieka przez platfonskich siepaczy ;)

Może i on niewinny, ale kumpli to on ma - cud, miód. Nie mam
wątpliwości, że jako prawnik musi mieć kontakty służbowe z tzw.
światem przestępczym. To naturalne. Ale żeby wchodzić z takimi
indywiduami w spółki? Przecież co drugi z nich to jakiś gwałciciel
albo bandzior. Poza tym jak ten typek się zachowuje? Toż to normalny
dres.
Swoją drogą, zachodzę w głowę jak Marta Kaczyńska, kobieta
niewątpliwie inteligentna, o niebanalnej urodzie, mogła rozbić swojej
małżeństwo i związać się gościem o aparycji frontmana kapeli
discopolowej i manierach typa spod budki z piwem.

Data: 2011-03-29 12:40:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:01235437-2128-49b6-8ec7-4d7075211887u8g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

małżeństwo i związać się gościem o aparycji frontmana kapeli
discopolowej i manierach typa spod budki z piwem.

Jeden lubi ogórki, a drugi jak mu skarpetki śmierdzą.
A może ma takiego zaganiacza, że kobiety rozum tracą?

Data: 2011-03-29 22:01:20
Autor: Kaczysta
Mocarze wzięli się za łby - Kaczor konra Giertych
Raczej Giertych kontra Kaczyński - nie wprowadzaj ludzi w błąd.
AZ

Data: 2011-03-29 13:22:46
Autor: Hans Kloss
Mocarze wzięli się za łby - Kaczor konra Giertych
On 29 Mar, 12:24, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Może i on niewinny, ale kumpli to on ma - cud, miód. [...] Poza tym jak ten typek się zachowuje?

 Skąd w ogóle tak wielkie zainteresowane człowiekiem który ani nikim
ważnym nie jest, ani nawet do żadnej partii politycznej nie należy?
Skąd wiesz jakich ma kumpli? Skąd wiesz jak sie zachowuje?
Zapewne jedno i drugie z gazet. A dlaczego gazety tak bardzo się nim
interesują, w jaki sposób ledwo usiadł za kółkiem po wypiciu
kieliszka (soku z aronii ale "życzliwi" byli pewni że to wino, LOL) od
razu shaltowała go policja otoczona wianuszkiem reporterów? Mówią ci
coś określenia "kampania hakowa" "prześladowania członków rodzin
opozycji" "wykorzystywanie służb z specjalnych do gry politycznej",
"państwo policyjne" ? Pamiętasz kogo oskarżano  o wymienione przeze
mnie zbrodnie? A czy i potrafisz dostrzec kto w rzeczywistości
rzeczywiście posługuje się ww środkami?
J-23

Data: 2011-03-29 11:00:49
Autor: TUsk-154

"zażółcony" <red@xop.pl> wrote in message news:ims6am$sm5$1news.onet.pl...
Oby rund bylo jak najwiecej, oby były krwawe i wykańczajace dla obu, oby bój był wyrównany ...
I oby jak najmniej o tym w mediach ... Niech się piorą po pyskach w ciszy, spokoju i jak największej intymności ...

Giertych przepierdloli to wiadomo od poczatku bo przecholowal ze swoimi oskarzeniami. Jakos wszyscy (meldia glownie) krzycza o sprawie wytoczonej przez Konia a nie o tej wczesniejszej zalozonej przez JK. Ciekawe prawda?

Data: 2011-03-29 11:19:29
Autor: zażółcony

Użytkownik "TUsk-154" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ims742$4mh$1inews.gazeta.pl...

[...]

No właśnie niezbyt ciekawe jak dla mnie. Niech się targają kolesie, a mediach
poproszę jedynie o krótkie raporty miesięczne z przebiegu ...

Data: 2011-03-29 12:20:11
Autor: Azxse
[...]

Sądzisz, że Giertych nie zna swoich szans? W przeciwieństwie do prezesa zna życie! Prezes to sierota życiowa! Sądzisz, że jak napiszesz o Giertychu "koń" to twoje argumenty będą mocniejsze? Jesteś cienias, a na dodatek miękkim hujem robiony!

AAA

Data: 2011-03-29 11:53:03
Autor: WW
Mocarze wzięli się za łby - Kaczor konra Giertych
W dniu 2011-03-29 10:47, zażółcony pisze:

"Mocarze" ???.

Chyba musisz nieco popracować nad swoim systemem wartości.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-03-29 12:02:58
Autor: zażółcony
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:imsa63$5oq$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-03-29 10:47, zażółcony pisze:

"Mocarze" ???.

Chyba musisz nieco popracować nad swoim systemem wartości.

No jak da barany tłuką sięłbami, to nie da się odmówić takiemy trykowi mocy.
W takim sensie :)

Data: 2011-03-29 12:07:26
Autor: WW
W dniu 2011-03-29 12:02, zażółcony pisze:
[...]

Z tym się chętnie zgodzę  :-P

Data: 2011-03-29 12:18:31
Autor: Azxse

Użytkownik "zażółcony" <red@xop.pl> napisał w wiadomości news:ims6am$sm5$1news.onet.pl...
Oby rund bylo jak najwiecej, oby były krwawe i wykańczajace dla obu, oby bój był wyrównany ...
I oby jak najmniej o tym w mediach ... Niech się piorą po pyskach w ciszy, spokoju i jak największej intymności ...

Zapowiada się ciekawy mecz pomiędzy dwoma koalicjantami! ;)

AAA

Data: 2011-03-29 13:39:24
Autor: Panslavista
[...]

Pat & Patachon

Mocarze wzięli się za łby - Kaczor konra Giertych