Mocna przednia lampka rowerowa LED

Data: 2011-08-25 11:48:07
Autor: Paulina
Mocna przednia lampka rowerowa LED
Witam

Czy są już dostępne w sprzedaży lampki LED o takiej mocy jak halogeny 2,4W
Sigmy z dobrym odbłyśnikiem czyli kiedyś najmocniejsze światła?
Czy taka lampka będzie świecić lepiej czy gorzej niż ww sigma?

http://allegro.pl/mocna-lampka-25w-1x-dioda-luxeon-led-uchwyt-i1769789604.html

Data: 2011-08-25 11:53:48
Autor: Ryszard Mikke
Paulina <bikerka1988@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Witam

Czy są już dostępne w sprzedaży lampki LED o takiej mocy jak halogeny 2,4W
Sigmy z dobrym odbłyśnikiem czyli kiedyś najmocniejsze światła?

Tak

Czy taka lampka będzie świecić lepiej czy gorzej niż ww sigma?

http://allegro.pl/mocna-lampka-25w-1x-dioda-luxeon-led-uchwyt-i1769789604.html

Nie, to jakieś chinskie waty sa.

Ale ta bedzie swiecic nawet wyraznie lepiej od halogenow Sigmy:

http://42.pl/u/2Ebs

--
rmikke

Data: 2011-08-25 14:12:10
Autor: Andrzej W.
W dniu 2011-08-25 13:53, Ryszard Mikke pisze:
Czy taka lampka będzie świecić lepiej czy gorzej niż ww sigma?

http://allegro.pl/mocna-lampka-25w-1x-dioda-luxeon-led-uchwyt-i1769789604.html
Nie, to jakieś chinskie waty sa.

To nie są żadne waty tylko ta lampka nazywa się "POLICE 25 WATT".
W opisie stoi, że dioda to Cree XR Q5, czyli jakieś 3,7W przy idealnym chłodzeniu.

AWa.

Data: 2011-08-25 12:21:03
Autor: Ryszard Mikke
Andrzej W. <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> napisał(a):

> Nie, to jakieś chinskie waty sa.

To nie są żadne waty tylko ta lampka nazywa się "POLICE 25 WATT".
W opisie stoi, że dioda to Cree XR Q5, czyli jakieś 3,7W przy idealnym chłodzeniu.

Tylko skoro "25 watt" nie oznacza 25 watow, to skad wiadomo, co
producent/sprzedawca mial na mysli piszac "Cree XR Q5"? :d

--
rmikke

Data: 2011-08-25 14:30:21
Autor: Andrzej W.
W dniu 2011-08-25 14:21, Ryszard Mikke pisze:
Tylko skoro "25 watt" nie oznacza 25 watow, to skad wiadomo, co
producent/sprzedawca mial na mysli piszac "Cree XR Q5"? :d

A czy sądzisz, że skoro nazywa się POLICE to zrobili ją z nawozów azotowych? ;-)

A co do diody to faktycznie sprzedający pisząc "Luxeon XR-CREE" zupełnie nie wiedział o czym pisze...

AWa.

Data: 2011-08-29 21:09:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Mocna przednia lampka rowerowa LED
Andrzej W., Thu, 25 Aug 2011 14:30:21 +0200, pl.rec.rowery:
A czy sądzisz, że skoro nazywa się POLICE to zrobili ją z nawozów azotowych? ;-)

Kolego, szybko pedałuj, bo ta herbata na monitorze mi zaschnie i będziesz
miał więcej roboty! :-D

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-08-25 14:53:59
Autor: Tomasso
Mocna przednia lampka rowerowa LED
Użytkownik "Ryszard Mikke" napisał:

http://42.pl/u/2Ebs

Ciekawe...

If you want this SKU 25149 to be dispatched from our UK warehouse to a Western Europe address for fast delivery, buy SKU 904425149 instead.

A z ciekawości - w czym jest gorsza ta lampa?
http://www.dealextreme.com/p/ssc-p7-3-mode-900-lumen-led-headlamp-bike-light-set-4-18650-50947

Data: 2011-08-25 15:10:00
Autor: Fabian
Mocna przednia lampka rowerowa LED
On 25.08.2011 14:53, Tomasso wrote:
UÂżytkownik "Ryszard Mikke" napisaÂł:

http://42.pl/u/2Ebs

Ciekawe...

If you want this SKU 25149 to be dispatched from our UK warehouse to a
Western Europe address for fast delivery, buy SKU 904425149 instead.

No! DX się rozwija, UK warehouse ;)
Niestety:
-- --
Which countries does DealExtreme ship the packages to from the UK and US warehouse?

The countries listed below are available for UK warehouse service.

France, Germany, Netherlands, Spain, Denmark, Ireland, Belgium, Switzerland, Italy, Potugal
-- --
Bo może szybciej by była wysyłka. Zresztą tak czy inaczej jest darmowa.

Fabian

Data: 2011-08-25 15:49:52
Autor: Andrzej W.
Mocna przednia lampka rowerowa LED
W dniu 2011-08-25 14:53, Tomasso pisze:
U�ytkownik "Ryszard Mikke" napisa�:

http://42.pl/u/2Ebs

Ciekawe...

If you want this SKU 25149 to be dispatched from our UK warehouse to a
Western Europe address for fast delivery, buy SKU 904425149 instead.

A z ciekawo�ci - w czym jest gorsza ta lampa?
http://www.dealextreme.com/p/ssc-p7-3-mode-900-lumen-led-headlamp-bike-light-set-4-18650-50947

Jedna ma podany dokładnie podtyp użytej diody (bin), druga nie ma. Różnica w jasności może być ogromna.

--
AWa.

Data: 2011-08-25 15:56:57
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2011-08-25 13:48, Paulina pisze:

Czy są już dostępne w sprzedaży lampki LED o takiej mocy jak halogeny 2,4W
Sigmy z dobrym odbłyśnikiem czyli kiedyś najmocniejsze światła?
Czy taka lampka będzie świecić lepiej czy gorzej niż ww sigma?

Dolacze sie do pytania Pauliny. Uzywam od kilku lat z powodzeniem niejaki Mactronic dif-1w. Na moje potrzeby wystarczy wlacznie z jezdzeniem w nocy po lesie. Zieciowi kupilem porownywalna, choc duzo drozsza, Sigma Smilux 2009 NOWA. Testujac obie stwierdzam, ze Mactronic daje lepsze swiatlo. Czy wymieniona przez Pauline POLICE 25 WATT jest mocniejsza czy slabsza od ww. wymienionych? Orientuje sie ktos?

Data: 2011-08-25 18:31:12
Autor: Dominik Mirowski
Mocna przednia lampka rowerowa LED
Andrzej Ozieblo wyklepał(a) :

[...]

Może być ale nie musi - sprzedawca nie chwali się na zdjęciach co sprzedaje i taka lampka może mieć od 20 do 100 lumenów zależnie od zasilania czy zastosowanego leda.
http://www.light-test.info/index.php?option=com_content&view=article&id=53

W przypadku trafienia egzemplarza na Cree XR-E / Cree XP-G może dać sporo więcej światła od Smiluxa czy dif-1w.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-08-26 09:39:26
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2011-08-25 18:31, Dominik Mirowski pisze:

Może być ale nie musi - sprzedawca nie chwali się na zdjęciach co
sprzedaje i taka lampka może mieć od 20 do 100 lumenów zależnie od
zasilania czy zastosowanego leda.

Mimo wszystko zamowilem dwie z linku Pauliny. Rozdam w prezencie znajomym a wczesniej potestuje i porownam je z moja Mactronic dif-1w. Opisze co z tego wyszlo.

Data: 2011-08-26 00:52:21
Autor: pejot
On 26 Sie, 09:39, Andrzej Ozieblo <ypozi...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
> [...]

Mimo wszystko zamowilem dwie z linku Pauliny. Rozdam w prezencie
znajomym a wczesniej potestuje i porownam je z moja Mactronic dif-1w.

Zamiast zamawiac na DX lampki z cree to kupujecie jakis szajs, a
wydajac 120 zl mozna miec lampke, dwa akumulatory, ladowarke i wielka
radosc jak ja wlaczysz w nocy.

Data: 2011-08-26 10:19:29
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2011-08-26 09:52, pejot pisze:

Zamiast zamawiac na DX lampki z cree to kupujecie jakis szajs, a
wydajac 120 zl mozna miec lampke, dwa akumulatory, ladowarke i wielka
radosc jak ja wlaczysz w nocy.

Ale ja wydalem 66 zl za dwie lampki z dostawa! W sam raz na prezent dla znajomych, ktorzy sporadycznie uzywaja lampki do roweru.

Data: 2011-08-26 11:01:20
Autor: Fabian
On 26.08.2011 10:19, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]

http://www.dealextreme.com/c/aaa-cree-flashlights-943?page=1&pagesize=52&pagesort=price

dostawa teĹź gratis

Myślisz, że Ci z allegro to gdzie kupują? ;)

Fabian.

Data: 2011-10-27 09:58:17
Autor: Ryszard Mikke
Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> napisał(a):
> [...]

Ale ja wydalem 66 zl za dwie lampki z dostawa! W sam raz na prezent dla znajomych, ktorzy sporadycznie uzywaja lampki do roweru.

I jak testy, ze pozwole sobie przypomniec?

--
rmikke

Data: 2011-10-27 12:14:52
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 27 Oct 2011 09:58:17 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

Ale ja wydalem 66 zl za dwie lampki z dostawa! W sam raz na prezent dla znajomych, ktorzy sporadycznie uzywaja lampki do roweru.

A przepraszam, jakie lampki i gdzie kupione? Serwery pogubiły wątek, więc
muszę akurat w tym miejscu wątka zapytać :)
--
Jacek

Data: 2011-10-28 08:06:32
Autor: Ryszard Mikke
Jacek Maciejewski <jacmac@o2.pl> napisał(a):

A przepraszam, jakie lampki i gdzie kupione? Serwery pogubiły wątek, więc
muszę akurat w tym miejscu wątka zapytać :)

A te:
=================================
[...]

Z napisem POLICE 25 WATT.

--
rmikke

Data: 2011-10-28 13:22:30
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 28 Oct 2011 08:06:32 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

allegro.pl/mocna-lampka-25w-1x-dioda-luxeon-led-uchwyt-i1769789604.html

Cholera, jak juz jest fajna i tania latarka to musi być na R3 :)
--
Jacek

Data: 2011-10-28 11:34:01
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

> allegro.pl/mocna-lampka-25w-1x-dioda-luxeon-led-uchwyt-i1769789604.html

Cholera, jak juz jest fajna i tania latarka to musi być na R3 :)

Pozostanmy przy "tania" - Andrzej zdazyl napisac, ze na rower sie nie nadaje,
tylko ja tej odpowiedzi nie widzialem, pytajac o testy (z powodu awarii
serwera Gazety).

--
rmikke

Data: 2011-10-28 14:54:34
Autor: szaman (Baker)
On 10/28/2011 01:22 PM, Jacek Maciejewski wrote::

Cholera, jak juz jest fajna i tania latarka to musi być na R3 :)

Na R3 mam takie cudo:

http://www.stadlerfahrrad.com/mactronic-led-fahrradbeleuchtung-bpm-170-l

Jestem strasznie zadowolony:)
Nie wiem czemu w sieci piszą o 170 lumenach, na pudełku podają 243:P
Może to inny model, ale nie chce mi się szukać.
W każdym razie za swoją cenę - lekko ponad stówę, świeci rewelacyjnie. Na asfalt w lesie wystarcza tryb 10%, na lasy na Wyżynie Śląskiej tryb 50%.

pozdrawiam,
Baker

Data: 2011-10-28 14:55:11
Autor: szaman (Baker)
On 10/28/2011 02:54 PM, szaman (Baker) wrote::
On 10/28/2011 01:22 PM, Jacek Maciejewski wrote::

Cholera, jak juz jest fajna i tania latarka to musi być na R3 :)

Taa... Odpowiedziałem trochę wbrew pytaniu....

sz

Data: 2011-08-31 10:53:58
Autor: Andrzej Ozieblo

Lampki juz przyszly ( http://allegro.pl/mocna-lampka-25w-1x-dioda-luxeon-led-uchwyt-i1769789604.html ) Dosc tandetne. Przycisk wlaczajacy czasem dziala, czasem nie. Dostep do baterii jest uszczelniony, do reflektora duzo mniej. Swieca dosc mocno, mocniej niz Mactronic dif-1w (z nowymi paluszkami), ale snop swiatla jest mniej rownomierny. Jako podreczna latarka za nieduze pieniadze moze byc, w zastosowaniu do roweru - tak sobie.

Data: 2011-08-25 21:12:59
Autor: Bartek
"Paulina" <bikerka1988@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Ja mam takie coś:
http://outdoorpro.pl/produkty/polecane_oswietlenie/138/nowosc_mactronic_2011_lampa_akumulatorowa_przednia_bike_pro_noise_bpm300lm_moc_az_300_lumenow_/1505.html

W trybie maksymalnym to jest miazga. Zasięg z 100-150m, doskonale oświetla drogę. Niestety, akumulator wystarcza wówczas na 2h. W trybie najsłabszym, świeci 15h, można z nim spokojnie jeździć po suchej szosie/szutrze. Tryb migający po 15 minutach w nocy powoduje zajoba.

--
Bartek

Data: 2011-08-26 11:02:35
Autor: Fabian
On 25.08.2011 21:12, Bartek wrote:
[...]

Lampkę w której nie można wymienić baterii można IMHO o kand dupy rozbić ;)

Fabian.

Data: 2011-08-27 22:49:28
Autor: Bartek
"Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:
[...]

W zestawie jest akumulator i ładowarka. Jak się skończy akumulator, zapewne kupię nową lampkę - za 2-3 lata będą lepsze i tańsze.

--
Bartek

Data: 2011-08-28 20:44:51
Autor: Wojtek Paszkowski

"Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote in message
"Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:
Lampkę w której nie można wymienić baterii można IMHO o kand dupy rozbić
;)

W zestawie jest akumulator i ładowarka. Jak się skończy akumulator,
zapewne kupię nową lampkę - za 2-3 lata będą lepsze i tańsze.

a jak akumulator "się skończy" w środku lasu? Przy tej mocy, taki aku
starcza na 2-3h sensownej jazdy. To dyskwalifikuje lampkę do jakichkolwiek
sensowniejszych zastosowań.

Aku wygląda na zabudowany 18650 (może ciut mniejszy, nie mierzyłem) i po
przeróbce zatyczki w lampce można by wsadzać standardowe liionowe paluchy -
szkoda tylko, że producent od razu tego nie zrobił i cyrki z "dedykowanym"
aku odstawia. Lampka owszem, wygląda przyzwoicie, zapakowana ślicznie, w sam
raz na prezent - ale użyteczność znikoma.

pozdr

Data: 2011-08-25 22:32:18
Autor: Arbiter

Użytkownik "Paulina" <bikerka1988@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j35cpn$kgp$1inews.gazeta.pl...

Czy taka lampka będzie świecić lepiej czy gorzej niż ww sigma?

http://allegro.pl/mocna-lampka-25w-1x-dioda-luxeon-led-uchwyt-i1769789604.html

tej na pewno nie warto kupować. Będzie świecić tak że bedzie cie widać, ale oświetlać nie bedzie. Warto zainwestować w coś porządniejszego, bardziej wiarygodnego z większa ilością lm

Data: 2011-08-29 12:27:17
Autor: Michoo
W dniu 25.08.2011 22:32, Arbiter pisze:
[...]

Przesada. Kupiłem taką z chin za 20zł z zamiarem przeróbki, ale jak na razie służy mi dobrze. Nie jest to może super jasność, ale do oświetlenia drogi przy spokojnej jeździe (miałem ~18km/h średniej) w całkowitej ciemności jest wystarczająca.

Michoo

Data: 2011-08-29 19:54:32
Autor: ToMasz
W dniu 25.08.2011 13:48, Paulina pisze:
[...]

Pozdrawiam

nawet najlepsze akumulatorki r3 mają ok 1000mAh. czyli 1000mA przez godzine czyli aby (jak zapewnia sprzedawca) świeciła 15 godzin pobiera 1000/15=66mA. 66mAx4.5V = 0.3Wata. Ta lampka ma 0.3Wata z tego co podaje sprzedawca.

ToMasz

PS ja zakładam ze ma ok 1-2W nie wiecej

Data: 2011-08-29 20:41:03
Autor: Michoo
W dniu 29.08.2011 19:54, ToMasz pisze:
[...]
Moja bierze 0.3A w trybie mocnym, 0.06 w słabym i 0.16 w migającym.

Michoo

Data: 2011-08-29 23:55:53
Autor: emyo