Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory

Data: 2019-05-31 19:08:15
Autor: Lord Donald
Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory
Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory

Wybieramy my, nikt za nas. To były demokratyczne wybory. Prawdziwe, uczciwe i taka jest wola narodu. Niestety mniejszej połowy. Tak być nie powinno - mówił Jerzy Owsiak, dzień po wyborach do Parlamentu Europejskiego. Szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy nie ukrywał oburzenia z faktu, iż ponad połowa Polaków nie zdecydowała się pójść na wybory.

http://www.superstacja.tv/wiadomosc/2019-05-28/mocne-slowa-jurka-owsiaka-wstydzcie-sie-ci-wszyscy-ktorzy-nie-poszliscie-na-wybory-foto/?fbclid=IwAR1O1vw-viz0_AS5rhOVZh8Lf4__vN4fjrqvwWP2_iBCI7XV5OJyrR0S0Dc

Jakby wszyscy poszli na wybory to by jego POsrańcy nie przekroczyli nawet progu wyborczego. Ale na jesieni wie się czego spodziewać, większość tych co głosuje na PiSuarów ma gdzieś wybory do PE, ale na parlamentarne przyjdą na pewno.

Data: 2019-05-31 10:53:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 31 maja 2019 19:08:16 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

I prawidłowo. Nie martw się Lordzik słowami Jurka, z ruskim paszportem i tak byś nie mógł głosować.

--
Bruno

Data: 2019-05-31 19:57:23
Autor: A. Filip
Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory (JAK RZĄDZIŁO PO!)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Czyli za rządów PO jak frekwencja była grubo niższa to "zbrodnia narodu
i rządzących" była jeszcze większa?

Słuszną linie opierdalania PO bardziej niż PiS ma Jurek Owsiak! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-31 11:06:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 31 maja 2019 19:58:04 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> mógł głosować.

Czyli za rządów PO jak frekwencja była grubo niższa to "zbrodnia narodu

Ależ oczywiście drogi niepełnosprytny. Nie chodzenie na wybory jest głupotą i jako taką trzeba ją tępić.

--
Bruno

Data: 2019-05-31 20:16:59
Autor: u2
W dniu 31.05.2019 o 20:06, Br Br pisze:
Ależ oczywiście drogi niepełnosprytny. Nie chodzenie na wybory jest głupotą i jako taką trzeba ją tępić.

czyli chcesz zmusić do chodzenia na wybory ?:)

--
I love love

Data: 2019-05-31 12:10:55
Autor: Bruno Brunowski
Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci w szyscy, którzy nie poszliście na wybory (JAK RZĄDZIŁO PO !)
W takiej Belgii zmuszają.

--
Bruno

Data: 2019-05-31 20:33:20
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 31.05.2019 o 20:06, Br Br pisze:
Ależ oczywiście drogi niepełnosprytny. Nie chodzenie na wybory jest
głupotą i jako taką trzeba ją tępić.

czyli chcesz zmusić do chodzenia na wybory ?:)

W Australii i Belgi obowiązek głosowania jest.

BrBr tak naprawdę opierdala zwolenników PO+KE że im się mniej chciało
niż zwolennikom PiS+.  Grześ Schetyna lemingi poruszył ale wyraźnie
mniej niż Jarek Kaczyński "polityczne zaplecze kaczyzmu".

Ilu przedskoczków Jażdżewskich zabrakło przed iloma wykładami Tuska?!
Ilu artykułów o Srebrnej i pedofilach z KRK poskąpiła Gazetka Wybiórcza?
Ilu wystąpień "apolitycznego" mecenasa Giertycha było jeszcze trzeba?! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-31 12:14:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 31 maja 2019 20:34:44 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:

> [...]

Ilu wystąpień "apolitycznego" mecenasa Giertycha było jeszcze trzeba?! ;-)

A to to jest akurat g... prawda. Nawet na Podkarpaciu KE może zrobić dobry wynik, vide Cisna.
Trzeba tylko chcieć i się trochę przyłożyć.

--
Bruno

Data: 2019-05-31 21:53:19
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:

> [...]

A to to jest akurat g... prawda. Nawet na Podkarpaciu KE może zrobić dobry wynik, vide Cisna.
Trzeba tylko chcieć i się trochę przyłożyć.

No to do kurwy nędzy wal PO nazwiskach kto za mało chciał i za mało się
przyłożył.  Grzegorz Schetyna albo Donald Tusk są łatwiejsi do wymiany
niż Naród.  Szef jest nie tylko od zbierania pochwał za sukces ale i
opierdoli za porażki.  Jarosław Kaczyński  dwa razy z PO/Tuskiem
przegrał i zbierał opierdole ale się czegoś na tych porażkach nauczył.
Ty z Owsiakiem ja dla mnie jesteście na etapie "winni są zawsze inni"
czyli obijania czyjejś dupy blachą.  Wykręty i usprawiedliwienia to nie
rozwiązania.

Kto stoi w miejscu ten się cofa bo świat w miejscu nie stoi.
"Żeby nam się chciało chcieć".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-31 13:07:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 31 maja 2019 21:54:44 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> Trzeba tylko chcieć i się trochę przyłożyć.

No to do kurwy nędzy wal PO nazwiskach kto za mało chciał i za mało się
przyłożył.

A ch... cię to chamie obchodzi. A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-05-31 22:20:49
Autor: A. Filip
Mocne słowa BrBr
> [...]

przyłożył.  [...]

A ch... cię to chamie obchodzi. A teraz P... i S...

Jak dla mnie ty _bardzo łatwo_ oddałeś walkowera.
PiS potrzebuje więcej takich "wytrwałych" PO-KE-monów :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-01 03:20:39
Autor: Bruno Brunowski
Mocne słowa BrBr
W dniu piątek, 31 maja 2019 22:22:13 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> A ch... cię to chamie obchodzi. A teraz P... i S...

Jak dla mnie ty _bardzo łatwo_ oddałeś walkowera.
PiS potrzebuje więcej takich "wytrwałych" PO-KE-monów :-)

Skoro jesteś tak tępy, że sam nie potrafisz znaleźć tych informacji to spadaj na szczaw i mirabelki, a nie z ku..mi się do rozmowy włączasz.

--
Bruno

Data: 2019-06-01 12:24:40
Autor: A. Filip
Mocne słowa BrBr
> [...]

Skoro jesteś tak tępy, że sam nie potrafisz znaleźć tych informacji to
spadaj na szczaw i mirabelki, a nie z ku..mi się do rozmowy włączasz.

Ależ szczaw dla zaradzenia niedożywieniu dzieci w POlsce to zalecał
Stefan Niesiołowski (PO).  Ja tą POradę zignorowałem, ty jak rozumiem nie?
Szczawiu ci w POlsce wielki dostatek był! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-01 12:53:46
Autor: Pajdak
Mocne słowa BrBr

http://www.pozytywniej.pl/upload/ed64b7eb1fe6538f2b642bc178bd8a821725.png

--
Pajdak

Data: 2019-05-31 20:21:11
Autor: A. Filip
> [...]

i rządzących" była jeszcze większa?

Ależ oczywiście drogi niepełnosprytny. Nie chodzenie na wybory jest

No i PiS to tępi jak się patrzy! :-)
Za gównianego PO było dwadzieścia parę procent frekwencji,
za dobrej zmiany PiS było czterdzieści parę procent frekwencji.
Za czyich rządów wyborczy byli/są bardziej przekonani że ich głos robi
różnice?

Ja jestem za tym by bezrobotnym odbierać zasiłek i ubezpieczenie
zdrowotne jeśli nie zagłosują bez zwolnienia lekarskiego!
Państwo powinno na naganianiu na wybory oszczędzać/zarabiać! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-31 21:30:29
Autor: Trefniś
W dniu .05.2019 o 20:21 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

> [...]

zdrowotne jeśli nie zagłosują bez zwolnienia lekarskiego!
Państwo powinno na naganianiu na wybory oszczędzać/zarabiać! ;-)

Ależ Płaczforma z absencji na wyborach zrobiła swoją wunderwaffe przy  referendum odwołującym Gronkiewicz-Waltz!
S k u t e c z n ą !
To był wręcz "patriotyczny obowiązek" leminga - nie iść na referendum!

Dotąd było "idioci nie potrafią oddać ważnego głosu, nie głosujesz - nie  masz żadnych praw".

I nagle Płaczformie się odmieniło:
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,zabraklo-45-698-glosow-zeby-odwolac-gronkiewicz-waltz,102331.html

Gronkiewicz byłaby odwołana (94,86% głosów), ale zabrakło lekko ponad 50  tys. głosów do niezbędnego kworum.

BTW - wysoka frekwencja zawsze będzie uderzać w miałkie i gówniane  projekty polityczne.
Polecam książkę: James Surowiecki "Mądrość tłumu. Większość ma rację w  ekonomii, biznesie i polityce" ISBN-978-83-246-2297-9.

--
Trefniś

Data: 2019-05-31 21:37:34
Autor: Trefniś
W dniu .05.2019 o 21:30 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

W dniu .05.2019 o 20:21 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

(...)
[...]

BTW2 Jerzy "dupta co chceta" Owsiak nigdy nie był zbyt lotny, ale w ten  sposób odbiera Płaczformie resztki nadziei...

--
Trefniś

Data: 2019-05-31 20:00:47
Autor: u2
W dniu 31.05.2019 o 19:53, Br Br pisze:
I prawidłowo.

Nie martw się Lordzik słowami Jurka, z ruskim paszportem i tak byś nie mógł głosować.

skąd u ciebie ta zajadła nienawiść do "mniejszej połowy" ?:)

--
I love love

Data: 2019-05-31 20:18:39
Autor: Cutivate
W dniu 2019-05-31 o 20:00, u2 pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
I o czym ten Owsiak mówi. Na wyborach 04 czerwca 1989 r. frekwencja wyniosła 62%, a drugiej turze 25%. Te wybory chyba były ważniejsze niż te te dzisiejsze.

Data: 2019-05-31 20:21:51
Autor: u2
W dniu 31.05.2019 o 20:18, Cutivate pisze:
[...]

była jakaś druga tura ? ja poszedłem na pewno na pierwszą i wykreśliłem wszystkich komuszków, linia po linii, była to niesamowita frajda:)

--
I love love

Data: 2019-06-01 04:49:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 31 maja 2019 20:22:39 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

była jakaś druga tura ? ja poszedłem na pewno na pierwszą i wykreśliłem wszystkich komuszków, linia po linii, była to niesamowita frajda:)

Wszystkich? Prof. Kozakiewicza zostawiłeś...

Data: 2019-06-01 14:35:24
Autor: u2
W dniu 01.06.2019 o 13:49, Jakub A. Krzewicki pisze:
była jakaś druga tura ? ja poszedłem na pewno na pierwszą i wykreśliłem
wszystkich komuszków, linia po linii, była to niesamowita frajda:)

Wszystkich? Prof. Kozakiewicza zostawiłeś

wszystkich z dodatkowej listy, było ich kilkudziesięciu

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_parlamentarne_w_Polsce_w_1989_roku

Spektakularną porażką okazały się wyniki przedstawicieli władzy[122]. Spośród kandydatów z krajowej listy wyborczej tylko dwie z 35 osób nieznacznie przekroczyły próg 50% głosów ważnych i uzyskały mandaty - byli to profesorowie Mikołaj Kozakiewicz (ZSL[123]) i Adam Zieliński (PZPR[124]).

--
I love love

Data: 2019-05-31 19:13:40
Autor: u2
W dniu 31.05.2019 o 19:08, Lord Donald pisze:
Wybieramy my, nikt za nas. To były demokratyczne wybory. Prawdziwe, uczciwe i taka jest wola narodu. Niestety mniejszej połowy.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-06-01 05:23:09
Autor: Bytomir Szimoza
Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory
użytkownik Lord Donald napisał:
Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory

Rozumiem że Owsik nie miał nic do powiedzenia kiedy Hanka Gronkiewicz
miękko zasugerowała zwolnieniem z pracy podwładnym, kiedy Ci pójdą
na referendum ws. jej odwołania? Bo ona może sprawdzić kto poszedł:)
Wszak są listy.

Tak że z tom demokracjom różnie bywa, raz nawołują do wyborków, innym
razem sugerują aby nie iść, to zależy od interesu.

Data: 2019-06-01 05:36:07
Autor: Zenek Kapelinder
Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory
Doczeka sie na jesieni. Co ma wisiec nie utonie. Pojdzie 73%. 6 dostanie Kukiz. 6 Wiosna. 5,2 placforma. Reszte wezmie PIS.

Data: 2019-06-01 08:13:04
Autor: Pajdak
TROLL kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qcrn1u$l5n$3gioia.aioe.org...
Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory

To Owsiak jest be czy cacy? ;-)))

Mareczku, znów plujesz?  ;-)))

--
Pajdak

Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory