Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory

Data: 2019-05-31 10:53:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 31 maja 2019 19:08:16 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory

Wybieramy my, nikt za nas. To były demokratyczne wybory. Prawdziwe, uczciwe i taka jest wola narodu. Niestety mniejszej połowy. Tak być nie powinno - mówił Jerzy Owsiak, dzień po wyborach do Parlamentu Europejskiego. Szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy nie ukrywał oburzenia z faktu, iż ponad połowa Polaków nie zdecydowała się pójść na wybory.

http://www.superstacja.tv/wiadomosc/2019-05-28/mocne-slowa-jurka-owsiaka-wstydzcie-sie-ci-wszyscy-ktorzy-nie-poszliscie-na-wybory-foto/?fbclid=IwAR1O1vw-viz0_AS5rhOVZh8Lf4__vN4fjrqvwWP2_iBCI7XV5OJyrR0S0Dc

I prawidłowo. Nie martw się Lordzik słowami Jurka, z ruskim paszportem i tak byś nie mógł głosować.

--
Bruno

Data: 2019-05-31 19:57:23
Autor: A. Filip
Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory (JAK RZĄDZIŁO PO!)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Czyli za rządów PO jak frekwencja była grubo niższa to "zbrodnia narodu
i rządzących" była jeszcze większa?

Słuszną linie opierdalania PO bardziej niż PiS ma Jurek Owsiak! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-31 11:06:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 31 maja 2019 19:58:04 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> mógł głosować.

Czyli za rządów PO jak frekwencja była grubo niższa to "zbrodnia narodu

Ależ oczywiście drogi niepełnosprytny. Nie chodzenie na wybory jest głupotą i jako taką trzeba ją tępić.

--
Bruno

Data: 2019-05-31 20:16:59
Autor: u2
W dniu 31.05.2019 o 20:06, Br Br pisze:
Ależ oczywiście drogi niepełnosprytny. Nie chodzenie na wybory jest głupotą i jako taką trzeba ją tępić.

czyli chcesz zmusić do chodzenia na wybory ?:)

--
I love love

Data: 2019-05-31 12:10:55
Autor: Bruno Brunowski
Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci w szyscy, którzy nie poszliście na wybory (JAK RZĄDZIŁO PO !)
W takiej Belgii zmuszają.

--
Bruno

Data: 2019-05-31 20:33:20
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 31.05.2019 o 20:06, Br Br pisze:
Ależ oczywiście drogi niepełnosprytny. Nie chodzenie na wybory jest
głupotą i jako taką trzeba ją tępić.

czyli chcesz zmusić do chodzenia na wybory ?:)

W Australii i Belgi obowiązek głosowania jest.

BrBr tak naprawdę opierdala zwolenników PO+KE że im się mniej chciało
niż zwolennikom PiS+.  Grześ Schetyna lemingi poruszył ale wyraźnie
mniej niż Jarek Kaczyński "polityczne zaplecze kaczyzmu".

Ilu przedskoczków Jażdżewskich zabrakło przed iloma wykładami Tuska?!
Ilu artykułów o Srebrnej i pedofilach z KRK poskąpiła Gazetka Wybiórcza?
Ilu wystąpień "apolitycznego" mecenasa Giertycha było jeszcze trzeba?! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-31 12:14:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 31 maja 2019 20:34:44 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:

> [...]

Ilu wystąpień "apolitycznego" mecenasa Giertycha było jeszcze trzeba?! ;-)

A to to jest akurat g... prawda. Nawet na Podkarpaciu KE może zrobić dobry wynik, vide Cisna.
Trzeba tylko chcieć i się trochę przyłożyć.

--
Bruno

Data: 2019-05-31 21:53:19
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:

> [...]

A to to jest akurat g... prawda. Nawet na Podkarpaciu KE może zrobić dobry wynik, vide Cisna.
Trzeba tylko chcieć i się trochę przyłożyć.

No to do kurwy nędzy wal PO nazwiskach kto za mało chciał i za mało się
przyłożył.  Grzegorz Schetyna albo Donald Tusk są łatwiejsi do wymiany
niż Naród.  Szef jest nie tylko od zbierania pochwał za sukces ale i
opierdoli za porażki.  Jarosław Kaczyński  dwa razy z PO/Tuskiem
przegrał i zbierał opierdole ale się czegoś na tych porażkach nauczył.
Ty z Owsiakiem ja dla mnie jesteście na etapie "winni są zawsze inni"
czyli obijania czyjejś dupy blachą.  Wykręty i usprawiedliwienia to nie
rozwiązania.

Kto stoi w miejscu ten się cofa bo świat w miejscu nie stoi.
"Żeby nam się chciało chcieć".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-31 13:07:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 31 maja 2019 21:54:44 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> Trzeba tylko chcieć i się trochę przyłożyć.

No to do kurwy nędzy wal PO nazwiskach kto za mało chciał i za mało się
przyłożył.

A ch... cię to chamie obchodzi. A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-05-31 22:20:49
Autor: A. Filip
Mocne słowa BrBr
> [...]

przyłożył.  [...]

A ch... cię to chamie obchodzi. A teraz P... i S...

Jak dla mnie ty _bardzo łatwo_ oddałeś walkowera.
PiS potrzebuje więcej takich "wytrwałych" PO-KE-monów :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-01 03:20:39
Autor: Bruno Brunowski
Mocne słowa BrBr
W dniu piątek, 31 maja 2019 22:22:13 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> A ch... cię to chamie obchodzi. A teraz P... i S...

Jak dla mnie ty _bardzo łatwo_ oddałeś walkowera.
PiS potrzebuje więcej takich "wytrwałych" PO-KE-monów :-)

Skoro jesteś tak tępy, że sam nie potrafisz znaleźć tych informacji to spadaj na szczaw i mirabelki, a nie z ku..mi się do rozmowy włączasz.

--
Bruno

Data: 2019-06-01 12:24:40
Autor: A. Filip
Mocne słowa BrBr
> [...]

Skoro jesteś tak tępy, że sam nie potrafisz znaleźć tych informacji to
spadaj na szczaw i mirabelki, a nie z ku..mi się do rozmowy włączasz.

Ależ szczaw dla zaradzenia niedożywieniu dzieci w POlsce to zalecał
Stefan Niesiołowski (PO).  Ja tą POradę zignorowałem, ty jak rozumiem nie?
Szczawiu ci w POlsce wielki dostatek był! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-01 12:53:46
Autor: Pajdak
Mocne słowa BrBr

http://www.pozytywniej.pl/upload/ed64b7eb1fe6538f2b642bc178bd8a821725.png

--
Pajdak

Data: 2019-05-31 20:21:11
Autor: A. Filip
> [...]

i rządzących" była jeszcze większa?

Ależ oczywiście drogi niepełnosprytny. Nie chodzenie na wybory jest

No i PiS to tępi jak się patrzy! :-)
Za gównianego PO było dwadzieścia parę procent frekwencji,
za dobrej zmiany PiS było czterdzieści parę procent frekwencji.
Za czyich rządów wyborczy byli/są bardziej przekonani że ich głos robi
różnice?

Ja jestem za tym by bezrobotnym odbierać zasiłek i ubezpieczenie
zdrowotne jeśli nie zagłosują bez zwolnienia lekarskiego!
Państwo powinno na naganianiu na wybory oszczędzać/zarabiać! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-31 21:30:29
Autor: Trefniś
W dniu .05.2019 o 20:21 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

> [...]

zdrowotne jeśli nie zagłosują bez zwolnienia lekarskiego!
Państwo powinno na naganianiu na wybory oszczędzać/zarabiać! ;-)

Ależ Płaczforma z absencji na wyborach zrobiła swoją wunderwaffe przy  referendum odwołującym Gronkiewicz-Waltz!
S k u t e c z n ą !
To był wręcz "patriotyczny obowiązek" leminga - nie iść na referendum!

Dotąd było "idioci nie potrafią oddać ważnego głosu, nie głosujesz - nie  masz żadnych praw".

I nagle Płaczformie się odmieniło:
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,zabraklo-45-698-glosow-zeby-odwolac-gronkiewicz-waltz,102331.html

Gronkiewicz byłaby odwołana (94,86% głosów), ale zabrakło lekko ponad 50  tys. głosów do niezbędnego kworum.

BTW - wysoka frekwencja zawsze będzie uderzać w miałkie i gówniane  projekty polityczne.
Polecam książkę: James Surowiecki "Mądrość tłumu. Większość ma rację w  ekonomii, biznesie i polityce" ISBN-978-83-246-2297-9.

--
Trefniś

Data: 2019-05-31 21:37:34
Autor: Trefniś
W dniu .05.2019 o 21:30 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

W dniu .05.2019 o 20:21 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

(...)
[...]

BTW2 Jerzy "dupta co chceta" Owsiak nigdy nie był zbyt lotny, ale w ten  sposób odbiera Płaczformie resztki nadziei...

--
Trefniś

Data: 2019-05-31 20:00:47
Autor: u2
W dniu 31.05.2019 o 19:53, Br Br pisze:
I prawidłowo.

Nie martw się Lordzik słowami Jurka, z ruskim paszportem i tak byś nie mógł głosować.

skąd u ciebie ta zajadła nienawiść do "mniejszej połowy" ?:)

--
I love love

Data: 2019-05-31 20:18:39
Autor: Cutivate
W dniu 2019-05-31 o 20:00, u2 pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
I o czym ten Owsiak mówi. Na wyborach 04 czerwca 1989 r. frekwencja wyniosła 62%, a drugiej turze 25%. Te wybory chyba były ważniejsze niż te te dzisiejsze.

Data: 2019-05-31 20:21:51
Autor: u2
W dniu 31.05.2019 o 20:18, Cutivate pisze:
[...]

była jakaś druga tura ? ja poszedłem na pewno na pierwszą i wykreśliłem wszystkich komuszków, linia po linii, była to niesamowita frajda:)

--
I love love

Data: 2019-06-01 04:49:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 31 maja 2019 20:22:39 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

była jakaś druga tura ? ja poszedłem na pewno na pierwszą i wykreśliłem wszystkich komuszków, linia po linii, była to niesamowita frajda:)

Wszystkich? Prof. Kozakiewicza zostawiłeś...

Data: 2019-06-01 14:35:24
Autor: u2
W dniu 01.06.2019 o 13:49, Jakub A. Krzewicki pisze:
była jakaś druga tura ? ja poszedłem na pewno na pierwszą i wykreśliłem
wszystkich komuszków, linia po linii, była to niesamowita frajda:)

Wszystkich? Prof. Kozakiewicza zostawiłeś

wszystkich z dodatkowej listy, było ich kilkudziesięciu

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_parlamentarne_w_Polsce_w_1989_roku

Spektakularną porażką okazały się wyniki przedstawicieli władzy[122]. Spośród kandydatów z krajowej listy wyborczej tylko dwie z 35 osób nieznacznie przekroczyły próg 50% głosów ważnych i uzyskały mandaty - byli to profesorowie Mikołaj Kozakiewicz (ZSL[123]) i Adam Zieliński (PZPR[124]).

--
I love love

Mocne słowa Jurka Owsiaka: Wstydźcie się ci wszyscy, którzy nie poszliście na wybory