Mocne s³owa Kukiza o TVN

Data: 2015-05-11 11:46:09
Autor: Joschi
Mocne s³owa Kukiza o TVN

To jest ich metoda, to s± zdrajcy, nie mam co do tego ¿adnej w±tpliwo¶ci...

http://www.fakt.pl/polityka/mocne-slowa-kukiza-po-wyniku-zaatakowal-media-i-wyborcow,artykuly,544041.html

Data: 2015-05-11 11:59:52
Autor: Patriota
Mocne s³owa Kukiza o TVN
W dniu 2015-05-11 o 11:46, Joschi pisze:

To jest ich metoda, to s± zdrajcy, nie mam co do tego ¿adnej w±tpliwo¶ci...

Ameryki to on jednak nie odkry³.

Data: 2015-05-11 12:38:24
Autor: Chiron
Mocne s³owa Kukiza o TVN

U¿ytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:miptth$o5m$1speranza.aioe.org...

To jest ich metoda, to s± zdrajcy, nie mam co do tego ¿adnej w±tpliwo¶ci...

http://www.fakt.pl/polityka/mocne-slowa-kukiza-po-wyniku-zaatakowal-media-i-wyborcow,artykuly,544041.html

Dok³adnie- ich metoda. Kanalizowanie gniewu obywateli. A¿ siê dokona nasz nieszczêsny los. Wtedy pewno Kukiz dostanie jak±¶ synekurkê. Mo¿e zapiewaj³y na imprezach Merkel? Kto wie.

--

Chiron

Data: 2015-05-11 12:46:01
Autor: the_foe
Mocne s³owa Kukiza o TVN
W dniu 2015-05-11 o 12:38, Chiron pisze:

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=XnI2MSbYpT0
znajdziesz cos podobnego w "patriotycznych mediach" nt. PIS?

--
@foe_pl

Data: 2015-05-11 07:25:33
Autor: szklanynocnik
Mocne s³owa Kukiza o TVN
u¿ytkownik the_foe napisa³:

https://www.youtube.com/watch?v=XnI2MSbYpT0

nie przejmowaæ siê k³amaæ dalej, powtarzam k³amaæ dalej.

Data: 2015-05-11 13:08:12
Autor: Chiron
Mocne s³owa Kukiza o TVN

U¿ytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:miq19a$ifo$1node1.news.atman.pl...
[...]

To ujawni³ Jasiu Marysia wiele lat temu. No i co? No i nic, oczywi¶cie. Nie wiem, co chcesz udowodniæ? To, ¿e PiS nie ma a¿ tak kurewskich dzia³añ na koncie? No ale to tylko ró¿nica stopnia ³ajdactwa. To jednak za ma³o, ¿eby na nich g³osowaæ. Narobili wystarczaj±co du¿o z³ego. I co¶ dziwnie zawsze g³osuj± tak, jak PO- kiedy sprawa jest gard³owa dla Polski. I g³osuj± szkodliwie (zmiana kotwicy bud¿etowej, renty dla obywateli Izraela, etc)

--

Chiron

Data: 2015-05-11 13:17:20
Autor: the_foe
Mocne s³owa Kukiza o TVN
W dniu 2015-05-11 o 13:08, Chiron pisze:
To ujawni³ Jasiu Marysia wiele lat temu. No i co? No i nic, oczywi¶cie.
Nie wiem, co chcesz udowodniæ?

ze strasznie k³amiesz.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-11 13:20:53
Autor: Chiron
Mocne s³owa Kukiza o TVN

U¿ytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:miq341$k3d$2node1.news.atman.pl...
W dniu 2015-05-11 o 13:08, Chiron pisze:
To ujawni³ Jasiu Marysia wiele lat temu. No i co? No i nic, oczywi¶cie.
Nie wiem, co chcesz udowodniæ?

ze strasznie k³amiesz.

To Ty k³amiesz. I to bardziej ni¿ strasznie

--

Chiron

Data: 2015-05-11 13:31:17
Autor: Andrzej Lawa
Mocne s³owa Kukiza o TVN
W dniu 11.05.2015 13:20, Chiron pisze:

[...]

Ach, strategia przedszkolna...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestañ siê martwiæ

Data: 2015-05-11 13:42:41
Autor: Chiron
Mocne s³owa Kukiza o TVN

U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:miq3u5$l83$2node1.news.atman.pl...
[...]

Zauwa¿y³e¶?

--

Chiron

Data: 2015-05-11 14:13:09
Autor: Joschi
Mocne s³owa Kukiza o TVN
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:55508636$0$27522$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A to ju¿ wszystko od nas zale¿y, mamy szansê, ¿eby tak siê nie sta³o...

Data: 2015-05-11 16:10:09
Autor: MarkWoydak
Mocne s³owa Kukiza o TVN

U¿ytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:miptth$o5m$1speranza.aioe.org...

To jest ich metoda, to s± zdrajcy, nie mam co do tego ¿adnej w±tpliwo¶ci...

Budowanie kariery na nienawi¶ci ju¿ swiat przerabia³. Zaczynaj±c od 1936 - ustawy norymberdzkie.

MW

Data: 2015-05-11 07:39:26
Autor: szklanynocnik
Mocne s³owa Kukiza o TVN
u¿ytkownik MarkWoydak napisa³:

Budowanie kariery na nienawi¶ci ju¿ swiat przerabia³. Zaczynaj±c od 1936 - ustawy norymberdzkie.

MW

Ta nienawi¶æ jest bardzo selektywna, np. wywiad izraelski
prze 60 lat ¶ciga³ nazistów, polska natomiast powinna ¶cigaæ p.Morela pejsa, ale jaka¶ niewidzialna rêka hamowa³a wszelkie wysi³ki sprowadzenia tego pejsa do Polski i os±dzenia.

Zdaje siê w szwecji rozliczono kolaborantów z niemcami.
Zdaje siê w niemczech i czechoslowacji wygnano przywódców
komuny, a w rumunii by³ samos±d.

Zdaje siê u niemca sprawdzaj± urzêdników:
http://www.rp.pl/artykul/725360.html

Woydak g³upi nie jest, wie kiedy i jak ma krakaæ o nienawi¶ci,
a to o zwyk³± sprawiedliwo¶æ i rozliczenie chodzi.

Data: 2015-05-11 16:43:19
Autor: Joschi
Mocne s³owa Kukiza o TVN
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:miqdp6$cii$7news.albasani.net...

[...]

To PO co nienawistnik de bul nienawidzi i okrada Polaków z emerytury? Pogarda do cz³owieka go zgubi³a...

Data: 2015-05-11 16:44:49
Autor: MarkWoydak
Mocne s³owa Kukiza o TVN

[...]

Jak ka¿dy gardzi takimi nierobami jak ty. Co zgubi³o Lady Cucumber? Kogo okrad³a? ;-)))

MW

Data: 2015-05-11 16:57:18
Autor: Joschi
Mocne s³owa Kukiza o TVN
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:miqf9l$fic$1news.albasani.net...

[...]

Hmm, najwiêkszy nierób i z³odziej... Teraz Tusk mu musi za³atwiæ koryto w chujni...
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/35054/mem1.jpeg

Data: 2015-05-11 16:59:17
Autor: MarkWoydak
Mocne s³owa Kukiza o TVN

U¿ytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:miqg0e$a4i$1speranza.aioe.org...
[...]

http://www.wprost.pl/ar/323589/PiS-to-Zydzi-polskiej-prawicy/ ;-)))))

MW

Data: 2015-05-11 19:41:22
Autor: Joschi
Mocne s³owa Kukiza o TVN
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:miqg53$gq8$1news.albasani.net...

[...]

Jak tak dalej bêdzie, to PO bêdzie najbardziej antysemickim ugrupowaniem, he, he, he...

Data: 2015-05-11 21:22:42
Autor: MarkWoydak
Mocne s³owa Kukiza o TVN

U¿ytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:miqpk1$5oi$1speranza.aioe.org...
[...]

POwiedz to temu pajacowi u2 ;-))))

MW

Data: 2015-05-11 18:00:12
Autor: Marek Czaplicki
Mocne s³owa Kukiza o TVN
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 11 maja 2015 11:46:

To jest ich metoda, to s± zdrajcy, nie mam co do tego ¿adnej
w±tpliwo¶ci...

http://www.fakt.pl/polityka/mocne-slowa-kukiza-po-wyniku-zaatakowal-media-
i-wyborcow,artykuly,544041.html

Kukiz s³owem silny. :-)