Mocniak - Pochwal się

Data: 2009-04-10 00:30:43
Autor: smiechu
Mocniak - Pochwal się
Jak poszło? Z tarczą? na tarczy?
pozdr
smiechu

Data: 2009-04-10 08:34:48
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Mocniak - Pochwal się
Dnia 10.04.2009 00:30 użytkownik smiechu napisał :
Jak poszło? Z tarczą? na tarczy?

Na tarczy. Ja bym się odwołał.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-04-10 10:11:30
Autor: mocniak
Mocniak - Pochwal się
Użytkownik smiechu napisał:
Jak poszło? Z tarczą? na tarczy?

Na tarczy. Ale jeszcze nie wiem czemu. Dostanę papierową wersję uzasadnienia to wrzucę na grupę. Ale oczywiście odwołujemy się.

--
Mocniak

Data: 2009-04-10 01:40:00
Autor: tbiesiada
Mocniak - Pochwal się
A to nie było już w sądzie okręgowym?
Wydawało mi się, że to II instancja
pozdr smiechu

Data: 2009-04-10 13:19:53
Autor: MadMan
Mocniak - Pochwal się
Dnia Fri, 10 Apr 2009 01:40:00 -0700 (PDT), tbiesiada@gmail.com
napisał(a):

A to nie było już w sądzie okręgowym?
Wydawało mi się, że to II instancja

Okręgowy to też może być I instancja. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-04-11 15:46:26
Autor: smiechu
Mocniak - Pochwal się

napisał(a):

Okręgowy to też może być I instancja.

No może ale chyba nie w kwestii przyjęcia/nieprzyjęcia mandatu. Bo skoro ofiar w ludziach (tfu i ofpukać w niemalowane) nie było...
pozdr
smiechu

Data: 2009-04-10 06:30:06
Autor: bajkmaniak
Mocniak - Pochwal się
On Apr 10, 10:11 am, mocniak <mocniak.wyt...@to.tlen.pl> wrote:
> [...]

Na tarczy. Ale jeszcze nie wiem czemu. Dostanę papierową wersję
uzasadnienia to wrzucę na grupę. Ale oczywiście odwołujemy się.

Hmm. Miałem kiedyś kolizję podobn do Twojej. Tzn. Gość celowo zajechał
mi drogę i rozbiłem mu lampę. Postanowiłem nie ryzykować konfrontacji
z wymiarem sprawiedliwości. Nogi na pedały i w długą...

Data: 2009-04-10 12:05:25
Autor: Mocniak
Mocniak - Pochwal się
On 10 Kwi, 15:30, bajkman...@gmail.com wrote:
Hmm. Miałem kiedyś kolizję podobn do Twojej. Tzn. Gość celowo zajechał
mi drogę i rozbiłem mu lampę. Postanowiłem nie ryzykować konfrontacji
z wymiarem sprawiedliwości. Nogi na pedały i w długą...

Akurat jeżeli chodzi o kolizję to za winnego jej uznano kierowcę
Cinquecento. Także każda strona konfliktu oberwała.

--
Mocniak

Mocniak - Pochwal się