Mocno smierdzi POstwem!!!!

Data: 2010-04-22 05:00:50
Autor: DJ MC Donald Musk
Mocno smierdzi POstwem!!!!
W felietonie dla Wirtualnej Polski prof. Jadwiga Staniszkis napisała,
że "bezpo¶rednio (4 godziny) po tragedii było włamanie do mieszkania
¦.P. Szczygły (zgin±ł laptop), podobny fakt zdarzył się w Krakowie w
domu Wassermanna, a także - przeszukano szuflady ¦.P. Kurtyki".
Profesor powołuje się na informacje z "drugiej ręki". Policja nie
potwierdza tych informacji.

Według nieoficjalnych informacji miał zgin±ć laptop Aleksandra
Szczygły. Podobna sytuacja miała miejsca, jak mówi Staniszkis, w
mieszkaniu Zbigniewa Wassemanna. Podobno przeszukano szuflady również
w domu Janusza Kurtyki.

Mariusz Sokołowski, rzecznik Komendy Głównej Policji powiedział, że
nie słyszał, aby kto¶ z otoczenia polityków zgłaszał kradzież lub
włamanie.

REKLAMA Czytaj dalej

Anonimowy pracownik IPN przyznaje w rozmowie z Wirtualn± Polsk±, że
doszło do "pewnego incydentu", ale nie chce zdradzać szczegółów. - Za
wcze¶nie by o tym mówić, to sprawa osobista. Jeszcze nie pochowali¶my
prezesa - mówi w rozmowie z Wirtualn± Polsk±.

Kilka dni po katastrofie media podawały, powołuj±c się na informatorów
zwi±zanych ze służbami specjalnymi, że w przypadku niektórych ofiar
funkcjonariusze ABW wchodzili do ich mieszkań, aby pobrać próbki DNA.
Podobno funkcjonariusze działali na podstawie nakazu prokuratorskiego.

Ppłk Katarzyna Koniecpolska-Wróblewska, rzeczniczka ABW, pytana o to,
czy kto¶ z funkcjonariuszy ABW przebywał w mieszkaniach ofiar
katastrofy w celu pobrania próbek DNA, potrzebnych do ustalenia
tożsamo¶ci polityków zapewniła, że nie.

Do chwili publikacji materiału nie udało nam się skontaktować z
rzecznikiem Prokuratury Generalnej.
z http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wlamano-sie-do-mieszkan-Szczygly-Kurtyki-i-Wassermanna,wid,12197519,wiadomosc.html

Data: 2010-04-22 14:04:53
Autor: ,[he®sk]
Mocno smierdzi POstwem!!!!
On Thu, 22 Apr 2010 05:00:50 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

[...]

 prezes PiS czysci dowody na swoje matactwa...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 14:48:55
Autor: Slawek SWP
Mocno smierdzi POstwem!!!!
Użytkownik ",[he®sk]" napisał:
[...]
  prezes PiS czysci dowody na swoje matactwa...

Czyli nie sądzisz aby te zdarzenia nie miały miejsca?

--
SĹ‚awek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/
http://www.archive.org/details/JacekBrzezowskiTchnienieGrozy_20_WilliamWymarkJacobs-Ma_pia_apka
P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-04-22 15:13:59
Autor: ,[he®sk]
Mocno smierdzi POstwem!!!!
On Thu, 22 Apr 2010 14:48:55 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

Użytkownik ",[he®sk]" napisał:

>[...]

>   prezes PiS czysci dowody na swoje matactwa...

Czyli nie sądzisz aby te zdarzenia nie miały miejsca?

 kazdy rozsadny wywiad po takiej katastrofie zabezpiecza
 co sie da. w tym prywatne rzeczy "osobistosci". czy na  laptopach bylo cos co moze grozic tuskowi? nie sadze.
 raczej prezesowi pis, ktorego podejrzliwosc jest znana.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 11:25:43
Autor: Slawek SWP
Mocno smierdzi POstwem!!!!
Użytkownik ",[he®sk]" napisał:
On Thu, 22 Apr 2010 14:48:55 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>  wrote:

Użytkownik ",[he®sk]" napisał:

[...]

[...]

No to teraz czekamy na rozruszanie afery naciskowej, nareszcie coś będą mieli bo do tej pory to cieniutko... Prezes Prawa i Sprawiedliwości, nie będący członkiem służb specjalnych ani nawet rządu nacisnął i służby przeleciały się po domach zmarłych osobistości...
Wiesz co, brak mi słów na taką głupotę.

Data: 2010-04-23 12:00:06
Autor: ;[he®sk];
Mocno smierdzi POstwem!!!!
On Fri, 23 Apr 2010 11:25:43 +0200, Slawek SWP
> [...]

>   laptopach bylo cos co moze grozic tuskowi? nie sadze.
>   raczej prezesowi pis, ktorego podejrzliwosc jest znana.
No to teraz czekamy na rozruszanie afery naciskowej, nareszcie co¶ będ± mieli bo do tej pory to cieniutko...

 sadzisz, ze juz nie beda sciagac hazardzistow ?

Prezes Prawa i Sprawiedliwo¶ci, nie będ±cy członkiem służb specjalnych ani nawet rz±du nacisn±ł i służby przeleciały się po domach zmarłych osobisto¶ci...

 nie doceniasz mozliwosci prezesa.
Wiesz co, brak mi słów na tak± głupotę.

 to twoj problem. poczekamy, zobaczymy.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 03:48:10
Autor: Hans Kloss
Mocno smierdzi POstwem!!!!
On 23 Kwi, 12:00, ";[he®sk];" <;WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

 nie doceniasz mozliwosci prezesa.

Nie docenia debilizmu fanatycznych kiboli peło, jak to zreszt± widać
na zał±czonym obrazku.
J-23

Data: 2010-04-23 15:07:21
Autor: =he®sk=
Mocno smierdzi POstwem!!!!
On Fri, 23 Apr 2010 03:48:10 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  nie doceniasz mozliwosci prezesa.

Nie docenia debilizmu fanatycznych kiboli peło, jak to zreszt± widać na zał±czonym obrazku.
J-23

 patrzyles na siebie w lustrze ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 13:08:21
Autor: Slawek SWP
Mocno smierdzi POstwem!!!!
Użytkownik ;[heŽsk]; napisał:
[...]
  to twoj problem. poczekamy, zobaczymy.

Napisz jeszcze tylko czy słusznie domniemam... Dopóki PO trzyma za pysk służby i jest cicho to znaczy, że wycisza sprawę PO. Jeśli podniesie się raban i prokuratura wspólnie ze służbami wskażą winnych z PiS to... Oczywiste ;)
Jeśli sprawa niewyjaśniona to przy opisanej wyżej sytuacji, jest niewyjaśniona dla naszego rządu również. Znaczy nie chcą się przyznać do porażki w ochronie informacji... Tylko, że w pierwszym i trzecim przypadku skutek jest taki sam... :(

Data: 2010-04-23 15:07:21
Autor: =he®sk=
Mocno smierdzi POstwem!!!!
On Fri, 23 Apr 2010 13:08:21 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

>   to twoj problem. poczekamy, zobaczymy.

Napisz jeszcze tylko czy słusznie domniemam...

 nie wiem.

Dopóki PO trzyma za pysk służby i jest cicho to znaczy, że wycisza sprawę PO.

 a jezeli to prezes pis trzyma kogos za pysk ?

Je¶li podniesie się raban i prokuratura wspólnie ze służbami wskaż± winnych z PiS to...  Oczywiste ;)

 zaraz PiS. s.p. lecha. co wtedy? won z wawelu ?

Je¶li sprawa niewyja¶niona to przy opisanej wyżej sytuacji, jest niewyja¶niona dla naszego rz±du również.

 a dla ciebie jest juz jasna ?

Znaczy nie chc± się przyznać do porażki w ochronie informacji...

 a coz my mamy do ukrycia? jakies nanotechnologie ?

Tylko, że w pierwszym i trzecim przypadku skutek jest taki sam... :(

 jaki ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 17:37:29
Autor: Slawek SWP
Mocno smierdzi POstwem!!!!
Użytkownik =he®sk= napisał:
On Fri, 23 Apr 2010 13:08:21 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>  wrote:

   to twoj problem. poczekamy, zobaczymy.

Napisz jeszcze tylko czy słusznie domniemam...

  nie wiem.

Nie zauważyłeś, że myśl jest kontynuowana po ostatniej z trzech kropek?

Dopóki PO trzyma za pysk służby i jest cicho to znaczy, że wycisza sprawę PO.

  a jezeli to prezes pis trzyma kogos za pysk ?

Czyli jest starszym nadszyszkownikiem i gówniarstwo udające rząd z Tłukiem na czele nie ma za wiele do gadania. Czy oni w ogóle wiedzą, że ludzie się z nich śmieją? Jesteś wróżem to może wiesz...?

Jeśli podniesie się raban i prokuratura wspólnie ze służbami
wskaĹĽÄ… winnych z PiS to...  Oczywiste ;)

  zaraz PiS. s.p. lecha. co wtedy? won z wawelu ?

E tam, gĂłwno mogÄ…, j.w. prezes pis rzÄ…dzi!

Jeśli sprawa niewyjaśniona to przy opisanej wyżej sytuacji,
jest niewyjaśniona dla naszego rządu również.

  a dla ciebie jest juz jasna ?

Nie wiem czy potrafisz ogarnąć całość mojego tekstu, więc zrobię ci skrót: "Zadałem tobie pytanie poprzez podanie przykładów". Ja nie wiem, ja się pytam!

Znaczy nie chcą się przyznać do porażki w ochronie informacji...

  a coz my mamy do ukrycia? jakies nanotechnologie ?

O! Sugerujesz, że to była zwykła kradzież?

Tylko, ĹĽe w pierwszym i trzecim
przypadku skutek jest taki sam... :(

  jaki ?

Opisany powyĹĽej.

Data: 2010-04-22 17:02:37
Autor: ColgatesBilly
Mocno smierdzi POskim BANDYCTWEM!

Slusznie mowil wiec zamordowany Prezydent:

Tego czlowieka nalezy sie bac.
Stac go na najgorsze...

Ostatnie lata pokazaly ze mentalnosc ma faszystowska.
Takich wlasnie ludzi hitler stawial na czele kolaborujacych panstw.

PS znamy tez mistrza Polskie za 2 lata: Lechia Gdansk
(Premierowi sie nie odmawia)

Mocno smierdzi POstwem!!!!