Data: 2010-11-14 01:58:41 | |
Autor: krocik | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sie prostuje?
http://www.fotka.pl/profil/trabbart/albumy |
|
Data: 2010-11-14 09:05:45 | |
Autor: to | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
begin krocik
W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sie No nie, czy to jakiś najazd? A nalepkę z szyby już odkleiłeś? Przyspieszenie od 0 do 100 m/s zmierzyłeś? -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-11-14 10:00:10 | |
Autor: Domino Jacha¶ | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Użytkownik "krocik" <jarek@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2xNDo.10376$8m.3064newsfe09.iad... W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sie prostuje? UWAGA TROLL |
|
Data: 2010-11-14 02:05:44 | |
Autor: krocik | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Domino Jacha¶ wrote:
Użytkownik "krocik"<jarek@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ciGLUPKU:najpierw zobacz w czym sprawa (link) a potem sie odzywaj pajacu jeden. |
|
Data: 2010-11-14 11:36:17 | |
Autor: Domino Jacha¶ | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Użytkownik "krocik" <jarek@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:FDNDo.25810$lL3.3122newsfe08.iad... Domino Jacha¶ wrote: Trochę szacunku, nie rozmawiasz ze swoj± w±sat±, zapijaczon± matk± |
|
Data: 2010-11-14 12:04:18 | |
Autor: Plumpi | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Użytkownik "Domino Jacha¶" <iwanos@666.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iboe2v$4h8$1speranza.aioe.org...
UWAGA TROLLGLUPKU:najpierw zobacz w czym sprawa (link) a potem sie odzywaj pajacu jeden. Kolego, sam najpierw miej odrobinę szacunku do innych, bo oskarżasz kolegę Krocika bezpodstawnie. |
|
Data: 2010-11-14 14:29:45 | |
Autor: Michał Gut | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Trochę szacunku, nie rozmawiasz ze swoj± w±sat±, zapijaczon± matk± plumpi prosze mi nie wyciagac trola z kfa :)))))) |
|
Data: 2010-11-14 10:35:59 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
W dniu 2010-11-14 09:58, krocik pisze:
W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sieCo to za auto i w jakich okoliczno¶ciach padło (obroty, obci±żenie silnika, temperatura...) ? Z definicji NIE prostuje się korbowodów. Trzeba dokładnie poszukać przyczyny skrzywienia (przeskoczył rozrz±d?) oraz innych możliwych uszkodzeń tym wywołanych: wał korbowy czy prosty, czy wszystkie czopy s± gładkie, kanały olejowe drożne itd... , panewki - stan i luzy robocze, zawory - proste, szczelne, gniazda całe... tuleje cylindrowe - zmierzyć, czy s± proste, nie porysowane, nie zużyte, bez progów... cały mechanizm rozrz±du... .... Je¶li się pytasz o prostowanie korbowodu, to raczej pozostaw tak± robotę mechanikowi maj±cemu praktykę, choć rachunek za generalkę silnika może być słony :(. Często nie opłaca się tego robić i lepiej jest szukać używki na Allegro - może być z "anglika" - nie kręci się w przeciwn± stronę ;). Pozdrawiam -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2010-11-14 10:55:52 | |
Autor: P_ablo | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsmag@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iboaeo$7uo$1inews.gazeta.pl...
Powaga - a ja myslalem, ze wlasnie dlatego one sa takie tanie ;) Ale na pewno gwinty do srub sa w odwrotna strone... -- Picasso |
|
Data: 2010-11-14 11:00:27 | |
Autor: Big Jack | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
W wiadomo¶ci
news://news-archive.icm.edu.pl/4cdfb22a$0$27044$65785112@news.neostrada.pl *P_ablo* napisał(-a): Ale na pewno gwinty do srub sa w odwrotna strone... I do tego calowe -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2010-11-14 10:23:19 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Dnia 14.11.2010 Big Jack <aaaaa@bbbbb.zz> napisał/a:
W wiadomości To pomyśl co zastaniesz w wersji z Nowej Zelandii ;D |
|
Data: 2010-11-14 11:39:04 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
W dniu 2010-11-14 11:23, Sergiusz Rozanski pisze:
Dnia 14.11.2010 Big Jack<aaaaa@bbbbb.zz> napisał/a: Silnik na gwoździach, bo samoodkręcaniu się śrub w tych silnikach nawet najlepszy loctite nie przeciwdziała. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-11-14 11:43:02 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
W dniu 2010-11-14 11:00, Big Jack pisze:
W wiadomo¶ci Słyszałem że tam nakrętki maj± gwint zewnętrzny, a ¶ruby wewnętrzny. |
|
Data: 2010-11-14 11:46:15 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
W dniu 2010-11-14 09:58, krocik pisze:
W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sie Aż takiego dzwona to już się chyba nie da wyprostować żeby to było wytrzymałe. Prostuje się takie gdzie na oko jeszcze nie widać że jest krzywo. |
|
Data: 2010-11-14 11:54:46 | |
Autor: MarcinJM | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
W dniu 2010-11-14 09:58, krocik pisze:
W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sie Eee, wystarczy odpowiednio wygiac cylinder i bedzie banglalo. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510, marcinjm()op.pl |
|
Data: 2010-11-14 12:07:12 | |
Autor: Plumpi | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Użytkownik "krocik" <jarek@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2xNDo.10376$8m.3064newsfe09.iad...
W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sie prostuje? Ja bym nie prostował tylko wymienił. Swoj± drog± to trzeba znaleĽć przyczynę i j± usun±ć. |
|
Data: 2010-11-14 11:59:11 | |
Autor: krocik | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Plumpi wrote:
Swoj± drog± to trzeba znaleĽć przyczynę i j± usun±ć. Przyczyna to woda (znaczy plyn chlodniczy) w 2 cylindrach. Jedno przekrecenie kluczyka i po silniku. Z powodu obecnosci plynu w cylindrach zabraklo miejsca na dojscie tloka w gorne zwrotne polozenie. Jako najslabsze "ogniwo" kobowody sie wygiely i zrobily miejsce dla tlokow. Mysle ze jak korbowody sie tak mocno pokrzywily to znacznie ciensze spilki trzymajace glowice chyba sie troche rozciagnely. Prawdopodobnie skok gwintu szpilek w aluminiowym bloku tez sie wydluzyl. Moze nawet sruby mocujace wal tez sa odrobine dluzsze niz powinny. Chyba nie ma sensu tego silnika z powrotem skladac. |
|
Data: 2010-11-14 20:35:10 | |
Autor: J.F. | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
On Sun, 14 Nov 2010 11:59:11 -0700, krocik wrote:
Plumpi wrote: Wiesz czy zgadujesz ? Jedno przekrecenie kluczyka i po silniku. Jest w tym maly niuans: czy rozrusznik da rade rozkrecic silnik do wystarczajacej predkosci zeby tak sie skonczylo ? Mysle ze jak korbowody sie tak mocno pokrzywily to znacznie ciensze spilki trzymajace glowice chyba sie troche rozciagnely. Prawdopodobnie skok gwintu szpilek w aluminiowym bloku tez sie wydluzyl. Moze nawet sruby mocujace wal tez sa odrobine dluzsze niz powinny. Chyba nie ma sensu tego silnika z powrotem skladac. No i mozesz miec racje. J. |
|
Data: 2010-11-14 21:18:25 | |
Autor: Plumpi | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9ae0e61rck3o71tu37lk6rg1lkrg602d324ax.com...
Jest w tym maly niuans: czy rozrusznik da rade rozkrecic silnik do Spokojnie. Znajomy miał podobny problem. Wjechał do rzeki (bród). Zgasił silnik i ł±ził po wodzie czy nawet mył to auto. Po jakim¶ czasie chciał odpalić silnik i skończyło się jego wymian±, ponieważ korpu¶ silnika pękł. Okazało się, że do układu zasysania powietrza dostała się woda, a dalej do cylindrów. Akurat w tych autach rura powietrzna biegnie bardzo nisko przy kole, gdzie znajduje się zł±czka, któa lubi się często rozpinać. |
|
Data: 2010-11-14 21:01:30 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Dnia 14.11.2010 Plumpi <plumpix@onet.pl> napisał/a:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9ae0e61rck3o71tu37lk6rg1lkrg602d324ax.com... Do jazdy przez brody zakłada się snorkel, wlot powietrza z poziomu dachu praktycznie i musi on być szczelny. Rozrusznik da radę, szczególnie w wielocylindrowcu jak któryś 'złapie zapłon' to reszte pognie. |
|
Data: 2010-11-14 22:20:02 | |
Autor: Domino Jacha¶ | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Do jazdy przez brody zakłada się snorkel, wlot powietrza z poziomu dachu ale jak to ? |
|
Data: 2010-11-15 13:34:17 | |
Autor: J.F. | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał w
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci Ale znow ta kwestia - czy uszkodzen dokonal rozrusznik, czy silnik zdolal odpalic, wejsc na obroty i wtedy woda dotarla. J. |
|
Data: 2010-11-17 16:32:55 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
J.F. wrote:
Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał w Wystarczy jeden strzał (odpalenie w jednym cylindrze) pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2010-11-14 14:13:59 | |
Autor: megrims | |
Mocno stuknelo i nie pali | |
W dniu 2010-11-14 09:58, krocik pisze:
W silniku stuknelo mocno i nie palii. Rozebralem. Slyszal ktos ze sieinny silnik na allegro - IMO nie opłaca się naprawiać. Ale je¶li to jaki¶ bardzo młody pojazd i silnik V8, V12 albo od 911 Turbo. Te w miarę młode s± drogie. |