Mocny artykuł z Wyborcej

Data: 2009-05-29 09:31:45
Autor: szczurwa
Mocny artykuł z Wyborcej
Nie czytuję tej gazety, ale akurat to polecam. Moze to odpowiedź,
dlaczego mimo kryzysu, nie ma problemu z kartami, kredytami itp.

http://wyborcza.pl/1,87648,6659699,Kryzys_w_banku_zakazany.html

Data: 2009-05-29 09:54:44
Autor: bradley.st
Mocny artykuł z Wyborcej
"W placówce ma konta 4 tys. klientów. Trzeba ich "obrobić", czyli
wcisnąć co najmniej jeden z 11 produktów podłączonych do obsługi ich
rachunku. Kartę kredytową, saldo debetowe, internetowy dostęp do
rachunku, wykaz operacji przez SMS itd. Oczywiście najlepiej wcisnąć
"kolorowemu misiowi" wszystko naraz, w ramach pakietu powitalnego. I
słowem nie wspomnieć, że wszystkie usługi pakietu są płatne."

Niezle, niezle...

Ale dlaczego "kolorowy mis"? :)

Data: 2009-05-29 10:09:53
Autor: szczurwa
Mocny artykuł z Wyborcej
On 29 Maj, 18:54, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Niezle, niezle...

Ale dlaczego "kolorowy mis"? :)

Może jak się po miesiącu delikwent skapuje, to robi się kolorowy ze
złości ? A "miś" to tu i ówdzie odpowiednik waszego "sucker".

Data: 2009-05-29 13:11:42
Autor: bradley.st
Mocny artykuł z Wyborcej
Przy okazji lektury artykulu, zaznajomilem sie z ponizszym
"arcydzielem":

http://wyborcza.pl/1,87648,6655957,W_kryzysie_agencje_traca__a_panie_zyskuja.html

(I juz rozumiem, dlaczego GW nie cieszy sie najlepsza opinia.)

Zafrapowaly mnie dwa fragmenty:

"W dziewczyny często inwestują same agencje. [...] Popularną opcją
jest też zaciąganie kredytów w bankach."

oraz:

"Ale za kilka dni wrócił i ubrany w fartuszek wycierał dziewczynom
podłogę w kuchni, a one znowu go lały. Facet jest dyrektorem banku."

Dzieki GW juz wiemy kto stoi za kryzysem! ;)

Data: 2009-05-29 19:11:02
Autor: mt
Mocny artykuł z Wyborcej
szczurwa pisze:
Nie czytuję tej gazety, ale akurat to polecam. Moze to odpowiedź,
dlaczego mimo kryzysu, nie ma problemu z kartami, kredytami itp.

http://wyborcza.pl/1,87648,6659699,Kryzys_w_banku_zakazany.html

No mocny pikantny duza glebia tym bardziej ze w polsce to 99% podobno katolicy. A kosciol uwaza ze powyzej 10% to lichwa .

Data: 2009-05-29 22:06:24
Autor: Valdi.Pavlack
Mocny artykuł z Wyborcej
"mt" news:4a201724$1news.home.net.pl

No mocny pikantny duza glebia tym bardziej ze w polsce to 99% podobno
katolicy.

Chyba tylko z nazwy.

A kosciol uwaza ze powyzej 10% to lichwa .

Kościół tylko powiela słowa zawarte w Starym i Nowym Testamencie :)

PS. Tak z boku naszej dyskusji -  wprowadzić w PL dwie stawki podatku 5% i
10% i żadnych akcyz - życie stało by się lepsze :)

Data: 2009-05-30 01:02:31
Autor: glaukonWYTNIJTO
Mocny artykuł z Wyborcej

> A kosciol uwaza ze powyzej 10% to lichwa .

Kościół tylko powiela słowa zawarte w Starym i Nowym Testamencie :)

Co z inflacją?

Data: 2009-05-30 01:37:18
Autor: krzysztofsf
Mocny artykuł z Wyborcej
glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:
A kosciol uwaza ze powyzej 10% to lichwa .
Kościół tylko powiela słowa zawarte w Starym i Nowym Testamencie :)

Co z inflacją?

Kiedys inflacja "nie istniala" a jesli ktorys emitent psul swoja monete, to przy rozliczniach szybko ustalano jej faktyczna sile nabywcza oparta na zawartosci zlota.
Chyba dopiero zasypanie rynku zlotem z Nowego Swiata zdewaluowalo wartosc zlota w stosunku do poprzednich stuleci.

Data: 2009-05-30 13:10:17
Autor: MichalL
Mocny artykuł z Wyborcej

"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:gvprjp$7hd$2news.wp.pl...
glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:

Chyba dopiero zasypanie rynku zlotem z Nowego Swiata zdewaluowalo wartosc zlota w stosunku do poprzednich stuleci.

Aleksander Macedoński wcześniej złupił wschod i zaburzył kurs zlota i srebra. Które zresztą miały podobną wartość.

MichalL

Data: 2009-05-30 16:29:38
Autor: krzysztofsf
Mocny artykuł z Wyborcej
MichalL pisze:
[...]

Ale pozniej tak z 1,5 tys lat kurs byl w miare stabilny :))

Czytalem niedawno, jak Japonczycy w schylkowj fazie shogunatu wprowadzili bardzo wysoki sztuczny kurs srebra do zlota, zeby uderzyc w kupcow amerykanskich, wymieniajacych zlote dolary.
Naturalnie europejczycy bedacy w Japonii blyskawicznie spieniezyli posiadane srebrne monety bedace obiegowym srodkiem platniczym  za zloto, ktore sprzedali poza granicami Japonii z trykrotnym zyskiem.

Data: 2009-05-29 19:31:00
Autor: george
Mocny artykuł z Wyborcej

"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:bf021c2c-ef4e-4da4-9afc-bcae86f6f518u8g2000yqn.googlegroups.com...
Nie czytuję tej gazety, ale akurat to polecam. Moze to odpowiedź,
dlaczego mimo kryzysu, nie ma problemu z kartami, kredytami itp.

http://wyborcza.pl/1,87648,6659699,Kryzys_w_banku_zakazany.html

bzdura na maksa...

george

Data: 2009-05-29 10:54:23
Autor: szczurwa
Mocny artykuł z Wyborcej
On 29 Maj, 19:31, "george" <george...@vp.pl> wrote:

bzdura na maksa...

Może byś się bardziej konkretnie wyszczególnił ? Koszerna kłamie ?

Data: 2009-05-29 22:07:37
Autor: Valdi.Pavlack
Mocny artykuł z Wyborcej
"szczurwa"

Koszerna kłamie ?

To chyba za mocne słowo. Raczej nie zawsze całą prawdę przedstawia, albo
ukazuje ją w niedokońca obiektywnym świetle.

Data: 2009-05-29 20:36:32
Autor: Darek
Mocny artykuł z Wyborcej
bzdura na maksa...

Co do zejścia babki z BZWBK się nie wypowiem bo niewiem czy to prawda ale mechanizmy tam opisane są prawdziwe. Wystarczy poczytać forum pracowników banków na wyborczej.

Darek

Data: 2009-05-29 11:46:42
Autor: bradley.st
Mocny artykuł z Wyborcej
On 29 Maj, 14:36, "Darek" <n...@podam.maila.pl> wrote:

Co do zejścia babki z BZWBK się nie wypowiem bo niewiem czy to prawda

Przedostatni akapit artykulu:

"Jak informuje Piotr Gajdziński, rzecznik prasowy banku BZ WBK,
doradczyni, która zmarła w trakcie obsługi klienta, leczyła się na
serce. "

Data: 2009-05-29 21:40:24
Autor: Darek
Mocny artykuł z Wyborcej
Przedostatni akapit artykulu:

"Jak informuje Piotr Gajdziński, rzecznik >prasowy banku BZ WBK,
doradczyni, która zmarła w trakcie obsługi >klienta, leczyła się na
serce. "

A co miał powiedzieć? Że zdrowe osobniki wytrzymują takie ciśnienie a słabszy egzemplarz zszedł? Zawsze będą się bronić bo by musieli rodzinie wysokie odszkodowanie płacić

Darek

Data: 2009-05-29 12:58:56
Autor: bradley.st
Mocny artykuł z Wyborcej
On 29 Maj, 15:40, "Darek" <n...@podam.maila.pl> wrote:
> [...]

A co miał powiedzieć? Że zdrowe osobniki wytrzymują takie ciśnienie a
słabszy egzemplarz zszedł? Zawsze będą się bronić bo by musieli rodzinie

Ja jednak zaczne pisac pelnymi zdaniami. :)

Napisales wczesniej: "Co do zejścia babki z BZWBK się nie wypowiem bo
niewiem czy to prawda."

Rzecznik prasowy BZ WBK potwierdzil, ze pracownica banku zmarla (a) na
serce, (b) obslugujac klienta.

Data: 2009-05-29 22:17:19
Autor: Darek
Mocny artykuł z Wyborcej
Ja jednak zaczne pisac pelnymi zdaniami. :)

Mi chodziło o to że czasami to co mówi rzecznik jest dalekie od rzeczywistości

Darek

Data: 2009-05-30 14:16:56
Autor: Tomasz Chmielewski
Mocny artyku��������� ���
Darek wrote:
Ja jednak zaczne pisac pelnymi zdaniami. :)

Mi chodzi�o o to �e czasami to co m�wi rzecznik jest dalekie od rzeczywisto�ci

Umarla, ale nie do konca?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-05-29 22:08:43
Autor: Valdi.Pavlack
Mocny artykuł z Wyborcej
"bradley.st"

"Jak informuje Piotr Gajdziński, rzecznik prasowy banku BZ WBK,
doradczyni, która zmarła w trakcie obsługi klienta, leczyła się na
serce. "

Jak się czyta takie artykuły to chyba nie dziwota, że pompka "idzie na
wakacje" :)

Data: 2009-05-30 15:05:46
Autor: RK
Mocny artykuł z Wyborcej

Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1b633ac7-bc05-4645-9bcf-6e257ff97d50n21g2000vba.googlegroups.com...

Przedostatni akapit artykulu:

"Jak informuje Piotr Gajdziński, rzecznik prasowy banku BZ WBK,
doradczyni, która zmarła w trakcie obsługi klienta, leczyła się na
serce. "

Podejrzewam, że tym obsługiwanym klientem był ktoś z piszących na tę grupę dyskusyjną. Jak zaczął babce wytykać wszystkie kruczki i niedomówienia w umowie to babka się załamała i serce nie wytrzymało. ;)

Data: 2009-05-30 07:33:05
Autor: bradley.st
Mocny artykuł z Wyborcej
On 30 Maj, 09:05, "RK" <niespamerom_r...@o2.pl> wrote:

Podejrzewam, że tym obsługiwanym klientem był ktoś z piszących na tę grupę
dyskusyjną. Jak zaczął babce wytykać wszystkie kruczki i niedomówienia w
umowie to babka się załamała i serce nie wytrzymało. ;)

Coz, nie da sie ukryc ze wsrod piszacych zauwazylem wiele bratnich
dusz jesli chodzi o upierd..., przepraszam, zelazna konsekwencje w
dazeniu do celu. :)

Data: 2009-05-30 14:23:46
Autor: szczurwa
Mocny artykuł z Wyborcej
On 30 Maj, 15:05, "RK" <niespamerom_r...@o2.pl> wrote:

Podejrzewam, że tym obsługiwanym klientem był ktoś z piszących na tę grupę
dyskusyjną. Jak zaczął babce wytykać wszystkie kruczki i niedomówienia w
umowie to babka się załamała i serce nie wytrzymało. ;)

+++ !

Data: 2009-05-29 22:38:02
Autor: MK
Mocny artykuł z Wyborcej
[...]

Ja chcialbym zobaczyc artykul nt. pracy dziennikarza w dzienniku, a jeszcze lepiej czlowieka, ktory zajmuje sie pozyskiwaniem reklamodawcow... Nikt nie mowi, ze praca w banku jest latwa i nie kazdy musi tam pracowac. Z artykulu wynika, ze praca w oddziale jest podobna do pracy dziennikarza... pozyskac klienta/czytelnika mowiac mu tylko tyle zeby kupil nasz produkt reszte przemilczec jesli sam nie zapyta.
Tak w ogole dziwi mnie, ze nikt nie widzi niczego niestosownego np. w sprzedazy karty rodzinie, zrobieniu jednej transakcji, zwieciu prowizji z nastepnie jej zamknieciu. Za to gdy mowi sie o tym, ze sprzedawca ma plany sprzedazowe to juz wielki krzyk. Banki zapewne powinny miec oddzialy na kazdym rogu, otwarte od 8 do 20 przez 7 dni w tygodniu, a w srodku powinni czekac usmiechnieci pracownicy dobrze wynagradzani ze realizacje dyspozycji klienta. Konta powinny byc darmowe, oprocentowane jak kredyty, bezplatne i z mozliwoscia bezplatnej wysplaty ze wszystkich bankomatow, a wszystkie transakcje walutowe powinny byc rozliczane wg. kursu sredniego NBP... a wtedy bysmy mieli kolejne piramidy takie jak ZUS :).

MK

Mocny artykuł z Wyborcej