Mocny, elastyczny klej aluminium–guma/poli uretan

Data: 2014-07-08 22:38:26
Autor: ToMasz
Mocny, elastyczny klej aluminium–guma/poli uretan
W dniu 08.07.2014 20:41, ZakonSpirowany pisze:
W sumie wszystko jest w temacie. Nie musi być go dużo – powierzchnia do
sklejenia mniejsza od kartki A5. Dodam, choć to chyba oczywiste, że
powinien być wytrzymały na typowe dla Polski warunki atmosferyczne.
No i podkreślę elastyczność. Klejone elementy nie będą zginane, ale
poddawane zmiennemu naciskowi, więc typowe dwuskładnikowe (distal,
poxipol) odpadają.
W sieci takich pełno, ale chcę to zrobić raz a dobrze, więc byłbym
wdzięczny za nazwy sprawdzonych specyfików.
Cena nie gra roli, o ile nie będzie to litrowa puszka za 100 zł.
Powierzchnia aluminium potraktowana gruboziarnistym papierem ściernym,
więc nie jest 'śliska'.

polecam klej do szyb samochodowych (klei się nim lusterka do szyb). na starcie jest jak slikikon w tubie, albo margaryna do kanapek, finalnie będzie gumowaty jak opona samochodowa. po dłuższym czasie nie do oderwania. Mnie lekko złapał tłok w tubie, i podczas próby oderwania, uwolnienia tłoka zmiażdżyłem tubę, tłok nie puścił. Jak jesteś ze Śląska, resztkę mojego kleju oddam gratis.
ToMasz

Data: 2014-07-09 00:05:52
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 2014-07-08 22:38, ToMasz pisze:
polecam klej do szyb samochodowych (klei się nim lusterka do szyb).

Przeleciało mi to przez myśl, bo kleiłem niedawno lustro do płyty HDF klejem Den Braven do luster i płytek, no i zrobił na mnie wrażenie, choć był już przeterminowany (toteż zużyłem cały i tubę wyrzuciłem).
Nawet nie jest taki drogi, bo ~20 zł, a zawsze przydatny. Myślę, że to strzał w dziesiątkę. :)

--

Mocny, elastyczny klej aluminium–guma/poli uretan