Mocny, elastyczny klej aluminium–guma/poliure tan

Data: 2014-07-08 20:41:07
Autor: ZakonSpirowany
Mocny, elastyczny klej aluminium–guma/poliure tan
W sumie wszystko jest w temacie. Nie musi być go dużo – powierzchnia do sklejenia mniejsza od kartki A5. Dodam, choć to chyba oczywiste, że powinien być wytrzymały na typowe dla Polski warunki atmosferyczne.
No i podkreślę elastyczność. Klejone elementy nie będą zginane, ale poddawane zmiennemu naciskowi, więc typowe dwuskładnikowe (distal, poxipol) odpadają.
W sieci takich pełno, ale chcę to zrobić raz a dobrze, więc byłbym wdzięczny za nazwy sprawdzonych specyfików.
Cena nie gra roli, o ile nie będzie to litrowa puszka za 100 zł.
Powierzchnia aluminium potraktowana gruboziarnistym papierem ściernym, więc nie jest 'śliska'.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-07-08 12:52:48
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 8 lipca 2014 20:41:07 UTC+2 użytkownik ZakonSpirowany napisał:
[...]

-- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Wypolerować aluminium i przykleić gumę na Cyjanopan E.

Data: 2014-07-08 22:11:51
Autor: zorba128
On 07/08/2014 08:41 PM, ZakonSpirowany wrote:
> No i podkreślę elastyczność.

Epidian 5 + PAC?

Bywa dostępny w małych tubkach w sklepach budowlano/metaowych.

Możesz poeksperymentować z ilością utwardzacza (im więcej, tym
bardziej elastyczna spoina). Nie klei niektórych tworzyw sztucznych,
ale pu chyba powinien ładnie złapać.

No i cena dobra :P

marcin

Data: 2014-07-08 22:23:50
Autor: p0li
Mocny, elastyczny klej aluminium–guma/poliure tan
T->Dnia 2014-07-08 20:41:07 niejaki ZakonSpirowany napisa:
W sumie wszystko jest w temacie.

sikaflex 241

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebra sobie szarlotki

Data: 2014-07-08 22:38:26
Autor: ToMasz
W dniu 08.07.2014 20:41, ZakonSpirowany pisze:
[...]

polecam klej do szyb samochodowych (klei się nim lusterka do szyb). na starcie jest jak slikikon w tubie, albo margaryna do kanapek, finalnie będzie gumowaty jak opona samochodowa. po dłuższym czasie nie do oderwania. Mnie lekko złapał tłok w tubie, i podczas próby oderwania, uwolnienia tłoka zmiażdżyłem tubę, tłok nie puścił. Jak jesteś ze Śląska, resztkę mojego kleju oddam gratis.
ToMasz

Data: 2014-07-09 00:05:52
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 2014-07-08 22:38, ToMasz pisze:
polecam klej do szyb samochodowych (klei się nim lusterka do szyb).

Przeleciało mi to przez myśl, bo kleiłem niedawno lustro do płyty HDF klejem Den Braven do luster i płytek, no i zrobił na mnie wrażenie, choć był już przeterminowany (toteż zużyłem cały i tubę wyrzuciłem).
Nawet nie jest taki drogi, bo ~20 zł, a zawsze przydatny. Myślę, że to strzał w dziesiątkę. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-07-08 23:57:16
Autor: ZakonSpirowany
Mocny, elastyczny klej aluminium–guma/poli uretan
Dzięki Wszystkim za podpowiedzi.
Posprawdzam ceny i przejdę się do pobliskiej "Mrówki PSB".

--

Data: 2014-07-09 00:12:23
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 08 Jul 2014 20:41:07 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):

No i podkreślę elastyczność. Klejone elementy nie będą zginane, ale poddawane zmiennemu naciskowi, więc typowe dwuskładnikowe (distal, poxipol) odpadają.

Klej adhezyjny - parę dobrych jest.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Mocny, elastyczny klej aluminium–guma/poliure tan