Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Mocowania kufrów bocznych (klasyk)

Mocowania kufrów bocznych (klasyk)

Data: 2011-05-30 14:22:58
Autor: J_K_K
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
Typu klasycznego :-)
(czyli chromowane "ramki")

Czy poszczególni producenci starali siê trzymaæ jaki¶ standard,
czy ka¿dy sobie ?

Np. czy do stela¿a Hepco-Becker podpasuj± kufry np. Krauser,
czy raczej "marne-szanse" ?

Pzdr

JKK

Data: 2011-05-30 17:35:28
Autor: Kuczu
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
W dniu 2011-05-30 14:22, J_K_K pisze:
Typu klasycznego :-)
(czyli chromowane "ramki")

Czy poszczególni producenci starali się trzymać jakiś standard,
czy każdy sobie ?

Np. czy do stelaża Hepco-Becker podpasują kufry np. Krauser,

Nie

czy raczej "marne-szanse" ?

Tak

Najlepiej wybrac uniwersalne ramki + adaptery producenta kufrow.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-05-30 17:37:43
Autor: kocyk
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
Kuczu wrote:
W dniu 2011-05-30 14:22, J_K_K pisze:
Typu klasycznego :-)
(czyli chromowane "ramki")

Czy poszczególni producenci starali się trzymać jakiś standard,
czy każdy sobie ?

Np. czy do stelaża Hepco-Becker podpasują kufry np. Krauser,

Nie

czy raczej "marne-szanse" ?

Tak

Piersze primo, on pytal o klasyka.

Najlepiej wybrac uniwersalne ramki + adaptery producenta kufrow.

A drugie primo, ze taki producent jest jeden, i poza nielicznymi wyjatkami produkuje blaszki mocowane na szybkozlaczki odpinane zlotowka. Ani to bezpieczne, ani bezpieczne, ani ladne.
K.

Data: 2011-05-30 17:50:34
Autor: Kuczu
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
W dniu 2011-05-30 17:37, kocyk pisze:
Kuczu wrote:
W dniu 2011-05-30 14:22, J_K_K pisze:
Typu klasycznego :-)
(czyli chromowane "ramki")

Czy poszczególni producenci starali się trzymać jakiś standard,
czy każdy sobie ?

Np. czy do stelaża Hepco-Becker podpasują kufry np. Krauser,

Nie

czy raczej "marne-szanse" ?

Tak

Piersze primo, on pytal o klasyka.

Wiem, do klasykow mozna kupic bardzo ladne kufry, np Krauser K1. Mialem kiedys takie i mialy adaptery a zamocowane byly na uniwersalnym stelazu FiveStar na starej XJ.


Najlepiej wybrac uniwersalne ramki + adaptery producenta kufrow.

A drugie primo, ze taki producent jest jeden, i poza nielicznymi
wyjatkami produkuje blaszki mocowane na szybkozlaczki odpinane zlotowka.
Ani to bezpieczne, ani bezpieczne, ani ladne.

j.w.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-05-30 19:21:59
Autor: kocyk
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
Kuczu wrote:
W dniu 2011-05-30 17:37, kocyk pisze:
Kuczu wrote:
W dniu 2011-05-30 14:22, J_K_K pisze:
Typu klasycznego :-)
(czyli chromowane "ramki")

Czy poszczególni producenci starali się trzymać jakiś standard,
czy każdy sobie ?

Np. czy do stelaża Hepco-Becker podpasują kufry np. Krauser,

Nie

czy raczej "marne-szanse" ?

Tak

Piersze primo, on pytal o klasyka.

Wiem, do klasykow mozna kupic bardzo ladne kufry, np Krauser K1. Mialem kiedys takie i mialy adaptery a zamocowane byly na uniwersalnym stelazu FiveStar na starej XJ.


Najlepiej wybrac uniwersalne ramki + adaptery producenta kufrow.

A drugie primo, ze taki producent jest jeden, i poza nielicznymi
wyjatkami produkuje blaszki mocowane na szybkozlaczki odpinane zlotowka.
Ani to bezpieczne, ani bezpieczne, ani ladne.

j.w.

A to ja nie widzialem takiego stelaza. Masz jakies foto?
K.

Data: 2011-05-30 20:47:32
Autor: Kuczu
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
W dniu 2011-05-30 19:21, kocyk pisze:

Najlepiej wybrac uniwersalne ramki + adaptery producenta kufrow.

A drugie primo, ze taki producent jest jeden, i poza nielicznymi
wyjatkami produkuje blaszki mocowane na szybkozlaczki odpinane zlotowka.
Ani to bezpieczne, ani bezpieczne, ani ladne.

j.w.

A to ja nie widzialem takiego stelaza. Masz jakies foto?
K.

To moze zdefiniujmy najpierw pojecie "klasyk" ? Bo dla jednego to Sevenfifty a dla innego BSA Rocket. Dla mnie klasyki to wiekszosc motocykli do roku 1984. Czemu akurat ten rok ? Bo wtedy zaczela sie moda na plastikowe owiewki i motocykle sportowe w sensie obudowane szlifierki. Wtedy weszla VF750F, CBX750, GPZ750/900R rok  pozniej gixxery, wkrotce VFR, 1000RX itd.
A dla motocykli z poczatku lat 80 bez klopotu sa dostepne nowe i uzywane stelaze pod kufry. Roznych firm.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-05-30 21:37:03
Autor: J_K_K
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:is0ooc$9ea$1news.onet.pl...
A dla motocykli z poczatku lat 80 bez klopotu sa dostepne nowe i uzywane stelaze pod kufry. Roznych firm.

Stelaże i owszem.
Natomiast samo mocowanie do rurki stelaża zbyt skomplikowane nie jest.
Pozostaje kwestia średnicy rurki / uchwytu i odległości zamka górnego
bądź bocznego od drugiego mocowania / uchwytu.

Pzdr

JKK

Data: 2011-05-31 08:18:25
Autor: kocyk
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
J_K_K wrote:
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:is0ooc$9ea$1news.onet.pl...
A dla motocykli z poczatku lat 80 bez klopotu sa dostepne nowe i uzywane stelaze pod kufry. Roznych firm.

Stelaże i owszem.
Natomiast samo mocowanie do rurki stelaża zbyt skomplikowane nie jest.
Pozostaje kwestia średnicy rurki / uchwytu i odległości zamka górnego
bądź bocznego od drugiego mocowania / uchwytu.

Akurat w przypadku hepco beckera i szczegolnie krauzera nie jest to takie proste.
K.

Data: 2011-05-31 08:17:36
Autor: kocyk
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
Kuczu wrote:
W dniu 2011-05-30 19:21, kocyk pisze:

Najlepiej wybrac uniwersalne ramki + adaptery producenta kufrow.

A drugie primo, ze taki producent jest jeden, i poza nielicznymi
wyjatkami produkuje blaszki mocowane na szybkozlaczki odpinane zlotowka.
Ani to bezpieczne, ani bezpieczne, ani ladne.

j.w.

A to ja nie widzialem takiego stelaza. Masz jakies foto?
K.

To moze zdefiniujmy najpierw pojecie "klasyk" ? Bo dla jednego to Sevenfifty a dla innego BSA Rocket. Dla mnie klasyki to wiekszosc motocykli do roku 1984. Czemu akurat ten rok ? Bo wtedy zaczela sie moda na plastikowe owiewki i motocykle sportowe w sensie obudowane szlifierki. Wtedy weszla VF750F, CBX750, GPZ750/900R rok  pozniej gixxery, wkrotce VFR, 1000RX itd.
A dla motocykli z poczatku lat 80 bez klopotu sa dostepne nowe i uzywane stelaze pod kufry. Roznych firm.

Hehe, fajnie sie dzis z toba gada. Generalnie to ja sie zgadzam, ale chcialbym zobaczyc taki uniwersalny z tamtych lat, bo nie widzialem, a interesuja mnie rozwiazania techniczne.
K.

Data: 2011-05-31 17:41:36
Autor: Kuczu
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
W dniu 2011-05-31 08:17, kocyk pisze:

Hehe, fajnie sie dzis z toba gada. Generalnie to ja sie zgadzam, ale
chcialbym zobaczyc taki uniwersalny z tamtych lat, bo nie widzialem, a
interesuja mnie rozwiazania techniczne.

Zle zakumales. Uniwersalny w sensie pod kazde kufry a nie pod kazde moto.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-05-31 19:43:01
Autor: kocyk
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
Kuczu wrote:
W dniu 2011-05-31 08:17, kocyk pisze:

Hehe, fajnie sie dzis z toba gada. Generalnie to ja sie zgadzam, ale
chcialbym zobaczyc taki uniwersalny z tamtych lat, bo nie widzialem, a
interesuja mnie rozwiazania techniczne.

Zle zakumales. Uniwersalny w sensie pod kazde kufry a nie pod kazde moto.

No tak wlasnie zakumalem, i chcialbym zobaczyc jak technicznie byla rozwiazana uniwersalnosc, bo jednak mocowania hb/givi/krauser nie sa ani tyci podobne.
K.

Data: 2011-05-31 20:32:22
Autor: Kuczu
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
W dniu 2011-05-31 19:43, kocyk pisze:
Kuczu wrote:
W dniu 2011-05-31 08:17, kocyk pisze:

Hehe, fajnie sie dzis z toba gada. Generalnie to ja sie zgadzam, ale
chcialbym zobaczyc taki uniwersalny z tamtych lat, bo nie widzialem, a
interesuja mnie rozwiazania techniczne.

Zle zakumales. Uniwersalny w sensie pod kazde kufry a nie pod kazde moto.

No tak wlasnie zakumalem, i chcialbym zobaczyc jak technicznie byla
rozwiazana uniwersalnosc, bo jednak mocowania hb/givi/krauser nie sa ani
tyci podobne.

Ot prostokatna chromowana ramka z boku. Do niej przykrecane adaptery/plyty pod rozne kurfy.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-06-01 00:35:04
Autor: Tomek Wozniakowski
Mocowania kufrów bocznych (klasyk)
   Czesc :)

W dniu 2011-05-30 14:22, J_K_K pisze:
Typu klasycznego :-)
(czyli chromowane "ramki")

Czy poszczególni producenci starali siê trzymaæ jaki¶ standard,
czy ka¿dy sobie ?

Jesli chodzi o chromy, to Ci malo pomoge, ale moze co znajdziesz po wskazowkach.


Np. czy do stela¿a Hepco-Becker podpasuj± kufry np. Krauser,
czy raczej "marne-szanse" ?

Generalnie towarzystwo nie dba o zgodnosc z konkurencja, chociaz sa tez wyjatki, jak Givi i Kappa, ktore maja te same mocowania (ale jakbys sie doczytal, to bys sie dowiedzial, ze wszystko siedzi w rodzinie ;) ).

Ew. mozesz sprobowac poszukac jakichs uniwersalnych mocowan, do ktorych mocuje sie adaptery/plyty pod konkretny system. Takie rozwiazania ma np. SW Motech.

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673

Mocowania kufrów bocznych (klasyk)

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona