Mocowanie Superflash

Data: 2009-11-30 12:47:58
Autor: Michał Pawelski
Mocowanie Superflash
Witam,

niestety podczas ostatniego wypadu w góry zgubiłem mocowanie do lampki tylnej Smart Superflash.

Może ktoś ma zbędne mocowanie np. po niesprawnej lampce i chciałby się odpłatnie pozbyć?

Pozdrawiam
Michał Pawelski

Data: 2009-11-30 14:23:08
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Mocowanie Superflash
Dnia 30.11.2009 12:47 użytkownik Michał Pawelski napisał :
[...]

http://www.chainreactioncycles.com/Brands.aspx?BrandID=31
Spóźniłeś się chwilkę. Podłącz się do czyjegoś zamówienia.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-30 23:50:25
Autor: Michał Pawelski
Mocowanie Superflash
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
http://www.chainreactioncycles.com/Brands.aspx?BrandID=31
Spóźniłeś się chwilkę. Podłącz się do czyjegoś zamówienia.

Dzięki za info, jeżeli nie znajdę nigdzie w Polsce, to poczekam na większe zamówienie i się podłączę.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-11-30 22:34:08
Autor: geos
Mocowanie Superflash
Michał Pawelski wrote:
Witam,

niestety podczas ostatniego wypadu w góry zgubiłem mocowanie do lampki tylnej Smart Superflash.

Może ktoś ma zbędne mocowanie np. po niesprawnej lampce i chciałby się pozbyć?

napisz na którym Ci zależy (czy tym mocowanym do sztycy, czy do rurki tylnego widelca?) -- poszukam u siebie.

pozdrawiam,
geos

Data: 2009-11-30 23:18:15
Autor: Michał Pawelski
Mocowanie Superflash
geos wrote:
napisz na którym Ci zależy (czy tym mocowanym do sztycy, czy do rurki tylnego widelca?) -- poszukam u siebie.

Do lampki 317R mocowanie do sztycy, jeżeli miałbyś, to oczywiście za opłatą możemy się dogadać.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-12-01 00:17:12
Autor: geos
Mocowanie Superflash
Michał Pawelski wrote:
geos wrote:
napisz na którym Ci zależy (czy tym mocowanym do sztycy, czy do rurki tylnego widelca?) -- poszukam u siebie.

Do lampki 317R mocowanie do sztycy, jeżeli miałbyś, to oczywiście za opłatą możemy się dogadać.

napisz do mnie na geos (at) buziaczek (dot) pl. jak jutro znajdę w "magazynku" to Ci dam -- jak mieszkasz w warszawie to będziesz mógł odebrać na ursynowie.

pozdrawiam,
geos

Data: 2009-12-01 00:47:25
Autor: Flash
Mocowanie Superflash
On 30 Lis, 23:18, Michał Pawelski <stormc...@wp.pl> wrote:
geos wrote:
> napisz na którym Ci zależy (czy tym mocowanym do sztycy, czy do rurki
> tylnego widelca?) -- poszukam u siebie.

Do lampki 317R mocowanie do sztycy, jeżeli miałbyś, to oczywiście za opłatą możemy się dogadać.

Ja kupilem Smart SuperFlash'a bo zgubilem swojego starego zwyklego
Smarta... i okazalo sie, ze mocowanie pasowalo, wiec mocowanie z
opakowania od SuperFlash'a przykrecilem do drugiego roweru i od tatej
poy pzekladalem tylko lampke miedzy owerami, bez koniecznosci
przekrecania mocowania :)
Dlatego poszukaj mocowan takze od innych Smartow.

Pozdrawiam :)
Flash

Data: 2009-12-01 10:15:35
Autor: chary
Mocowanie Superflash
On Tue, 1 Dec 2009 00:47:25 -0800 (PST), Flash wrote:

Ja kupilem Smart SuperFlash'a [...]

Pozdrawiam :)
Flash

To powinienes sobie nicka zmienic ;)

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2009-12-01 11:34:25
Autor: geos
Mocowanie Superflash
Michał Pawelski wrote:
Do lampki 317R mocowanie do sztycy, jeżeli miałbyś

przekopałem rupiecie i niestety mam tylko dwie obejmy mocowane do tylnego widelca.

pozdrawiam,
geos

Data: 2009-12-01 13:39:01
Autor: Michał Pawelski
Mocowanie Superflash
geos wrote:
przekopałem rupiecie i niestety mam tylko dwie obejmy mocowane do tylnego widelca.

Spoko, dzięki i tak za zainteresowanie i chęć pomocy.

Miłego dnia,
pozdrawiam
Michał

Mocowanie Superflash