Mocowanie adaptera hamulca do ramy

Data: 2012-05-12 12:49:16
Autor: jacyn
Mocowanie adaptera hamulca do ramy
Witam.

Dzisiaj montuję tylny hamulec tarczowy i mam problem z adapterem. Otóż wydaje mi się, że śruby mocujące go do ramy są za krótkie (oryginalne). Co nieco widać na zdjęciach (sorry za jakość, ale fotograf ze mnie marny):

http://utnij.pl/adapter1
http://utnij.pl/adapter2
http://utnij.pl/adapter3

Przy widelcu śruby wchodzą na tyle w adapter, że końce zrównują się z jego płaszczyzną, natomiast z tyłu zostaje ok. 3mm miejsca w otworach adaptera.

Tak ma być, czy przejmować się? Jak macie u siebie?

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2012-05-12 07:34:51
Autor: rzymo
Mocowanie adaptera hamulca do ramy
Faktycznie co¶ krótkie te ¶ruby. Dla ¶wiêtego spokoju zastosowa³bym d³u¿sze.

Data: 2012-05-14 12:38:04
Autor: Jan Srzednicki
On 2012-05-12, jacyn wrote:
Witam.

[...]

3mm to jeszcze nie dramat, ale dla bezpieczeństwa możesz wymienić na
śruby o 3mm dłuższe. Do dostania w dobrym sklepie metalowym (wskazane
nierdzewki).

Data: 2012-05-15 23:06:59
Autor: jacyn
Mocowanie adaptera hamulca do ramy
Dzięki za odzew. Kupiłem dłuższe śruby, przynajmniej nie będę się zastanawiać, czy gdzieś mi hamulca nie braknie.
Swoją drogą dziwne, że śruby dostarczone z adapterem były takie krótkie.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Mocowanie adaptera hamulca do ramy