Mocowanie kamery

Data: 2009-05-03 21:10:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Mocowanie kamery

W jaki sposób mocujecie kamery podczas jazdy, aby nagrywany obraz nie trząsł się niemiłosiernie podczas jazdy w terenie? Kamerka sama w sobie jest dość ciężka i niestety nie zdaje egzaminu ani na kasku (obciążony kask macha się na wybojach), ani na kierownicy (amor wszystkiego nie wybiera).

Jakieś sztuczki albo nietrywialne sposoby mocowania? :)

Jaką kamerę, ile waży?

zyga, ekspert

Data: 2009-05-03 21:25:20
Autor: mocniak
Mocowanie kamery
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Jaką kamerę, ile waży?

Dobrze wiesz jaką kamerę, atc 2k ;-) Tak na oko waży ok. 200g.

Obraz przy dobrym świetle jest zaskakująco dobry, tylko ten trzęsący się kadr... :(

--
Mocniak

Data: 2009-05-03 21:27:54
Autor: Marcin Hyła
Mocowanie kamery
mocniak wrote:

Dobrze wiesz jaką kamerę, atc 2k ;-) Tak na oko waży ok. 200g.

Obraz przy dobrym świetle jest zaskakująco dobry, tylko ten trzęsący się kadr... :(

200 g i to ci przeszkadza na głowie? Chyba żartujesz.

Wywal firmowe mocowanie, weź taśmę klejącą, styropian do ustawienia w pionie/poziomie na kasku i nie zawracaj głowy :-P

Brunelle jeździ z czymś co waży na oko 1-2 kg, moja kamerka też co najmniej 0,7 kg waży i sie dało :-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-03 22:17:02
Autor: Michał Pysz
Mocowanie kamery
[...]

To może Ci Twoi zawodnicy przyklejają kaski do głowy klejem.

Bo ja stwierdzam, że nawet jak przypnę gps (80g) albo czołówkę (170g) to mi się jeździ kijowo.
Kask waży 250g.
GPSa montuję centralnie na czubku, czołówkę tak by lampka była z przodu a baterie z tyłu więc nie powinno to znacznie zmieniać wyważenia.

mp.

marcin ha

Data: 2009-05-03 23:08:59
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Mocowanie kamery

[...]

Ja gpsa chowam do kieszeni, waży 49g z paskiem.
:>

zyga

Data: 2009-05-04 08:35:23
Autor: Michał Pysz
Mocowanie kamery
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

oo ale lekki, jaki to ?
Ja mam Holluxa 236.

Mocowanie na kasku ma tę zaletę, że gps najlepiej widzi niebo.
W kieszeni są często jaja.
Bo che mieć tracka z jazdy a w domu się okazuje, że zamiast droga jechałem 300m wyżej po jakichś krzaczorach.

Na otwartej przestrzeni nie ma problemu ale w lesie albo w dolinach (np przełom Dunajca) lepiej nie zasłaniać widoczności.

mp.

Data: 2009-05-04 12:00:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Mocowanie kamery

[...]

Nie mam z tym żadnych problemów.
Trzymam w kieszeni lub w plecaku.
Wintec 201.

zyga

Data: 2009-05-05 06:16:51
Autor: nb
Mocowanie kamery
at Mon 04 of May 2009 08:35, Michał Pysz wrote:

Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Bo ja stwierdzam, że nawet jak przypnę gps (80g) albo czołówkę
(170g) to mi się jeździ kijowo.
Kask waĹźy 250g.
GPSa montuję centralnie na czubku, czołówkę tak by lampka była z
przodu a baterie z tyłu więc nie powinno to znacznie zmieniać
wywaĹźenia.

Ja gpsa chowam do kieszeni, waĹźy 49g z paskiem.

oo ale lekki, jaki to ?
Ja mam Holluxa 236.

Mocowanie na kasku ma tę zaletę, że gps najlepiej widzi niebo.
W kieszeni są często jaja.

Nieczęsto. Tylko wtedy kiedy siodełko niewygodne :-]

nb

Data: 2009-05-03 21:59:28
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Mocowanie kamery

Jaką kamerę, ile waży?

Dobrze wiesz jaką kamerę, atc 2k ;-) Tak na oko waży ok. 200g.

Ale inni też chcą wiedzieć.

Obraz przy dobrym świetle jest zaskakująco dobry, tylko ten trzęsący się kadr... :(

Zestawu akcesoriów nie było?

zyga

Data: 2009-05-04 23:49:26
Autor: mocniak
Mocowanie kamery
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
Zestawu akcesoriów nie było?

Były i się sprawdzają. Problemem nie są drgania na trzymadle, ale na nośnikach (kierownicy czy kasku, które się trzęsą).

--
Mocniak

Mocowanie kamery