Mocowanie kamery sportowej w gnieździe lampy błyskowej

Data: 2017-12-03 19:42:36
Autor: Sebastian Biały
Mocowanie kamery sportowej w gnieździe lampy błyskowej
Cześć.

Troche OT. Dzisiaj musiałem jednocześnie kręcić filmi kamera sportową i strzelać zdjęcia lustrzanką ;)

Pomyślałem sobie: fajnie by było mieć mocowanie do kamery sportowej (wystraczy zwykła śruba jak do mocowania aparatu), wsuwana w miejsce gniazda lampy błyskowej.

Jesli ciężko to pojąc to proponuje wyobrazić sobie że chciałbym przymocować jeden aparat fotograficzny w gnieździe lampy błyskowej drugiego [1].

Co prawda potrzebuje to dla kamery sportowej ale śrubka taka sama jak dla typowego aparatu foto więc może coś takiego istnieje w ogóle w fotografii. Czy ktos może mnie naprowadzić na właściwe słowa kluczowe? Spędziłem dłuższa chwilę szukając i jakoś nie widze od ręki gotowca. Może nie ma?

[1] https://www.youtube.com/watch?v=2Zv-CBr8dP4

Data: 2017-12-03 11:52:45
Autor: dagon0@vp.pl
W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 19:42:43 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
[...]

W drugą stronę znalazłem bez problemu. Może Manfrotto takiego dynksa robi?
Ale najpewniej będzie kupić kostkę SCA300 bez dod.styków i nakleić Poxipolem śrubę statywową od starego aparatu.
Pozdrawiam Marcin

Data: 2017-12-04 18:15:31
Autor: JD
W dniu 03.12.2017 o 19:42, Sebastian Biały pisze:
[...]

Cześć,

Dokładnie coś takiego mam przy panelu LED do filmowania.
U dołu stopka do gniazda lampy na aparacie (i z alternatywnym gwintem wewn) u góry śruba statywowa.
Właśnie na czymś takim zamocowany jest ten panel:

http://tiny.pl/glnzm

JD

JD

Data: 2017-12-05 09:17:02
Autor: zbronson
On Sunday, December 3, 2017 at 1:42:43 PM UTC-5, Sebastian Biały wrote:
[...]

To sa tanie rzeczy i jest ich duzo roznych rodzajow.
Taka jak w linku w zupelnosci by wystarczyla.
https://www.ebay.com/itm/Mini-Ball-Head-Shoe-1-4in-Flash-Bracket-Mount-Screw-Holder-Mount-Camera-Tripod/263239032346?hash=item3d4a44de1a:g:OlMAAOSw-CpX-7uJ Slon

Data: 2017-12-07 19:13:02
Autor: Uncle Pete

Słowa kluczowe: głowica statywowa na sanki. Wyniki - np. na Allegro: https://tinyurl.com/yaqwho2o

Data: 2017-12-08 20:00:22
Autor: Sebastian Biały
On 12/7/2017 7:13 PM, Uncle Pete wrote:
Słowa kluczowe: głowica statywowa na sanki. Wyniki - np. na Allegro: https://tinyurl.com/yaqwho2o

Dzięki. Dokładnie tego mi brakowało: "głowica". Kto by pomyslał że to ruchome wymyślili ;)

Data: 2017-12-08 21:35:46
Autor: zbronson
On Friday, December 8, 2017 at 2:00:34 PM UTC-5, Sebastian Biały wrote:
> [...]

Dzięki. Dokładnie tego mi brakowało: "głowica". Kto by pomyslał że to ruchome wymyślili ;)

Od przeszlo 35 lat uzywam tego typu glowicy wyprodukowanej 50 lat temu przez firme Laica.
Jest sprawna do dzisiaj mimo ciaglego, intensywnego uzywania.

Slon

Data: 2017-12-09 18:04:39
Autor: Sebastian Biały
On 12/9/2017 6:35 AM, zbronson@gmail.com wrote:
Od przeszlo 35 lat uzywam tego typu glowicy

E tam, wystarczy za 15zł ;) W zasadzie już przyszła, zamontowalem kamerę sportową nad aparatem i wychodzi na to ze mam dokładnie to co chcę.

Jest sprawna do dzisiaj mimo ciaglego, intensywnego uzywania.

Obecnie istotne jest jak tanie jest nowe jak się stare popsuje. W/g niektórych teorii robienie rzeczy trwałych psuje gospodarkę. Świat się zmienił...

Data: 2017-12-09 18:18:43
Autor: Uncle Pete
Mocowanie kamery sportowej w gnieździe lampy b łyskowej
Obecnie istotne jest jak tanie jest nowe jak się stare popsuje. W/g niektórych teorii robienie rzeczy trwałych psuje gospodarkę. Świat się zmienił...

Nie tyle psuje gospodarkę, ile się nie opłaca produkować. Przeciętny konsument woli głowice po 15 zł, a nie po 150. I zawsze chce mieć najnowszy model ))))

Mocowanie kamery sportowej w gnieździe lampy błyskowej