Mocowanie kamery sportowej w gnieździe lampy błyskowej

Data: 2017-12-05 09:17:02
Autor: zbronson
Mocowanie kamery sportowej w gnieździe lampy błyskowej
On Sunday, December 3, 2017 at 1:42:43 PM UTC-5, Sebastian Biały wrote:
Cześć.

Troche OT. Dzisiaj musiałem jednocześnie kręcić filmi kamera sportową i strzelać zdjęcia lustrzanką ;)

Pomyślałem sobie: fajnie by było mieć mocowanie do kamery sportowej (wystraczy zwykła śruba jak do mocowania aparatu), wsuwana w miejsce gniazda lampy błyskowej.

Jesli ciężko to pojąc to proponuje wyobrazić sobie że chciałbym przymocować jeden aparat fotograficzny w gnieździe lampy błyskowej drugiego [1].

Co prawda potrzebuje to dla kamery sportowej ale śrubka taka sama jak dla typowego aparatu foto więc może coś takiego istnieje w ogóle w fotografii. Czy ktos może mnie naprowadzić na właściwe słowa kluczowe? Spędziłem dłuższa chwilę szukając i jakoś nie widze od ręki gotowca. Może nie ma?

[1] https://www.youtube.com/watch?v=2Zv-CBr8dP4

To sa tanie rzeczy i jest ich duzo roznych rodzajow.
Taka jak w linku w zupelnosci by wystarczyla.
https://www.ebay.com/itm/Mini-Ball-Head-Shoe-1-4in-Flash-Bracket-Mount-Screw-Holder-Mount-Camera-Tripod/263239032346?hash=item3d4a44de1a:g:OlMAAOSw-CpX-7uJ Slon

Mocowanie kamery sportowej w gnieździe lampy błyskowej