Mocowanie kasku do plecaka

Data: 2009-11-10 00:18:06
Autor: Rzaq
Mocowanie kasku do plecaka

Użytkownik "BoDro"  napisał w wiadomości

Szukam pomysłu, jak do takiego małego plecaka:

http://img266.imageshack.us/img266/392/plecak.jpg

przytroczyć bezpiecznie kask?

Kask powinien być na głowie ;)
Ale jeżeli ktoś ma taką potrzebę to do FataMorgany wystarczy zapiąć kask paskiem tyłem do góry oplatając górną częśc plecaka, jeżeli plecak jest wypełniony a przy tej wielkości to nietrudne ;) to trzyma się bardzo dobrze bez niepotrzebnych kombinacji.

--
Rzaq

Data: 2009-11-10 00:26:48
Autor: BoDro
Mocowanie kasku do plecaka
"Rzaq" napisał:

Kask powinien być na głowie ;)

fakt, ale podczas pchania bicykla brzegiem morza czy zwiedzania miasta "z
buta" targanie orzecha na głowie to lekka przesada :-)

[...]

pokombinuję - może faktycznie takie proste mocowanie będzie wystarczające.

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-11-10 15:00:16
Autor: Ryszard Mikke
Mocowanie kasku do plecaka
BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):
"Rzaq" napisał:

> Kask powinien być na głowie ;)

fakt, ale podczas pchania bicykla brzegiem morza czy zwiedzania miasta "z
buta" targanie orzecha na głowie to lekka przesada :-)

Ale podczas zbuta to kask sobie może wisiec bylejak.

rmikke

Data: 2009-11-10 20:37:05
Autor: BoDro
Mocowanie kasku do plecaka
"Ryszard Mikke" napisał:

Ale podczas zbuta to kask sobie może wisiec bylejak.

no może, ale ja lubię "techniczną elegancję" :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Mocowanie kasku do plecaka