[gdzie] Mocowanie na aparat

Data: 2010-05-04 20:54:38
Autor: wojek
[gdzie] Mocowanie na aparat
Czy ktoś widział może coś takiego w jakimś wrocławskim sklepie?

http://allegro.pl/item996709224_photo_mount_uchwyt_na_aparat_do_kasku_nowosc.html

pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
Wojtek

Data: 2010-05-04 12:11:19
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Mocowanie na aparat
On 4 Maj, 20:54, wojek <n...@drzewo.pl> wrote:
Czy ktoś widział może coś takiego w jakimś wrocławskim sklepie?

http://allegro.pl/item996709224_photo_mount_uchwyt_na_aparat_do_kasku...
Jeśli to jest mocowane tylko tą kostką to aparat za długo nie
wytrzyma. Miałem taką samą w statywie i zdarzało się, że aparat się
odkręcał, co prawda "lustro", ale podczas jazdy drgania zrobią swoje
nawet z lżejszym kompaktem.

Data: 2010-05-04 21:48:01
Autor: kietlak
Mocowanie na aparat
[...]

A po co Ci taki uchwyt do kasku ?
Co chcesz na nim montować?
Może zamiast nowego uchwytu kup kamerkę przeznaczoną do montażu na
kasku/kierownicy ?

Data: 2010-05-05 00:00:58
Autor: wojek
Mocowanie na aparat
Widziałem obraz z jakiejś "sportowej" kamerki i wyglądał jak kręcony komórką, a mój malutki kompakt robi bardzo ładne filmiki, stąd wybór.

Może już są jakieś fajniejsze modele ponad rok minął. Wiem że Sony ma coś w HD, ale za pięciocyfrową kwotę...

pozdr.
w.

Data: 2010-05-05 00:36:37
Autor: kietlak
Mocowanie na aparat
[...]

Kamerkę na kask 640x480 kupujesz za 300 PLN, no a wyższe rozdzielczości są
faktycznie duużo droższe...

Data: 2010-05-05 18:20:07
Autor: wojek
Mocowanie na aparat
kietlak pisze:
[...]

A możesz podać nazwę modelu?

Na Alledrogo znalazłem tylko:
ATC 2K (K jak Koszmar)

http://www.youtube.com/watch?v=EGISU7PNiaE&feature=related

ATC 5K dalej średnio a już 650zł

a potem są jakieś GoPro za 1k

A tak wygląda filmik z przeciętnego kompaktu:

http://www.youtube.com/watch?v=6nRWey6X8iI

fakt że po ostatniej przejażdżce pokazał mi na ekraniku "no lens" a w tym modelu obiektyw jest na stałe ;).

pozdr.
w.

Data: 2010-05-05 19:05:37
Autor: nerwosolek
Mocowanie na aparat

A możesz podać nazwę modelu?

Poszukaj na allegro Kodak ZX1 (powinny być w cenie do 400 zł)

przykładowe filmy:

http://vimeo.com/9709718
http://www.youtube.com/watch?v=eed9A5SmCbI

(polecam oglądac na pełnym ekranie z włączoną opcją HD)

Jeżeli nie zależy ci na wodoodporności to sprawdź Kodak Zi6 (nieco większa obudowa ale te same bebechy w środku i cena około 100 zł niższa)

Wadą jest brak stabilizacji i dość wąskokątny obiektyw, ale to typowe dla tego typu tanich kamerek.

--
nerwosolek

Data: 2010-05-05 20:30:45
Autor: wojek
Mocowanie na aparat
nerwosolek pisze:

[...]

Tutaj jakość obrazu/cena jest o niebo wyższa niż w tych co ja wygrzebałem. Dzięki za linka.

pozdrawiam
w,

Data: 2010-05-04 23:50:01
Autor: mmateusz
Mocowanie na aparat
[...]

dodatkowo w kompaktach ten gwint jest najczęściej plastikowy, co też nie wróży
długowieczności aparatowi :)

--
mk

Data: 2010-05-04 20:58:46
Autor: huri_khan
[gdzie] Mocowanie na aparat
Dnia Tue, 04 May 2010 20:54:38 +0200, wojek napisał(a):

Czy ktoś widział może coś takiego w jakimś wrocławskim sklepie?

W Bytomiu na Wrocławskiej --
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-05-04 22:51:56
Autor: ToMasz
[gdzie] Mocowanie na aparat
huri_khan pisze:
Dnia Tue, 04 May 2010 20:54:38 +0200, wojek napisał(a):

Czy ktoś widział może coś takiego w jakimś wrocławskim sklepie?

W Bytomiu na Wrocławskiej
niema....
ToMasz

[gdzie] Mocowanie na aparat