Mocowanie nawigacjii

Data: 2010-12-15 22:46:24
Autor: Waldek Godel
Mocowanie nawigacjii
Dnia Wed, 15 Dec 2010 23:29:14 +0100, Roman Nowar napisał(a):

Mam problem z zamontowaniem nawigacji. Gdy przyczepię to do przedniej szyby na dole, to nie dosięgam reką - muszę się mpocno pochylać i jest to uciążliwe - auto ma mocno wysunięty dół szyby do przodu. Myślałem o jakiejś przedłużce, ale wtedy chyba nawigacja by spadała - wiadomo - dłuższa dźwignia, większy nacisk itd. Może znacie jakieś sposoby na rozwiązanie takiego problemu?

1. uchwyt na długiej "szyjce"
2. mocowanie do plastikowego krążka przyklejonego do deski
3. mocowanie do specjalnego woreczka z "fasolkami"
4. mocowanie do bocznej szybki (w vanowatych)
5. mocowanie do specjalnego uchwytu przykręconego w kokpicie
i jeszcze z pierdyliard innych.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-16 00:50:57
Autor: Tatanka
Mocowanie nawigacjii
On 15 Gru, 23:46, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Wed, 15 Dec 2010 23:29:14 +0100, Roman Nowar napisał(a):

2. mocowanie do plastikowego krążka przyklejonego do deski

Polecam. Sam mam kółko oryginalne Garmina, które jest doskonałe,
dobrze wypolerowane na górze (coś jak lakier piano) a na dole dobry
klej i trzyma się cholernie mocno, nie idzie oderwać. Musialem
sprzedać wraz z autem, bo sie balem ze zniszcze deske. No i kupic
nowe. I tu haczyk - oryginal Garmina kosztuje kupe kasy - jakies 80
czy 90 zl za dwie sztuki, i trzeba kupic dwie (tak sprzedaja). Ale wg
mnie warto.

Data: 2010-12-16 10:49:56
Autor: Waldek Godel
Mocowanie nawigacjii
Dnia Thu, 16 Dec 2010 00:50:57 -0800 (PST), Tatanka napisał(a):

[...]

problemem jest, jeżeli ktoś nie ma płaskiej powierzchni w sensownym
miejscu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-12-16 21:39:04
Autor: Andrzej Jackowicz-Korczynski
Mocowanie nawigacjii
W dniu 15.12.2010 23:46, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 15 Dec 2010 23:29:14 +0100, Roman Nowar napisał(a):
4. mocowanie do bocznej szybki (w vanowatych)

w nowym C5 jest szybka z boku ;-)

--
      \./_       Andrzej Jackowicz-KorczyĂąski
       \

Mocowanie nawigacjii