Mocowanie nawigacjii

Data: 2010-12-16 00:18:22
Autor: BartekK
Mocowanie nawigacjii
W dniu 2010-12-15 23:29, Roman Nowar pisze:
Witam,

Mam problem z zamontowaniem nawigacji. Gdy przyczepiÄ™ to do przedniej
szyby na dole, to nie dosięgam reką - muszę się mpocno pochylać i jest
to uciążliwe - auto ma mocno wysunięty dół szyby do przodu. Myślałem o
jakiejś przedłużce, ale wtedy chyba nawigacja by spadała - wiadomo -
dłuższa dźwignia, większy nacisk itd. Może znacie jakieś sposoby na
rozwiÄ…zanie takiego problemu?
Zobacz czy nie będzie wygodnie przyczepić navi na górze, przy osłonie przeciwsłonecznej, albo wręcz - na niej. W jednym aucie mam właśnie navi prawie w miejscu lusterka na szybie (brak lusterka fabrycznie, bo to furgon bez szyb z tyłu), a w drugim - zamontowaną na stałe do osłony słonecznej, której nie podnoszę nigdy. W dodatku w osłonie miałem "ołtarzyk" (oświetlane lusterko otwierane) - z którego wziąłem zasilanie dla nawigacji.

--
| Bartlomiej Kuzniewski

Mocowanie nawigacjii